Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja akkurat han der Jørgen Foss grinds my gears.. Håper det er noen overvektige som reagerer på han der også, at ikke alle har like synspunkt som han. Hele samfunnet kan ikke forandres for å legge til rette for mindre enn 2% av befolkningen. Folk flest er fremdeles av normal størrelse med noen kilo for mange kanskje, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Sitter her og forbereder meg til bryllup. Skal være toastmaster og hold takk for maten tale. Til nå hadde ingen meldt seg til å holde tale, men selvfølgelig 2 dager før bryllupet så kommer det en lang liste med talere. Har jo ikke tid til å finne noe bakgrunnsstoff om talerene på den korte tiden. Kjedelig å bare introdusere talere uten å komme med en litt "sleiv" kommentar om taleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Sitter her og forbereder meg til bryllup. Skal være toastmaster og hold takk for maten tale. Til nå hadde ingen meldt seg til å holde tale, men selvfølgelig 2 dager før bryllupet så kommer det en lang liste med talere. Har jo ikke tid til å finne noe bakgrunnsstoff om talerene på den korte tiden. Kjedelig å bare introdusere talere uten å komme med en litt "sleiv" kommentar om taleren.

Skal på mitt første norske bryllup på lørdag... Kjenner at jeg burde satt igang øving med å sette på slips (nei, jeg kan faktisk ikke det :oops: )!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater så inderlig å skru på japanske biler at jeg kjenner jeg nesten kreperer..

Viss du nesten kreperar når du skrur på japse, så burde du ikkje skru på Franske bilar. Dei voldtar deg i penisen og reva.

Jeg holder det franske på god sikkerhetsavstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...