Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

":grelrth3]
Husk at du ikke skal avtale kjøp via sms da, det kan fort koste deg dyrt! ;)

Eneste grunn til at dette kan skjære seg er at selger plutselig ombestemmer seg, eller selger bilen til noen andre. Da blir jeg mildt sagt pissed :) Eller at bilen avviker stort fra annonsen/beskrivelsene jeg har lest både her på bimmers, og i mail fra selger.

Jeg har troa! Drar med samboern. Barnefri, fly til bergen, hotell, ordne bilkjøp, kjøre hjem over fjellet :)

Prøver å finne en god rute. Eneste jeg har spikret fast er Geilo - Rødberg - Kongsberg, ned Numedalen. Flotte veier.

Høres behagelig ut. z4 igjen? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min yamaha R1 2000 mod hadde plutselig brukt litt olje så måtte etterfylle ! Fylte da helsyntetisk mobil1 15-50 4t racing for motorsykkel.

Da jeg ikke liker å mixe oljer tenkte jeg å tappe oljen å fylle opp igjen med denne mobil1 oljen.

Noen her som har erfaringer med denne oljen ? Mange mener det skal være 10-40. Men jeg mener litt tykkere må være knall !

Innspill ? :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Sånn på generell basis, går vel en r-motor ofte litt kaldt langs veien, så en tjukk olje vil kanskje stjele litt effekt og ikke helt nå driftstempen? Men kjør på, skader nok ikkje motoren, og mobil1 skal jo være gode greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1gmal6q6]
Husk at du ikke skal avtale kjøp via sms da, det kan fort koste deg dyrt! ;)

Eneste grunn til at dette kan skjære seg er at selger plutselig ombestemmer seg, eller selger bilen til noen andre. Da blir jeg mildt sagt pissed :) Eller at bilen avviker stort fra annonsen/beskrivelsene jeg har lest både her på bimmers, og i mail fra selger.

Jeg har troa! Drar med samboern. Barnefri, fly til bergen, hotell, ordne bilkjøp, kjøre hjem over fjellet :)

Prøver å finne en god rute. Eneste jeg har spikret fast er Geilo - Rødberg - Kongsberg, ned Numedalen. Flotte veier.

Lurte her om dagen på hvor det hadde blitt av deg :) Hyggelig å høre at det blir en ny bil på deg, håper du får deg noe spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så spennende, men fin bil, av rett merke, i rett farge, med riktig antall tommer på felgene og med rett antall sylindere.

Har vel ikke akkurat vært spesielt aktiv her i det siste nei. Har stort sett bare lest, ikke postet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min yamaha R1 2000 mod hadde plutselig brukt litt olje så måtte etterfylle ! Fylte da helsyntetisk mobil1 15-50 4t racing for motorsykkel.

Da jeg ikke liker å mixe oljer tenkte jeg å tappe oljen å fylle opp igjen med denne mobil1 oljen.

Noen her som har erfaringer med denne oljen ? Mange mener det skal være 10-40. Men jeg mener litt tykkere må være knall !

Innspill ? :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Sånn på generell basis, går vel en r-motor ofte litt kaldt langs veien, så en tjukk olje vil kanskje stjele litt effekt og ikke helt nå driftstempen? Men kjør på, skader nok ikkje motoren, og mobil1 skal jo være gode greier.

Merker at min sykkel bruker litt olje den også, hvis jeg kjører hardt avogtil. Hvis man drar opp til 10k RPM til tider kan man merke at oljenivået synker bittelitt.

Lurer på om det er en Yamaha fenomen, da jeg har hørt flere som har sagt det. Motoren i sykkelen min er helt tipptopp også, fikk det bekreftet at yamaha mekaniker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende er relativt, riktig merke og riktig antall sylindere høres spennende nok ut hvis du kommer fra Touran :D

Ja, ville helst slippe en dieselkaklende bil til :) I tillegg ble det mye billigere enn jeg hadde sett for meg i utgangspunktet, noe som passer svært bra med tanke på at søknad for garasjebygging blir sendt til kommunen i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg etpar fornuftens ord her, vurderer å selge bmwen for å finansiere en heelt usannsynlig lite fornuftig bil, en kjedelig og fornuftig en, pluss et vrak av ei hytte som jeg nok kommer til å tjene endel penger på.

Beholde bmwen ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det står e46 320d under kjøretøy, jeg ville heller beholdt den, det er jo en fornuftig bil i seg sjøl egentlig mtp diesel, spar pengene, det kommer til god nytte en vakker dag skal jeg love deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg etpar fornuftens ord her, vurderer å selge bmwen for å finansiere en heelt usannsynlig lite fornuftig bil, en kjedelig og fornuftig en, pluss et vrak av ei hytte som jeg nok kommer til å tjene endel penger på.

Beholde bmwen ja?

Virker som du har et kjærlighetsforhold til bilen hvor hjerte sier nei ;) Men om det er som du sier angående tjene penger på hytta, kan du vel alltids kjøpe en ny bmw når pengene er på konto igjen? Om du klarer å selge bilen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...