Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sikkert en og annen sur Merce :wink:

Var det ikke S klassen som streika da? Kjøp BMW!!

jo den også...står i garasjen med defekt luftbelg til bakdemper...Men den er bestilt og kommer vel til uka, så blir s-klassen supermannbil igjen :)

Nei bmw skal jeg dessverre ikke ha meg igjen...foreløpig...med mindre jeg får tak i en meget billig E38....

Skrevet
hm hm hm.... prøvekjøre ny bil hos forhandler imorgen...hm hm hm...dette kan bli spennende....

(ja jeg kjeder meg så jeg skal skape spenning i hvilken bil!!!)

Du som var så anti-hemmelighet for en liten stund siden :P "Hvorfor må folk holde ting hemmelig!?" :lol:

Blir det familietralle?

jeg kjeda meg sa jeg jo...derfor lager jeg sånn stor hemmelighetshysteri rundt detta! :P Njaah...er 7seter :(

Skrevet
hm hm hm.... prøvekjøre ny bil hos forhandler imorgen...hm hm hm...dette kan bli spennende....

(ja jeg kjeder meg så jeg skal skape spenning i hvilken bil!!!)

Du som var så anti-hemmelighet for en liten stund siden :P "Hvorfor må folk holde ting hemmelig!?" :lol:

Blir det familietralle?

jeg kjeda meg sa jeg jo...derfor lager jeg sånn stor hemmelighetshysteri rundt detta! :P Njaah...er 7seter :(

Såpass ja :P mer unger på gang nå? Hehe

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Ford C-Max har vel bare fem seter? Er vel S-Max som har syv, med mindre det har kommet en ny C-Max da, kan ikke si at jeg følger så mye med i det segmentet der. :D

Skrevet
Ford C-Max har vel bare fem seter? Er vel S-Max som har syv, med mindre det har kommet en ny C-Max da, kan ikke si at jeg følger så mye med i det segmentet der. :D

hehe, c eller s, sikkert riktig med s... bilen ekke pen uansett navn :P

Skrevet

nei as.. ingen av de bilene nei..og heller ingen ny kid på gang! Holder med gangsterbabyen jeg har nå i ett par år til iallefall :P

Men bilen er blå...eller rød.. med grått skinn...eller beige... men den har panorama tak :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...