Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sikkert en og annen sur Merce :wink:

Var det ikke S klassen som streika da? Kjøp BMW!!

jo den også...står i garasjen med defekt luftbelg til bakdemper...Men den er bestilt og kommer vel til uka, så blir s-klassen supermannbil igjen :)

Nei bmw skal jeg dessverre ikke ha meg igjen...foreløpig...med mindre jeg får tak i en meget billig E38....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm hm.... prøvekjøre ny bil hos forhandler imorgen...hm hm hm...dette kan bli spennende....

(ja jeg kjeder meg så jeg skal skape spenning i hvilken bil!!!)

Du som var så anti-hemmelighet for en liten stund siden :P "Hvorfor må folk holde ting hemmelig!?" :lol:

Blir det familietralle?

jeg kjeda meg sa jeg jo...derfor lager jeg sånn stor hemmelighetshysteri rundt detta! :P Njaah...er 7seter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm hm.... prøvekjøre ny bil hos forhandler imorgen...hm hm hm...dette kan bli spennende....

(ja jeg kjeder meg så jeg skal skape spenning i hvilken bil!!!)

Du som var så anti-hemmelighet for en liten stund siden :P "Hvorfor må folk holde ting hemmelig!?" :lol:

Blir det familietralle?

jeg kjeda meg sa jeg jo...derfor lager jeg sånn stor hemmelighetshysteri rundt detta! :P Njaah...er 7seter :(

Såpass ja :P mer unger på gang nå? Hehe

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford C-Max har vel bare fem seter? Er vel S-Max som har syv, med mindre det har kommet en ny C-Max da, kan ikke si at jeg følger så mye med i det segmentet der. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei as.. ingen av de bilene nei..og heller ingen ny kid på gang! Holder med gangsterbabyen jeg har nå i ett par år til iallefall :P

Men bilen er blå...eller rød.. med grått skinn...eller beige... men den har panorama tak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...