Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med fin boble Knut (mye sjarme og sjel). Man kan iallefall bli temmelig inspirert av The Samba og noen av historiene som legges ut der. Jeg har forøvrig en venn som kjører rundt i en T3 Syncro Westfalia Camper på 18 året (hatt den siden studietiden). Nå er barna også med (4 og 1 år gamle) når de camper div. steder i California. Slikt er morsomt synes jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin boble Knut (mye sjarme og sjel). Man kan iallefall bli temmelig inspirert av The Samba og noen av historiene som legges ut der. Jeg har forøvrig en venn som kjører rundt i en T3 Syncro Westfalia Camper på 18 året (hatt den siden studietiden). Nå er barna også med (4 og 1 år gamle) når de camper div. steder i California. Slikt er morsomt synes jeg... :)

Tusen takk :) jeg har jo drømt om split og oval, dette er så nær man kommer uten å bruke enormt mye penger :) det vil nok bli lenge til jeg kan nyte den selv, men den skal ikke støve ned av den grunn :) jeg har forresten ett ovaltak på hånda som nok blir kjøpt inn til en solskinnsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg offisielt startet KRIG mot syklister i byen! Kjørte på sidespeilet mitt og stakk av i rushen! Måtte pikken din råtne, rasshøl!

Under ramadan må du ikke banne eller hisse deg opp. Når slikt skjer, så skjer det for en grunn. Tenk mer på at syklisten har dårlig samvittighet..og må leve med det! Ett speil kan alltids erstattes....

Når det er sagt...

FAEN TA DE JÆVLA SYKLISTENE!!!!!!

:twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er samboeren ute og gjør veiene utrygge! Første biltur alene. Fikk lappen i dag :)

Det betyr at det er slutt på å måtte kjøre til butikken og handle :) ligger på sofaen istedet. Ho nevnte noe om at ho pleier å rydde mens jeg er borte. Kan ha vært et hint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...