Jordfræsar Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 @awt: dette går utover tiden hjemme til neste gang du skal ut?
Hawkon88 Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Det bør ikke være umulig hos f.eks. Aker, Aibel, Fabricom o.l., men det er naturligvis ikke det letteste å få til. Njææ- skal helst ikke falle gjennom hvis jeg får jobben heller.. Har ikke mer enn 20måneders erfaring heller. På kontoret her handler det mest om å planlegge best mulig/effektivisering samt salg/kundekontakt. Ellers er jo Google en god venn.. Skal jeg ut- så ser jeg hvertfall for meg at jeg trenger vesentlig mer kompetanse etc. Nå har jeg jo ingeniører, prosjektledere og produksjonsledere++ etc med 20-30års erfaring på bygget når jeg ikke har kompetansen selv.. Blir vel heller å holde seg på land til jeg får en del mer erfaring tenker jeg- også heller overta etter avdelingsleder/prosjektsjef. Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke tok fagbrev som industrirørlegger når jeg hadde muligheten..
Tzunami Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Ser skummelt likt ut ja er vel ikke mange andre i verden som kjører det oppsettet der
awt Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 @Larsinnj: Jeg jobber innen brønnservice/wireline. Hvorvidt det er noe alle vet hva er er en annen sak. @316: Ja der så det jo moro ut. Da tror jeg det er bedre her.. @Jordfræsar: Stemmer det. @Hawkon88: Ok, det høres jo ut som om du har det ganske greit da. Du treger kanskje nå, men etter noen år så tror jeg du er ganske fornøyd med valget du tok..
fish Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Er det ikke dirty på tur i Porsgrunn? [ Bilde ] Og siden du greier å spotte dirty i Porsgrunn, så regner jeg med at du er på besøk hos din søster?
-Erik- Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Er det ikke dirty på tur i Porsgrunn? [ Bilde ] Og siden du greier å spotte dirty i Porsgrunn, så regner jeg med at du er på besøk hos din søster? Skjer det noe her i omegn i helgen jeg ikke har fått med meg?
noekult Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 18 000,- og det uten de ekle felgene m/dekk Blir jeg diktator skal alle som gir skambud uten å ha prøvekjørt bilen bli kastet ut av riket. Skal aldri mer ha "ungdomsbil" igjen... Mest slitsomme biler å selge, ever... Arggghhhh.
noekult Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 2005 hk Gallardo Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Der går det unna! Hele bilen hopper her og der under aksellerasjon jo
-Roger- Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Er det ikke dirty på tur i Porsgrunn? [ Bilde ] Og siden du greier å spotte dirty i Porsgrunn, så regner jeg med at du er på besøk hos din søster? Ja og nei Min søster skal gifte seg i morgen, så jeg spente boksen på taket, hekta på min onkels campingvogn, tok med familien og la oss inn på olavsberget camping i Porsgrunn
316 Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 18 000,- og det uten de ekle felgene m/dekk Blir jeg diktator skal alle som gir skambud uten å ha prøvekjørt bilen bli kastet ut av riket. Skal aldri mer ha "ungdomsbil" igjen... Mest slitsomme biler å selge, ever... Arggghhhh. Hva er det du selger? Hånda eller E28?
awt Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Da har jeg fått helikopter kl 20:05 søndags kveld. BLÆÆÆÆH!!!
hermanoo90 Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 2005 hk Gallardo Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Der går det unna! Hele bilen hopper her og der under aksellerasjon jo den bånna speedoen og fortsatte å gå fortere, speedoen er jo på 330, lurer på hvor fort den egentlig gikk!
noekult Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Litt over 370. Finnes GT-R R35 som har klart 380 også... Det var liksom det en McLaren ble verdskjent for, og nå klarer trimme sportskupéer det...
Anbefalte innlegg