Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

18 000,- og det uten de ekle felgene m/dekk

Blir jeg diktator skal alle som gir skambud uten å ha prøvekjørt bilen bli kastet ut av riket.

Skal aldri mer ha "ungdomsbil" igjen... Mest slitsomme biler å selge, ever... Arggghhhh.

Jeg bydde penger på en vare på Finn.no(om jeg ikke husker feil) for en tid tilbake og svaret jeg fikk tilbake var at han ønsket betalingen i kasser med pils og kartonger med sigaretter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bydde penger på en vare på Finn.no(om jeg ikke husker feil) for en tid tilbake og svaret jeg fikk tilbake var at han ønsket betalingen i kasser med pils og kartonger med sigaretter :P

Høres igrunn logisk ut. 10 pils er jo verdt myye mer enn den "hundrelappen" man må betale for de.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bydde penger på en vare på Finn.no(om jeg ikke husker feil) for en tid tilbake og svaret jeg fikk tilbake var at han ønsket betalingen i kasser med pils og kartonger med sigaretter :P

Høres igrunn logisk ut. 10 pils er jo verdt myye mer enn den "hundrelappen" man må betale for de.. :P

Det er greit nok, men da kan han like gjerne be meg betale verdien i norsk valuta tilsvarende x antall pils + pant og sigaretter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 370. Finnes GT-R R35 som har klart 380 også... Det var liksom det en McLaren ble verdskjent for, og nå klarer trimme sportskupéer det...

Beklager å måtte si det, men nå dummer du deg ut. Fullt så enkelt som du legger det frem her er det ikke. Du må huske at McLaren F1 er en 21 år gammal konstruksjon. Ja, akkurat, 21 år. Det er veldig lenge mtp hvor fort teknologien har utviklet seg de siste 20 årene. Det hadde overrasket meg om det ikke fantes MANGE biler som slår McLaren F1 i dag med den teknologien vi har tilgjengelig. Og så må vi også huske at McLaren F1 ikke bare er kjent for farten, men også at den generelt var banebrytende teknologisk.

Det er heller ikke bare moderne sportskupéer som klarer den bragden forøvrig. Polly Motorsport i fra Norge har en 1986 Pontiac Trans Am som konkurrerer med Bugatti Veyron, og faktisk holdt den offisielle rekorden en stund (ettersom at Bugatti brukte sitt eget måleutstyr, ikke 3. parts) med 407.134 km/t. Dette på fuktig vei. Det synes jeg er ganske kult, til tross for at jeg ikke er verdens største fan av amerikanske doninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke dirty på tur i Porsgrunn? :-D

[ Bilde ]

Og siden du greier å spotte dirty i Porsgrunn, så regner jeg med at du er på besøk hos din søster? :-)

Ja og nei :)

Min søster skal gifte seg i morgen, så jeg spente boksen på taket, hekta på min onkels campingvogn, tok med familien og la oss inn på olavsberget camping i Porsgrunn :)

[ Bilde ]

Kanskje vi skal i samme bryllup. :-) Men, tror ikke det, har ikke hørt at bruden har en bror på vestlandet. Jeg skal forøvrig være toastmaster. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nei tror ikke det. Alle som skal tale har meldt seg i siste liten, så jeg har ikke fått noe "bakrunnsstoff" om dem. Men har nå ett par historier på lager om hvordan jeg følte å bli mottat i en svigerfamilie, hvor svigerfar gav meg sannhetsserum (noe brunt som visst heter XO) før avhør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...