Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen må jo like kjipe gubbebiler med harry stjerne klint på i fronten også. Bra at det er noen stygge stjerner ute vett så får man sett hvor fine bmwer er iforhold.

Neida merce er greie biler det, men 210 og 211 uffameg for noen frontlykter fyll de med vann og hiv oppi en gullfisk så har du en fin liten fiskebolle for det er det de lyktene ligner mest på 212 liker jeg myyye bedre , men liker fortsatt bmw best , ser ut som mister wicky her har eid flere mercer en bmwr ikkkje braaaa .

Lurer på om din e39 har dugg i frontlyktene? Bare lurer...Kanskje fiskene heller hadde kos seg mer der enn i mine mercer :)

Og ingen vits å la dette bli en bmw vs merce diskusjon.

Begge bilmerker har sine sterke og svake sider, men du må likevel innrømme at din 2,3liter ikke har en sjangs mot mine hvilkensomhelst av mine tre :)

Trenger ikke no dugg i lyktene jeg for har ingen som ligner på en fiskebolle . Neida både bmw og merce er gode biler på hver sin måte ikke alt med merce designet som jeg liker så godt , men dem fleste er jo kjent for å holde lenge og at dem er godevå kjøre.

Jeg nevnte aldri noe om at min 2.3 liter er noe kjappere enn bila dine , men det er den sikkert ikke. ingen racer akkuratt e39 2.3 med autolat men grei bruks/cruiser .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg begynner å bli glad for at det ikke finnes ville elg her i DK. Villsvin (kan veie 200 Kg) begynner det imidlertid å bli noen av og de er heller ikke morsomme å kjøre på... :roll:

De går uansett under bilen... Noe annet å få et dyr INN i bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud:

Rs2000 med cosworth motor som fungerer bra. Går godt! Godkjent ombygd til Rs 2000 Turbo så her er det ingen som kan klage på motorrommet siden det står så pent skrevet i vognkortet! Legger den ut for å sjekke interessen for den men må ikke selge så går ikke for skambud! Et par mangler gjorde nå at den ikke gikk i mellom eu, som seter, coilovers, litt for mye støy fra eksos, bremser-de vil helst se en bremsekraft forsterker oppi motorrommet, men det er pedalboks så det er bare å trøkke hardt nok så stopper den godt nok serru! Å det er lovlig istede for bremskraft mener jeg.

:applause::lol:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42978886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg begynner å bli glad for at det ikke finnes ville elg her i DK. Villsvin (kan veie 200 Kg) begynner det imidlertid å bli noen av og de er heller ikke morsomme å kjøre på... :roll:

De går uansett under bilen... Noe annet å få et dyr INN i bilen...

Ja... det er endel mer alvorlig, men et stort villsvin kan faktisk nå en skulderhøyde på 120 cm og da er det som å treffe en stor kampesten. Faren til en god venn traff på slutten av 80-tallet et slikt villsvin på Autobahnen syd for Berlin da han kjørte i 180-200 Km/t i en Ford Scorpio. Han ble kastet ut av bilen og våknet til seg selv over 200 meter inne i en skog langs Autobahnen. Han overlevde ulykken uten alvorlige skader, men bilen var totalvrak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må jo like kjipe gubbebiler med harry stjerne klint på i fronten også. Bra at det er noen stygge stjerner ute vett så får man sett hvor fine bmwer er iforhold.

Neida merce er greie biler det, men 210 og 211 uffameg for noen frontlykter fyll de med vann og hiv oppi en gullfisk så har du en fin liten fiskebolle for det er det de lyktene ligner mest på 212 liker jeg myyye bedre , men liker fortsatt bmw best , ser ut som mister wicky her har eid flere mercer en bmwr ikkkje braaaa .

Lurer på om din e39 har dugg i frontlyktene? Bare lurer...Kanskje fiskene heller hadde kos seg mer der enn i mine mercer :)

Og ingen vits å la dette bli en bmw vs merce diskusjon.

Begge bilmerker har sine sterke og svake sider, men du må likevel innrømme at din 2,3liter ikke har en sjangs mot mine hvilkensomhelst av mine tre :)

Trenger ikke no dugg i lyktene jeg for har ingen som ligner på en fiskebolle . Neida både bmw og merce er gode biler på hver sin måte ikke alt med merce designet som jeg liker så godt , men dem fleste er jo kjent for å holde lenge og at dem er godevå kjøre.

Jeg nevnte aldri noe om at min 2.3 liter er noe kjappere enn bila dine , men det er den sikkert ikke. ingen racer akkuratt e39 2.3 med autolat men grei bruks/cruiser .

Jammen.. Det er jo ikke en 2.3 liter. Hvordan kan man eie en E39 OG være regget på bimmers uten å vite at E39 523i har en stk m52b25 under panseret. Altså en 2.5 liter :wink:

Joda, det er vel mulig men de siste 0.2 literene er jo viktig når det kommer til skrytefaktoren spør du meg. 2.3 blir litt Mercedes w124/201 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...