Fredrik Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Og fredrik, til alle dine patetiske innlegg, håper du en dag får en muslim som inngift i din familie. Det er eneste måten du noensinne klarer å åpne deg for en annen livsretning enn det du selv har. Jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg alltid skal angripes/trues personlig for å referere til noe som står i media og/eller kan leses andre steder. Er dette normal praksis blandt pakistanere? Jeg må jo spørre siden du gjør det hele tiden og jeg iht. deg ikke vet noe om andre kulturer. Jeg forstår heller ikke hvorfor du alltid trekker muslimkortet. Jeg har ikke spesifikt kritisert islam i denne diskusjonen (det er kun en forestilling du har i ditt hode). Jeg har derimot kritisert en spesifikt detalje i hvordan Dubai praktiserer sharialovgivningen i deres juridiske system (ref: voldtekt av ugifte kvinner). Dette handler ikke om at vestlige kvinner drikker for mye eller går utfordrende kledd i Dubai. Man behøver som kjent hverken å være full og/eller være utfordrende kledd for å bli voldtatt. Dette handler om hvordan rettssystemet i Dubai reagerer på voldtekt av en ugift kvinne. Den lange linjen i denne diskusjonen er at ugifte voksne kvinner er et særsyn i denne delen av verden. Ergo har de praktisk talt ingen rettsbeskyttelse hvis de blir voldtatt. Selvfølgelig vet myndighetene i Dubai at dette er en utfordring i møtet med vestlige kulturer, men å reformere et rettssystem der religion og politikk er to sider av samme sak (bortsett fra Tyrkia er dette stort sett normen i muslimske stater) er en langsom prosess. Dubai er imidlertid blandt de mest progressive landene i denne sammenhengen. Marte Dalev valgte å trekke anmeldelsen om voldtekt tilbake fremfor å kjempe mot et rettssystem som ikke tar hensyn til hennes situasjon. På den måten kunne Marte reise hjem til Norge og Dubai være en pinlig straffesak mindre mhp. et åpenbart urettferdig juridisk system. Det er trist at det skal være slik i Dubai, men det er nesten mer trist at noen muslimer i Norge ikke skjønner eller vil skjønne dette.
powerfulglenn Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Skulle på båttur igår med ei kjerring også var selvfølgelig båten min med motor og alt på stjålet.. Er så flott at noen virkelig gidder og ødelegge sommeren for andre..
LoKi Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Statens Vegvesen har ikke lengre desibel-målere, så du må fremskaffe papirer på at denne eksosen ikke bråker for mye på din bil. Been there, done that. Jeg skifta til OEM eksos når jeg viste bilen på SVV, og så bytta jeg tilbake igjen. Etaten er styrt av synsing og personligheter, ikke retningslinjer og regler. Og dette gjør at jeg på det sterkeste anbefaler å gå letteste vei, selv om det kan medføre noe ekstra jobb for deg. Når jeg måtte vise frem bilen var det i tillegg lengre ventetid på time enn fristen jeg fikk på å vise bilen - og det sier vel egentlig alt.
flonoen Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Trur den var grå mest. To stk som kjørte sammen, trur det var charger begge to, ene med stickers og andre uten.. Hugser den hadde sånn rspct-sticker som mercen din. [ Bilde ] ? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Kan godt hende det var en svart og rød mustang ja.. Hadde iallefall striper, og det rspct-klistremerket, samt modballmerker. Gidder liksom ikkje vie den heilt store oppmerksomheten til svære amrikanske dråg når det går så vanvittig mye anna gromt her nede. Går vel ca 100 911gt3'er per ford (med unntak av focus rs og st) her.
Jørgen Lie Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Løp og kjøp rå morsomt lettkjørt R6 http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=43009299
Jørgen Lie Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Hahahha, fy faen, d der ble så kleint at jeg klarte ikke se mere enn 1min 13sek :lol: :lol:
Thundercoil Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Jeg kom til 1:43 Its to komma sju. - is it two point two? Two point five Used to be Metall blokk now alu"
Thewiz Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Løp og kjøp rå morsomt lettkjørt R6 http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=43009299 Skal du kjøpe deg R1 nå?
wicky124 Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Om noen kjeder seg : http://1000sel.com/index.php/abc-bmw-e24-6-series
Haukefer Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Haha Haha, tidenes! Sent from my iPad using Tapatalk HD
Jørgen Lie Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Løp og kjøp rå morsomt lettkjørt R6 http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=43009299 Skal du kjøpe deg R1 nå? Vi får se Har flere større typer i sikte.
hermanoo90 Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Vil du ha mer power Jørgen? Haha, værre enn solberg han der! Kleint
Anbefalte innlegg