Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg tror deg angående Jaguaren jeg, en av favorittene blant "underdog"-biler og jeg ville heller hatt den over en Aston V8V eller DB9!

I Dubai kan du få en XKR 4.2 (X150 '07 modell) til 130.000 AED nå. Det er litt over 200.000 kr., haha, sånn vs. 800.000 kr. på norske markedet... :lol: Det er en bil som hadde passet perfekt i Dubai!

Prøvde en XKR-S 5.0V8 550HK i Las Vegas, for en syk bil :lol: Gled deg uansett til å kjøre V10, er utrolig gøy.

Vi prøvde også Ferrari F430 Spider, Lamborghini LP570 Spyder Performante og Audi R8 V10. Kanskje ikke så rart den R8en ble kjip :mrgreen: Jaguaren ligger på 132.000 USD... Sikkert gange 3 på pris i Norge...

Prøvde du sånn baneopplevelses-pakke eller?

En venn har akkurat vært i Storbritannia på en slik tur og testet GT-R, Gallardo, 360 Modena og 996 GT2... Han sa hvertfall at han likte 360 Modenaen best, "den var voldelig" sa han til meg, selv om den var overlegent svakest blant røkla.

360 Modena er faktisk meget attraktivt prisen nå.

Skrevet

"Ifølge operasjonslederen skal bilen ha begynt å trille ned en bakke, og kvinnen skal ha prøvd å komme seg inn i bilen for å stoppe den.

- Hun falt ut, og ble truffet av et bakhjul, sier Myrtvedt.

Bilen skal så ha kommet i retur, og kjørt over kvinnen en annen gang.

- Det er vanskelig å skjønne hvordan det kan ha skjedd, sier hun."

http://mobil.bt.no/nyheter/lokalt/--Kvi ... fajYqYazCQ

Skrevet
Trur den var grå mest. To stk som kjørte sammen, trur det var charger begge to, ene med stickers og andre uten.. Hugser den hadde sånn rspct-sticker som mercen din.

[ Bilde ] ?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Kan godt hende det var en svart og rød mustang ja.. Hadde iallefall striper, og det rspct-klistremerket, samt modballmerker. Gidder liksom ikkje vie den heilt store oppmerksomheten til svære amrikanske dråg når det går så vanvittig mye anna gromt her nede. Går vel ca 100 911gt3'er per ford (med unntak av focus rs og st) her.

Disse var det:

ggh8j0uhe6dvrmdhgn4r_thumb.jpg

3dg2hocdio5q5rr3s696_thumb.jpg

Skrevet
En venninne og typen er på europatur nå. Typen fikk lappen som 24 åring, i fjor høst og nå kjører han og damen rundt på alle fornøyelsesparkene de ikke fikk dratt til som barn.

Først Tusenfryd, så Liseberg, Legoland og noen andre jeg ikke husker navnet på.

Man er vel ikke for gammel for moro, før man brekker hoften i berg og dal-banen. Hehe

Det hørtes jo helt topp ut :D Liseberg er vertfall helt konge

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Kjent fenomen, Scoot.

Skummelt hvor "nødvendig" alt blir når man har penger på konto.

Trengte jeg supersport-eksos til dieselpurka? Nei.

Men vil det løfte utseende veldig, ja!

Skrevet
Lønning, brått var det mye på eBay-lista a gitt.

.. skummelt.

Samme her.. sitter å hiver ting i kurven nå. lønn den 1 ;)

Eks...

$T2eC16F,!)QE9s3HCkEDBRV(q7hqgQ~~60_58.JPG

Skrevet
Lønning, brått var det mye på eBay-lista a gitt.

.. skummelt.

Samme her.. sitter å hiver ting i kurven nå. lønn den 1 ;)

Eks...

[ Bilde ]

Får man hu i valgfri outfit, eller er det bare mulig med rosa bukser?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...