Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg etpar fornuftens ord her, vurderer å selge bmwen for å finansiere en heelt usannsynlig lite fornuftig bil, en kjedelig og fornuftig en, pluss et vrak av ei hytte som jeg nok kommer til å tjene endel penger på.

Beholde bmwen ja?

Virker som du har et kjærlighetsforhold til bilen hvor hjerte sier nei ;) Men om det er som du sier angående tjene penger på hytta, kan du vel alltids kjøpe en ny bmw når pengene er på konto igjen? Om du klarer å selge bilen da...

Man får jo gjerne det, kommer til å tjene noen kroner på bilen og det har jeg gjort på de siste bilene jeg har hatt. Og grunnen er selvsagt at jeg har kjøpt billig og brukt masse tid på å pleie og ta vare på.

Og om jeg gjør det så betyr det nok at jeg blir fri for bmw i etpar år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å komme over en hytte hvor du vet du kan tjene penger på er ikke noe som skjer hver dag? Så spm er vel om du benytter muligheten når du først har den, eller angre for resten av livet når du alltids kan handle en BMW i senere tid... :P

Det er sant. Dette er dog ei hytte jeg har visst om i over 20 år, stått med knuste vinduer og både pipa og hytta må jekkes opp osv siden første gang jeg så den. Men plasseringa er latterlig fin og jeg kom til å tenke på den for ikke så lenge siden.

Er mange år siden jeg fant ut at lån er bæsj så det hverken har jeg eller har lyst på. Altså må jeg bruke alt jeg har i etpar år og myye tid på å tjene en plass mellom 3 og 400k.

Svart på hvitt så det ikke ut som det var vanskelig å bestemme seg ser jeg... Er jo en grom 4WD inkludert i dette også tross alt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kosa meg i sommervarmen! :)

[ Bilde ]

Mustang? <3

Jeg fant ingen e39 til salgs for en billig penge... Så jeg fant en 99 audi a3 1,8T i mørk blå med beige sportskinn, soltak, el-klima,el-ruter,godkjent senket, 18toms oz-felger,alle servicer fulgt etc i god stand til 26k + omreg...

Pruta den ned til 13812kr og henta den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte komplette foringer i forstilling til bilen min. 1300,- inkl frakt fra tyskland :D Gjenstår å se kvaliteten på dette her og om det holder seg tight lenge, men det kan jo være værdt forsøket til den prisen der!

[ Bilde ]

Dette er SØPPEL :roll:

Og det vet jeg med sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min yamaha R1 2000 mod hadde plutselig brukt litt olje så måtte etterfylle ! Fylte da helsyntetisk mobil1 15-50 4t racing for motorsykkel.

Da jeg ikke liker å mixe oljer tenkte jeg å tappe oljen å fylle opp igjen med denne mobil1 oljen.

Noen her som har erfaringer med denne oljen ? Mange mener det skal være 10-40. Men jeg mener litt tykkere må være knall !

Innspill ? :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Sånn på generell basis, går vel en r-motor ofte litt kaldt langs veien, så en tjukk olje vil kanskje stjele litt effekt og ikke helt nå driftstempen? Men kjør på, skader nok ikkje motoren, og mobil1 skal jo være gode greier.

Merker at min sykkel bruker litt olje den også, hvis jeg kjører hardt avogtil. Hvis man drar opp til 10k RPM til tider kan man merke at oljenivået synker bittelitt.

Lurer på om det er en Yamaha fenomen, da jeg har hørt flere som har sagt det. Motoren i sykkelen min er helt tipptopp også, fikk det bekreftet at yamaha mekaniker

Ja den ligger jo på 70'c i vann temp ved vanlig kjøring.

Evt hva slags andre oljer anbefales ? :) er jo noe som heter Yamahalube 10-40 som burde fungere. !

Ja min har ikke brukt no særlig på to uker når jeg har kjørt sammen med harleyer.

Men den siste uken med litt pådrag å sånn så hadde den brukt en del å hadde synki så lavt (nesten nederst i glasset) så oljelampa lyste litt innimellom. Så feide rett inn på esso å handla mobil1 olje.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...