Robkill Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41813722Dagdrømmer..... På lik linje med alle e30 selgere/eiere.... Har flere ganger vært innom tanken på å kjøpe meg en NSX, men til tross for at det er en sportsbil så føler jeg det er litt mye for en gammal Honda! Men for all del, er sikkert skammelig artig i bruk Edit: Må presisere _tanken_ ! Har ikke økonomi til noe så ufornuftig
Frode D Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Noen som har bestilt noe via UPS før? Lurer på om de kommer på døren med pakker eller om noen andre tar over i Norge? Kan ikke si at jeg har sett en UPS bil før Edit: Altså pakke sendt fra USA med United Postal Services.
hermanoo90 Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 ups skal være konge, kompis driver å bestiller masse klær og slo fra usa og bruker ups
noekult Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Husker ikke hvilket amerikansk budbilfirma det var, men jeg så en ordentlig amerikansk budbil i Oslo for par uker siden! Sånn som Doug Heffernan kjører i Kongen av Queens! Det var artig, de bilene er såå Amurrican!
gallay Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Noen som har peiling på hvor lastebilene stopper for å sove i Stavanger?
RS-Heggem Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Noen som har peiling på hvor lastebilene stopper for å sove i Stavanger? Godsterminalen i paradisveien hadde vært mitt valg. Evt Shell Forus.
gallay Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Noen som har peiling på hvor lastebilene stopper for å sove i Stavanger? Godsterminalen i paradisveien hadde vært mitt valg. Evt Shell Forus. Takk skall du ha.
SofaKingFresh Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Husker ikke hvilket amerikansk budbilfirma det var, men jeg så en ordentlig amerikansk budbil i Oslo for par uker siden! Sånn som Doug Heffernan kjører i Kongen av Queens!Det var artig, de bilene er såå Amurrican! Er ikke det UPS da?
Jan Tore Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Husker ikke hvilket amerikansk budbilfirma det var, men jeg så en ordentlig amerikansk budbil i Oslo for par uker siden! Sånn som Doug Heffernan kjører i Kongen av Queens!Det var artig, de bilene er såå Amurrican! Er ikke det UPS da? IPS
FredrikE24 Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Husker ikke hvilket amerikansk budbilfirma det var, men jeg så en ordentlig amerikansk budbil i Oslo for par uker siden! Sånn som Doug Heffernan kjører i Kongen av Queens!Det var artig, de bilene er såå Amurrican! Er ikke det UPS da? Ben & Jerrys bruker også en slik til promotering! Nå er det bare å komme seg til Hvervenbukta på raskest mulig måte med venner! Dagen blir nok solrik og fin! Evt. lenger nedover på den strekningen.
316 Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Fy f... Beste som er, må være når katta bestemmer seg for å bruke ryggtavla mi som klatrestativ for å komme opp på skapet. Genser full av høl, og blod. Utrolig deilig på mårran! Er en del sånne i Oslo, er vel UPS ja!
Haukefer Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Digg å våkne av at en edderkopp siger rundt på armen min...... Sent from my iPad using Tapatalk HD
Jordfræsar Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 skader ikke den krommen på felgene som er under plastidippen? Hmm. Det aner jeg ikke. Men skal jo bare være å pille av, rart det ikke funka!
Erik89 Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Hahaha... Heller det enn [ Bilde ] Rundt hele ryggen. "Forever....alone"?
Anbefalte innlegg