Xavi0n Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 hvorfor ikke bare ringe noen å få de til å sette inn ny rute?
knut_olestad Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 http://www.rbnett.no/nyheter/article798 ... 0.facebook 4 små jenter har mistet pappa, rauma har mistet ei ildsjel og en av de mest geniale betjentene på lensmannskontoret, jeg har mistet en god nabo. Det her kommer til å kjennes i bygda i lang tid Jeg kommer nok ikke til å klare slappe av når bror og familien flyr i fjella på lenge heller..
ZhilleN Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Litt kjønnsdiskriminering [ Bilde ] Motoren må ha litt olje
Julianv Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Helt ok+ å sole seg når man har kontorjobb.. Lite å gjøre på jobb, så la fram to dekk på utsiden og la meg nedpå med musikk på mobilen og cola i beredskap vis det skulle bli for varmt.. 1 time alene unnagjort, 2 timer igjen med soling.. Liker ferietider på delelageret altså!
Fredrik Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 For satan... det der ser virkelig ikke bra ut. Det er kjempefint å høre at det gikk bra med dere begge to..
Nytern Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Frontruta og taket som fikk den værste smellen, håper at det lar seg gjøre å få inn ny rute. Alt annet er fikset i dag ihvertfall, til og med støvsugd bilen
Thomaz Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Begynte ferien forrige uke ! Noe som passet ypperlig mtp været ! Tilbringt hver dag ute med diverse som dansbændfestival i Malung det var sinnsykt artig ! Må ikke være hardcore dansbænd entusiast for å ha det moro der. Bra liv og mange blide søte damer ! Kjørt en del sykkel og. Men det blir nesten for varmt når man har på skinndress og div ! Og ellers ligget en del på stranda ! Sommer i Norge er herlig når det er som nå ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Erik89 Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Frontruta og taket som fikk den værste smellen, håper at det lar seg gjøre å få inn ny rute.[ Bilde ] Alt annet er fikset i dag ihvertfall, til og med støvsugd bilen Skjedd? :/
Nytern Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Dieselkrigeren vs elg! 8 taggers okse, hard bil tydeligvis, evt flaks mht hvor vi traff. Det smalt godt ihvertfall
Anbefalte innlegg