wicky124 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Sikkert en og annen sur Merce Var det ikke S klassen som streika da? Kjøp BMW!! jo den også...står i garasjen med defekt luftbelg til bakdemper...Men den er bestilt og kommer vel til uka, så blir s-klassen supermannbil igjen Nei bmw skal jeg dessverre ikke ha meg igjen...foreløpig...med mindre jeg får tak i en meget billig E38....
wicky124 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 hm hm hm.... prøvekjøre ny bil hos forhandler imorgen...hm hm hm...dette kan bli spennende.... (ja jeg kjeder meg så jeg skal skape spenning i hvilken bil!!!) Du som var så anti-hemmelighet for en liten stund siden "Hvorfor må folk holde ting hemmelig!?" Blir det familietralle? jeg kjeda meg sa jeg jo...derfor lager jeg sånn stor hemmelighetshysteri rundt detta! Njaah...er 7seter
wicky124 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 En modell jeg aldri hadde trodd jeg skulle eie selv Sent from my Ess4 hvorfor i all verden har du kjøpt deg e36!?
Tzunami Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Har ikke betalt en krone for den wicky Sent from my Ess4
wicky124 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Da erre greit..har du ranet en eldre dame eller no?
VegarVS Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 da er fòringsprosessen på e30n begynt! gleder meg til å prøve når jeg er ferdig
Haukefer Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 hm hm hm.... prøvekjøre ny bil hos forhandler imorgen...hm hm hm...dette kan bli spennende.... (ja jeg kjeder meg så jeg skal skape spenning i hvilken bil!!!) Du som var så anti-hemmelighet for en liten stund siden "Hvorfor må folk holde ting hemmelig!?" Blir det familietralle? jeg kjeda meg sa jeg jo...derfor lager jeg sånn stor hemmelighetshysteri rundt detta! Njaah...er 7seter Såpass ja mer unger på gang nå? Hehe Sent from my iPad using Tapatalk HD
VegarVS Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 ja, nå skal wicky kjøpe caravelle! 98 modell som har gått 367.000km!
awt Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Ford C-Max har vel bare fem seter? Er vel S-Max som har syv, med mindre det har kommet en ny C-Max da, kan ikke si at jeg følger så mye med i det segmentet der.
Jordfræsar Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Ford C-Max har vel bare fem seter? Er vel S-Max som har syv, med mindre det har kommet en ny C-Max da, kan ikke si at jeg følger så mye med i det segmentet der. hehe, c eller s, sikkert riktig med s... bilen ekke pen uansett navn
wicky124 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 nei as.. ingen av de bilene nei..og heller ingen ny kid på gang! Holder med gangsterbabyen jeg har nå i ett par år til iallefall Men bilen er blå...eller rød.. med grått skinn...eller beige... men den har panorama tak
Anbefalte innlegg