Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bor på ett møkkahotell på Averøy. Eieren er oppe i 2 etg og roper/drar møbler bortover gulvet, er ikke tv på rommet og wait for it... Ingen gardiner!!!!! Dette koster 1400kr natta og jeg er forbanna.

.

....

Hørtes ikke akkurat ut som et varp nei.. Gå opp og ta et alvorsord med eiern mens du enda er lynings, det pleier alltid å gjøre vondt værre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er ikke litt lett engang :P

kan jo sette i gang og spare til kosebil, men vet selv at alt ryker i brukisen uansett :P har ikke så heftig inntekt som lærling at det gjør noe akkurat, liker jo leve livet litt utenom ellers og.

bytter jeg ikke bil nå får e90'n nye felger(igjen), uten tvil :P må bare til, hehe

eldre med stor motor i er jo å kjøpe problemer sånn sett, det vet jeg. men har utrolig lyst forde..

baaaah

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42484070 så forøvrig på den her i dag, enormt flotte biler egentlig :) er faren til en kompis som diller å selger.

Bytt e90n til e46 diesel og en random 600cc mellomtungsykkel, så får du bokstaveligtalt i bøtter og spann. e46n kan du jo bytte ut når du er ferdig som lærling og kommer ut på havet :D

600cc racing er selvmord, eier dessverre ikke begrensning på det. ser jo selv hvordan jeg kjører biler med mye motor i.. dette er mye verre.

egentlig lite fæn av 4 syl 2.0 diesel :P nå har ikke jeg prøvd e46. men liker ikke draget i dem fleste. turbolagg, alt kommer en plass og er ingenting å hente med å dra turtall.

frister litt å handle no fete felger til e90'n og gjøre den "komplett" og bare ha den et år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600cc racing er selvmord, eier dessverre ikke begrensning på det. ser jo selv hvordan jeg kjører biler med mye motor i.. dette er mye verre.

Må le hver gang jeg leser dette. Å kjøre sykkel er helt annerledes enn bil. Eier ikke begrensninger? Det får du fort når du kommer inn i en sving du ikke klarer pga hastighet, da lærer man til neste gang. Bare idioter som prøver å ta svinger i makshastighet på første turene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig lite fæn av 4 syl 2.0 diesel :P nå har ikke jeg prøvd e46. men liker ikke draget i dem fleste. turbolagg, alt kommer en plass og er ingenting å hente med å dra turtall.

Har bytta downpipe på min og fjerna samtidig en katalysator. Fikk myyye tidligere spoolup, den plystrer as føkk og det fins ikke lag. Det alene gir 10hk og 30nm ekstra, og potensiale for ei såkalt "tuningpluss" fil siden du får kvitta deg med varmen fra turboen.

Sett benking på 220hk og 470nm på samme bil, deler som jeg har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alt du klarer å gjøre med 320en din nå, sier ting meg at du aldri burde eie en med MER hk. For ditt eget beste, burde en Think vært tingen.

er ikke alle som kjører som en prest :)

no pain no gain, ryker litt i det man lærer. finn en drifter som ikke har klart å kjøre sunt noen felger og en bærearm.

skulle jeg ikke lekt litt med bilen kunne jeg like så godt kjøpt en audi grevling..

men skal inrømme at i vinter blir det vinterbil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom her og syt når du først kjører ut og ting går på bilen din :) Ikke minst om du havner på sjukehus. Droftere? Kjøp deg banebil og herje på banen. Vi andre som vil leve noen år til kjører desverre på samme vei som deg. Ofte med unger baki og bikkjer i bur. Bruk huet neste gang du kjører. Husk at du har en 320.

Snakker og om du som kjører utfpr og rett i et gjerde. Det burde ha gått opp et lys for deg der, men den pæra sprakk vel så fort bilen var på veien igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag låste jeg verkstøyskapet og leverte nøkkelen til verksmester, rydda ut av garderobeskapet og sa hadebra til å være bilmekaniker. Litt vemodig, men samtidig er det jo et bevist valg :)

Satser videre mot en karriere i politiet. Har vært gjennom opptak og det gikk utmerket. Det som nå kan stoppe meg er karakterer når de skal finfinsupplere på slutten, men jeg tror det går vegen. Går det ikke vegen har jeg alltids en backup jobb og da får vi prøve igjen neste år.

Åh, kult! Har selv hatt lyst til å prøve meg der, men vet jeg ikke er godt nok trent. Lyst til å ta opp fag, (for å komme inn på phs), trene som faen og jobbe et år. Men tror jeg ikke skal satse på å komme inn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom her og syt når du først kjører ut og ting går på bilen din :) Ikke minst om du havner på sjukehus. Droftere? Kjøp deg banebil og herje på banen. Vi andre som vil leve noen år til kjører desverre på samme vei som deg. Ofte med unger baki og bikkjer i bur. Bruk huet neste gang du kjører. Husk at du har en 320.

Snakker og om du som kjører utfpr og rett i et gjerde. Det burde ha gått opp et lys for deg der, men den pæra sprakk vel så fort bilen var på veien igjen...

:!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på ett møkkahotell på Averøy. Eieren er oppe i 2 etg og roper/drar møbler bortover gulvet, er ikke tv på rommet og wait for it... Ingen gardiner!!!!! Dette koster 1400kr natta og jeg er forbanna.

.

....

Haha. Gi meg telefonnr. Jeg kan ringe!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alt du klarer å gjøre med 320en din nå, sier ting meg at du aldri burde eie en med MER hk. For ditt eget beste, burde en Think vært tingen.

er ikke alle som kjører som en prest :)

no pain no gain, ryker litt i det man lærer. finn en drifter som ikke har klart å kjøre sunt noen felger og en bærearm.

skulle jeg ikke lekt litt med bilen kunne jeg like så godt kjøpt en audi grevling..

men skal inrømme at i vinter blir det vinterbil :P

Dette viser bare hvor umoden du er! Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...