Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det bør ikke være umulig hos f.eks. Aker, Aibel, Fabricom o.l., men det er naturligvis ikke det letteste å få til.

Njææ- skal helst ikke falle gjennom hvis jeg får jobben heller.. Har ikke mer enn 20måneders erfaring heller. På kontoret her handler det mest om å planlegge best mulig/effektivisering samt salg/kundekontakt. Ellers er jo Google en god venn..

Skal jeg ut- så ser jeg hvertfall for meg at jeg trenger vesentlig mer kompetanse etc. Nå har jeg jo ingeniører, prosjektledere og produksjonsledere++ etc med 20-30års erfaring på bygget når jeg ikke har kompetansen selv..

Blir vel heller å holde seg på land til jeg får en del mer erfaring tenker jeg- også heller overta etter avdelingsleder/prosjektsjef.

Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke tok fagbrev som industrirørlegger når jeg hadde muligheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Larsinnj: Jeg jobber innen brønnservice/wireline. Hvorvidt det er noe alle vet hva er er en annen sak. :)

@316: Ja der så det jo moro ut. :D Da tror jeg det er bedre her..

@Jordfræsar: Stemmer det.

@Hawkon88: Ok, det høres jo ut som om du har det ganske greit da. :) Du treger kanskje nå, men etter noen år så tror jeg du er ganske fornøyd med valget du tok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 000,- og det uten de ekle felgene m/dekk

Blir jeg diktator skal alle som gir skambud uten å ha prøvekjørt bilen bli kastet ut av riket.

Skal aldri mer ha "ungdomsbil" igjen... Mest slitsomme biler å selge, ever... Arggghhhh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke dirty på tur i Porsgrunn? :-D

[ Bilde ]

Og siden du greier å spotte dirty i Porsgrunn, så regner jeg med at du er på besøk hos din søster? :-)

Ja og nei :)

Min søster skal gifte seg i morgen, så jeg spente boksen på taket, hekta på min onkels campingvogn, tok med familien og la oss inn på olavsberget camping i Porsgrunn :)

pabudydu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 000,- og det uten de ekle felgene m/dekk

Blir jeg diktator skal alle som gir skambud uten å ha prøvekjørt bilen bli kastet ut av riket.

Skal aldri mer ha "ungdomsbil" igjen... Mest slitsomme biler å selge, ever... Arggghhhh.

Hva er det du selger? Hånda eller E28? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...