Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

jaja, Dicky, neste gang jeg er i Mandal så er det bare å still med hest, så stiller jeg med kusk og pisk! hehe :)

På en annen side, hvorfor ikke kjøpe en "Nyere" bil ? til en pris av rundt 200 000,- får du vel en ganske fin 325 E46 coupè ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken til Ole:det sitter 5 fugler på en grein,du skyter 1, hvor mange sitter igjen?"Ingen! svarer Ole.En dør,resten stikker på grunn av smellet.

Svaret skulle vært 4,sier frøken,men jeg liker måten du tenker på!

Da spør Ole:3 damer har en is.En slikker, en biter og en suger. Hvem er gift?Frøken rødmer og sier: -Kan det være hun som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å legge ut noen få bilder av min "klokke samling"..:)

Jeg "jobber" for www.klokker.no og skriver tekster om klokkene og får klokker som betaling for arbeidet mitt..

http://www.klokker.no/nixon-5130-all-gold.html

(noen skrivefeil da det ofte blir skrevet sent på natten og han som korrigerer muligens er like trøtt...men jeg har gitt beskjed)...

Her er min samling, venter på 51-30 High Polish Chrono og Banks silver,gold og gold/gunmetal :)

Pappa har stått for esklusivt etui med nøkkel for oppbevare klokkene i(han er sjef i gullfunn så han hooker meg opp) , men montèr skal kjøpes på Ikea og klokke "stilles ut" :)

1: Nixon 51-30 Gunship Chrono (tøff millitær inspirert matt farge med røde visere og detaljer)

Foto0135.jpg

2: Nixon 51-30 Matte Black chrono (matt sort med hvite tall og chronograf)

Foto0132.jpg

3: Nixon 51-30 All Gold (Dette er den mest ekslusive med b.la sveitsisk urverk kontra japansk som de to andre)

Foto0138-1.jpg

Håper det finnes andre Nixon intresserte på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det finnes andre Nixon intresserte på forumet :)

Jeg er Nixon-interessert! Har selv Nixon Player.

De klokkene du linket til over var utrolig kul :-) Grunnen til at jeg valgte Nixon er fordi jeg kjører skateboard og snowboard, og når jeg var liten unge var det Nixon som var klokke-merket som "støttet" brettsporten. Og da bestemte jeg at når jeg skulle ha meg klokke, skulle det bli Nixon. Har hatt klokken i litt over 2 år nå og er veldig fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff! Hvor forbaska dum går det ann å bli??? :shock:

Her har jeg bestemt meg for å kvitte meg med mitt bensinsluk av en Audi V6er og kjøpe meg en fornuftig og miljøvennlig bil som E60 525d 3,0l eller E90 325d! Men hva gjør jeg? Joda! jeg drar og prøver en E90 330I og blir hekta på bilen, og enden på visa hadde jo vært grei om den blei for dyr men neida! Den lot seg lett finansiere så her sitter jeg med, for mitt vedkommende VERDENS største dillema! :(

Gøyal entusiast vogn med skikkelig sprut under panseret, og dertil høyere driftsutgifter enn det jeg allerede har? ELLER en fornuftig 525d eller 325d med med halvparten av forbruket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du kan jo lese min "omtale" om Nixon player på klokker.no :)

Player er en flott klokke, men den er litt for "liten" for min smak...(nå blir jo stortsett ALT lite når man er vant til 51-30 da...).. :)

Absolutt! Nixon var jo det første klokkemerket for oss som skatet og kjørte snowboard (holdt på med begge deler i 8 år...) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...