FredrikE24 Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 18 000,- og det uten de ekle felgene m/dekk Blir jeg diktator skal alle som gir skambud uten å ha prøvekjørt bilen bli kastet ut av riket. Skal aldri mer ha "ungdomsbil" igjen... Mest slitsomme biler å selge, ever... Arggghhhh. Jeg bydde penger på en vare på Finn.no(om jeg ikke husker feil) for en tid tilbake og svaret jeg fikk tilbake var at han ønsket betalingen i kasser med pils og kartonger med sigaretter
Kvasi Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Jeg bydde penger på en vare på Finn.no(om jeg ikke husker feil) for en tid tilbake og svaret jeg fikk tilbake var at han ønsket betalingen i kasser med pils og kartonger med sigaretter Høres igrunn logisk ut. 10 pils er jo verdt myye mer enn den "hundrelappen" man må betale for de..
Jordfræsar Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Året er 2013 og fortsatt ser vi slike saker... tragisk! http://www.dagbladet.no/2013/07/19/nyhe ... /28274406/
FredrikE24 Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Jeg bydde penger på en vare på Finn.no(om jeg ikke husker feil) for en tid tilbake og svaret jeg fikk tilbake var at han ønsket betalingen i kasser med pils og kartonger med sigaretter Høres igrunn logisk ut. 10 pils er jo verdt myye mer enn den "hundrelappen" man må betale for de.. Det er greit nok, men da kan han like gjerne be meg betale verdien i norsk valuta tilsvarende x antall pils + pant og sigaretter
Jordfræsar Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 MB S63 gir deg sikkert et stort glis bak rattet, men neimen får du ikke et tilbake
noekult Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Hva er den saken helt forrest på armlenet? Kult med farge-kjørecomputer
asv Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Litt over 370. Finnes GT-R R35 som har klart 380 også... Det var liksom det en McLaren ble verdskjent for, og nå klarer trimme sportskupéer det... Beklager å måtte si det, men nå dummer du deg ut. Fullt så enkelt som du legger det frem her er det ikke. Du må huske at McLaren F1 er en 21 år gammal konstruksjon. Ja, akkurat, 21 år. Det er veldig lenge mtp hvor fort teknologien har utviklet seg de siste 20 årene. Det hadde overrasket meg om det ikke fantes MANGE biler som slår McLaren F1 i dag med den teknologien vi har tilgjengelig. Og så må vi også huske at McLaren F1 ikke bare er kjent for farten, men også at den generelt var banebrytende teknologisk. Det er heller ikke bare moderne sportskupéer som klarer den bragden forøvrig. Polly Motorsport i fra Norge har en 1986 Pontiac Trans Am som konkurrerer med Bugatti Veyron, og faktisk holdt den offisielle rekorden en stund (ettersom at Bugatti brukte sitt eget måleutstyr, ikke 3. parts) med 407.134 km/t. Dette på fuktig vei. Det synes jeg er ganske kult, til tross for at jeg ikke er verdens største fan av amerikanske doninger.
noekult Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Ser ikke hvordan jeg dummet meg ut, men... Syns det er spektakulært at en fireseter klarer den farten der. Gallardoen klarte 237 mph, btw, ca 381 km/t.
Haukefer Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Da har jeg fått helikopter kl 20:05 søndags kveld. BLÆÆÆÆH!!! Jeg må plutselig ut på jobb imåren istedenfor onsdag.. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Nytern Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 En må også ta med i beregningen at dette var prestanda man fikk i nøkkelklar bil. En ganske viktig faktor spør du meg.
fish Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Er det ikke dirty på tur i Porsgrunn? [ Bilde ] Og siden du greier å spotte dirty i Porsgrunn, så regner jeg med at du er på besøk hos din søster? Ja og nei Min søster skal gifte seg i morgen, så jeg spente boksen på taket, hekta på min onkels campingvogn, tok med familien og la oss inn på olavsberget camping i Porsgrunn [ Bilde ] Kanskje vi skal i samme bryllup. Men, tror ikke det, har ikke hørt at bruden har en bror på vestlandet. Jeg skal forøvrig være toastmaster.
Jordfræsar Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Da blir det rene rorbua i morgen eller hva fish?
fish Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Tja, nei tror ikke det. Alle som skal tale har meldt seg i siste liten, så jeg har ikke fått noe "bakrunnsstoff" om dem. Men har nå ett par historier på lager om hvordan jeg følte å bli mottat i en svigerfamilie, hvor svigerfar gav meg sannhetsserum (noe brunt som visst heter XO) før avhør..
Jordfræsar Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Haha, vil tro en kveld med historier av fish + øl er saker
Anbefalte innlegg