Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

På lik linje med alle e30 selgere/eiere....

Har flere ganger vært innom tanken på å kjøpe meg en NSX, men til tross for at det er en sportsbil så føler jeg det er litt mye for en gammal Honda! Men for all del, er sikkert skammelig artig i bruk :)

Edit:

Må presisere _tanken_ ! Har ikke økonomi til noe så ufornuftig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bestilt noe via UPS før? Lurer på om de kommer på døren med pakker eller om noen andre tar over i Norge?

Kan ikke si at jeg har sett en UPS bil før :P

Edit: Altså pakke sendt fra USA med United Postal Services.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvilket amerikansk budbilfirma det var, men jeg så en ordentlig amerikansk budbil i Oslo for par uker siden! Sånn som Doug Heffernan kjører i Kongen av Queens!

Det var artig, de bilene er såå Amurrican!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvilket amerikansk budbilfirma det var, men jeg så en ordentlig amerikansk budbil i Oslo for par uker siden! Sånn som Doug Heffernan kjører i Kongen av Queens!

Det var artig, de bilene er såå Amurrican!

Er ikke det UPS da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvilket amerikansk budbilfirma det var, men jeg så en ordentlig amerikansk budbil i Oslo for par uker siden! Sånn som Doug Heffernan kjører i Kongen av Queens!

Det var artig, de bilene er såå Amurrican!

Er ikke det UPS da? :)

IPS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvilket amerikansk budbilfirma det var, men jeg så en ordentlig amerikansk budbil i Oslo for par uker siden! Sånn som Doug Heffernan kjører i Kongen av Queens!

Det var artig, de bilene er såå Amurrican!

Er ikke det UPS da? Ben & Jerrys bruker også en slik til promotering!

Nå er det bare å komme seg til Hvervenbukta på raskest mulig måte med venner! Dagen blir nok solrik og fin!

Evt. lenger nedover på den strekningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... Beste som er, må være når katta bestemmer seg for å bruke ryggtavla mi som klatrestativ for å komme opp på skapet. Genser full av høl, og blod. Utrolig deilig på mårran!

Er en del sånne i Oslo, er vel UPS ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...