Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ringte til bt her i Bergen sist uke.

"Du er nummer 52 i køen" litt oppgitt og tenkte at jeg fikk prøve igjen en annen dag, så kommer en mye hyggeligere beskjed "hvis du vil bli oppringt trykk 4" eller noe lignende. Må si jeg ble mektig imponert da..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det hos canal digital også, som jeg måtte ringe her om dagen fordi modemet tok kvelden. Trykk 9 for å bli oppringt igjen. Vente vente vente, blir oppringt, NY telefonsvarer, og ventetid. Venta sikkert 7-8 minutt etter at jeg var "først" i køen og var blitt oppringt igjen. Gleder meg så innforjævlig til den dagen eg flytter ut fra borettslag og ALDRI mer skal ha noe som helst med canal digital igjen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ass, møkkavær. Begynte å vaske bil i regn, så ble det knallsol og før jeg fikk tørket bilen ordentlig hadde den tørket selv og det ble møkkstygt med vannflekker overalt. Går vel vekk ved neste vask?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg var kvalm i noen sekunder i hallen til BT i går ja, seriøst.. Bilen sto heist opp i bukken og han karen holdt på under der, stoppa og studerte den blanke fine downpipen min uten katalysator en stund før han fortsatte bakover uten å nevne et ord om den.

Nytt vognkort med senk og hjul på vei i posten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ass, møkkavær. Begynte å vaske bil i regn, så ble det knallsol og før jeg fikk tørket bilen ordentlig hadde den tørket selv og det ble møkkstygt med vannflekker overalt. Går vel vekk ved neste vask?

Spyl godt over og tørk så bør den bli i henhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åff kårs, men da må du leve med alle "dråperundingene" jeg antar du har på taket :)

Pleier å vaske bilen i seksjoner, tak/panser osv først, og så sidene for seg for å være safe på å få bort såpa når jeg vasker i sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...