Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal snart ta en motorisert brygge nå og kjøre ut på en øy i Glomma. Det er vel 30 grader allerede og jeg sitter akkurat nå og svetter iført shorts. Vannet er faktisk så klart nå at en lett ser 3 meter rett ned. Har knapt sett Glomma slik før. Møkkasommer ja ;-) Er jo tross alt bare 17 grader i vannet, kunne vært varmere liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, ligger an til MC-tur til Trollstigen denne uken! 8) Få blåst ut av R6`n som har stått inne i ukesvis uten å blitt brukt..:( Endelig komme sol her også ja, etter nedbørsrekord, kuling og gåvær så langt jeg kan huske tilbake :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi-spørsmål:

Når man setter bilen i 1gir, så skjer det ingenting når man slipper ut clutchen, men når man slipper alle pedaler så krabber bilen roooolig fremover... Alle girene funker men det er ingen fremdrift...

Er da clutchen ødelagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en møkkasommer det har vært! I dag er første soldagen på mange uker, og det var 8 grader når jeg dro på jobb..

Er første sommeren på 20 år at jeg ikke har badet enda! :evil:

Aldri hatt en så bra sommer som i år, på lang lang tid :D

Greit at noen har det slik da vertfall! ;) Jeg sitter å svetter jeg og, men det er fordi jeg sitter ved siden av en svær silisiumovn :P

Skal være fint vær denne uken da, men er meldt dårlig til helgen igjen..

Drar en snartur på fjellet etter jobb i dag, så får vi se om det blir bading. Er vel ikke langt unna at det er islagte vann.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi-spørsmål:

Når man setter bilen i 1gir, så skjer det ingenting når man slipper ut clutchen, men når man slipper alle pedaler så krabber bilen roooolig fremover... Alle girene funker men det er ingen fremdrift...

Er da clutchen ødelagt?

Pleier å stinke død og fordervelse fra clutcher som slurer.

Forhistorie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghaaad jeg hater folk... Kranglet med en kunde her nå som ville ha en del.. Han ville ha delen som fjernet "Den rare lyden når han svingte". Jeg sa han måtte få bilen på diagnose før jeg kunne vite hva som trengtes.. Nei det kostet jo penger!! Så han krevde at jeg skulle spørre sjefen på verkstedet om hva del han trengte og finne pris og ringe han senere.. :lol:

Hva tenker dere? Skal jeg finne pris på en ny motor og ringe han? :P haha.. Er så lei slike mennesker nå..

EDIT: Dette foregikk i 40min......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi-spørsmål:

Når man setter bilen i 1gir, så skjer det ingenting når man slipper ut clutchen, men når man slipper alle pedaler så krabber bilen roooolig fremover... Alle girene funker men det er ingen fremdrift...

Er da clutchen ødelagt?

tipper det er en drivknute som har hoppet ut.

Ingen knekkekneppe lyder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi-spørsmål:

Når man setter bilen i 1gir, så skjer det ingenting når man slipper ut clutchen, men når man slipper alle pedaler så krabber bilen roooolig fremover... Alle girene funker men det er ingen fremdrift...

Er da clutchen ødelagt?

tipper det er en drivknute som har hoppet ut.

Ingen knekkekneppe lyder...

Clutch høres riktig ut ja. Trenger ikke lukte kjempedårlig vis den bare gradvis har blitt dårligere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi-spørsmål:

Når man setter bilen i 1gir, så skjer det ingenting når man slipper ut clutchen, men når man slipper alle pedaler så krabber bilen roooolig fremover... Alle girene funker men det er ingen fremdrift...

Er da clutchen ødelagt?

Pleier å stinke død og fordervelse fra clutcher som slurer.

Forhistorie?

Har lykta svidd siste par dagene men trodde det var bremsene som hang bak... Men ikke luktet "svidd clutch".... Kjørte, stoppet, kjørte videre = null reaksjon....Man får bilen opp i fart...men når man gir gass så bare ruser motoren...akkurat som når man trykker inn clutchen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghaaad jeg hater folk... Kranglet med en kunde her nå som ville ha en del.. Han ville ha delen som fjernet "Den rare lyden når han svingte". Jeg sa han måtte få bilen på diagnose før jeg kunne vite hva som trengtes.. Nei det kostet jo penger!! Så han krevde at jeg skulle spørre sjefen på verkstedet om hva del han trengte og finne pris og ringe han senere.. :lol:

Hva tenker dere? Skal jeg finne pris på en ny motor og ringe han? :P haha.. Er så lei slike mennesker nå..

EDIT: Dette foregikk i 40min......

Høres veldig kjent ut igrunn :P folk ass!! De skal bare ha delen de trenger, uansett hva det er, og så billig som mulig! Skal ha mest mulig rabatter. Jeg er ikke noe gateselger i banglsbanglaland altså! :P

Sent from my Ess4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghaaad jeg hater folk... Kranglet med en kunde her nå som ville ha en del.. Han ville ha delen som fjernet "Den rare lyden når han svingte". Jeg sa han måtte få bilen på diagnose før jeg kunne vite hva som trengtes.. Nei det kostet jo penger!! Så han krevde at jeg skulle spørre sjefen på verkstedet om hva del han trengte og finne pris og ringe han senere.. :lol:

Hva tenker dere? Skal jeg finne pris på en ny motor og ringe han? :P haha.. Er så lei slike mennesker nå..

EDIT: Dette foregikk i 40min......

Høres veldig kjent ut igrunn :P folk ass!! De skal bare ha delen de trenger, uansett hva det er, og så billig som mulig! Skal ha mest mulig rabatter. Jeg er ikke noe gateselger i banglsbanglaland altså! :P

Sent from my Ess4

Kjente meg alt for godt igjen!!!

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...