Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Shit!

Jeg kjørte på en hund en gang. Med det mener jeg at jeg kjørte i lav hastighet i boligområde om vinteren. En hund gikk med eieren uten bånd. I det vi skulle passere gikk hunden foran bilen og jeg fikk ikke bremset pga underlaget. Det kom en liten dunk lyd da frontfangeren traff hundens hode... Tilbydde å kjøre hunden umiddelbart til veterinær, men eieren sa at det gikk greit.

Uansett, den lille, uskyldige "dunken" sitter i ryggraden min enda. Kan ikke forestille meg å kjøre på en elg og sove godt etterpå, hoff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noekult: Jeg også også til Dubai, i November. Hvor finner du all info om billeie, bilbaner osv?.. :cool:

Kunne godt tenkt meg å ræst ifra meg litt på bane med STi! Er det noe annet å anbefale også når man først reiser ned? Skal være i 8 dager. Ser for meg at ut i ørkenen i noe offroad-bil hadde vært kult, evt 4hjuling? Vet ikke helt reglene der nede, så all info settes stor pris på.

Samt hvilke av disse turistattraksjonene er faktisk verdt å få med seg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe gøy å kjøre på dyr nei!

Jeg tok et rådyr i fjor vinter med Hiluxen. Kom i full fart fra siden å sprang seg rett i sia på bilen. Den hadde jo en meter bakkeklaring, så hodet traff kanalen, samt at den kom en runde under ene bakhjulet. Det gikk fort om ikke annet. Så ut som en haug med kjøttdeig som lå i veibanen, pluss at det var hår overalt! :P

Utrivelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dog det er farlig for helsa å gå uten vann over en så lang periode i varmen...

you`re just looking for an excuse... :P

Nei igrunn ikke... Har endra mine fastetider ifølge islam.no... Men denne religionsdebatten kan vi ta på facebookchat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte budbil i nordnorge i min ungdom, og da jeg satt på julebordet spilte coverbandet "Creedence - Have you ever seen the rain".

Da utbrøt en kollega at dette var "hans sang".

Han hadde pløyd gjennom en reinflokk for noen år siden og sendt 4 av dem til de evige jaktmarker.. Have you ever seen the rein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte budbil i nordnorge i min ungdom, og da jeg satt på julebordet spilte coverbandet "Creedence - Have you ever seen the rain".

Da utbrøt en kollega at dette var "hans sang".

Han hadde pløyd gjennom en reinflokk for noen år siden og sendt 4 av dem til de evige jaktmarker.. Have you ever seen the rein.

hahahaha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fifæn. Bilen kommet fra firehjulskontroll, men hva har de gjort. Joda, hevet bilen og justert camber.

Jeg sa spesifikt at jeg bilen skulle være i akkurat samme høyden, bare juster camberen så jeg får grønne tall. (var en grunn til at jeg kjøpte justerbare topplagre liksom...)

Noen i sør som har mulighet og utstyr til og hjelpe en stakkar med å få senket bilen sin igjen samt justere toe/caster osv.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle gå fint å justere camber korrekt uten og måtte heve den såppas mye som det er gjort. Nå er den omtrentlig nesten på topp. 35mm.

Men jeg blir nok å senke den ned igjen selv etter det er skrevet i vognkort. For høyden ligger allerede inne hos vegvesen manglet bare papir på noen grader inn på camber. Sto på -2.40 ca. nå er den på -0.07 ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...