Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei bmw skal jeg dessverre ikke ha meg igjen...foreløpig...med mindre jeg får tak i en meget billig E38....

Vil du ikke ha noe som er litt mer driftsikkert da, nå som du har barn og alt. E38 er jo veldig gode biler :)

Så mer ut som en 124 ;)

hmm.. den tålte jeg ikke :rompe:

124 har mer stil enn som så :mrgreen:

Den må du nesten bare tåle å høre på ett BMW forum :wink: Finnes jo forum som Mercefriken for dere Taxi entusiaster, men jeg skjønner jo det er gøyere å henge i BMW miljøet :) 124 har vel like mye stil som en arbeidsbrakke, E34 har stil og eleganse 8)

Sier som Wicky, gjør bare litt om på det. "Heller aids enn Mercedes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom oppi en frontkollisjon i sta. Skal sies at jeg hørte en voldsom mengde av blålys og fant ut hvor det var, og måtte reise for å "glane".

1002758_10153009730800183_517677855_n.jpg

Da ble det to Mercedeser mindre, og fire til sykehus.

tumblr_mpl6z6ps7e1qdlh1io1_400.gif

:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei bmw skal jeg dessverre ikke ha meg igjen...foreløpig...med mindre jeg får tak i en meget billig E38....

Vil du ikke ha noe som er litt mer driftsikkert da, nå som du har barn og alt. E38 er jo veldig gode biler :)

Så mer ut som en 124 ;)

hmm.. den tålte jeg ikke :rompe:

124 har mer stil enn som så :mrgreen:

Den må du nesten bare tåle å høre på ett BMW forum :wink: Finnes jo forum som Mercefriken for dere Taxi entusiaster, men jeg skjønner jo det er gøyere å henge i BMW miljøet :) 124 har vel like mye stil som en arbeidsbrakke, E34 har stil og eleganse 8)

Sier som Wicky, gjør bare litt om på det. "Heller aids enn Mercedes"

Det komiske her er at alle andre tuller mens Fredrik tar alt dønn seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert veldig feil forum å spørre, men kanskje noen som har pussa opp her likevel :P Driver og maler leiligheten, og skal male sånn 1-2 cm med takfargen ned på veggfargen, blir ikke taklister naturligvis, men dette lager en "liksom" taklist. Spørsmålet er om jeg skal velge 1 cm, 1,5 cm, 2 cm eller hvor mye som blir bra? Takhøyde er ca. 235 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik er bare sint fordi han ble rundlurt av en teppeselger i fjor sommer, og har dermed lagt Mercedes for hat. :D

Spruddel: Tror jeg ville gått for 1cm-1,5cm, ellers blir det fort dominerende. Lag mindre "list" jo grovere fargeforskjell du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...