Thundercoil Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Hvis du vil se noe gammelt og ganske morsomt (etter min mening hvert fall), må du sjekke ut denne: Refrenget er kanon! Hehehe. Men den er også litt intern, for duden ser dønn ut som faren til en kompis. Han er litt "stuck in the 80's" med langt krøllete hår, cowboystøvler, hatt, solbriller, bart og Mercedes. Ser han på veien innimellom med konen sin. Da bryter både meg og samboeren ut med "Supersonic, Electronic" med russisk aksent, så klart. Ding dong song, ja! Skal innrømme at jeg først trodde det var han Günther fyren, men det var noe kjent med den. Har noen eldre venner som jeg mener har spilt den før. Haha. Jeg la også til flere gode gamle titler i innlegget på forrige side. Kjempekoselig når de popper opp i bilen.
Larsinnj Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Får sjekke den ut når jeg kommer hjem! Er ikke lyd på pcene her, pluss at youtube er sperret.. Glemte å nevne sanger som Ian Van Dahl-Castles in the sky, Gigi D'agostino med diverse, Eiffel 65-I'm Blue. Og til og med blümchen. Og så må vi ikke glemme HitnHide-Space Invaders, og sist men ikke minst Ice, med Cant get over you og Stay Gode minner. mAZE her inne har vel laget en sang som er sånn ca i den kategorien om jeg ikke husker helt feil. mAZE-Stay With Me.
Julianv Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Når vi først er inne på rock som In flames og Soilwork; Five finger death punch, Bury Tomorrow, Eyes wide open, og sist men ikke minst Adept Adept sitt album "Another year of disaster" inneholder faktisk ikke en dårlig sang.. Dog må det høres på et par ganger før man virkelig liker det..
Thundercoil Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Crazy lastebilførervideo: http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Jeg-far-vondt-i-magen-av-a-se-pa-2938484.html#.UfdYN030f0Q Julian: Skal sjekke de ut
Tzunami Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Aaaaah... The sound of a straight six!! Var litt forsinket på jobb i dag, men med den deilige lyden under panseret så går det helt greit (selv om det bare er m50b20, så har den en herlig lyd)
LoKi Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Huff...http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 008211.ece Si hva du vil om ekstremiteter som separatister, IRA, islamister (legg merke til hvor elegant jeg la den langt bak ;D), kristenfundamentale og annet tull her i verden. DETTE er galskap fra et nytt nivå. Når du slenger to vectraer på skuldrene, så bør det ringe ei bjelle hos gutta som deler ut gensere med knyting på ryggen.
LoKi Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Hehe. Så spesiell er den ikke, men kan nevne at det går i alt fra ac/dc til Bjørn eidsvåg. Er det rap er det old school som gjelder og ikke mye av nåtidens hip-pop! Men det jeg foretrekker mest er eurotrance fra slutten av 90 tallet og trance fra slutten av 90 og begynnelsen av 2000. Samt nåtidens trance og da den mer rolige varianten som vår egen Ørjan Nilsen, above and beyond, armin van buuren, tiestö, chicane, andrew bayer and so on. Noe fra disse er too much, men mye er roligere og for meg terapi F eks denne Og litt mer fart som denne Det som jeg liker best er uten vokal hvor man heller kan drømme seg vekk og skape sine egne fantasier som gjør at man slapper av fullstendig. ( for å høre litt klisje aktig ut ) hehe. Regner med at det ramler inn med bedrevitere som skal fortelle deg om musikk, men jeg har et par tips du likevel bør teste ut Tiesto sitt sett på Energy 2000, som var nyttårspartyet for årtusenet er et must. "Tiesto Live @ Energy 2000" Mener hele settet ligger på YouTube, og om ikke, så finner du det med litt lett googling og TPB'ing. DJ Sasha laget for noen år siden et sett med musikk som han ikke hadde produsert selv, og det var så bra at de endret reglene for Grammy-nominering for å kunne nominere dette settet. Han endte ikke opp med nominasjon, men en av mixene fra settet ble nominert. Og det er rimelig drøyt.. Anyway - "DJ Sasha - Involver" - drømmer du deg ikke bort til det settet, så er du ingen drømmer! (Det går konstant i bilen min, 5 år etter at jeg hørte det første gang)
Jordfræsar Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Copy that Skal ta en lytt! Ja de kan mene hva de vil, men de får tilbake også
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Nå må dere våkenkropper følge med på NRK1, og sommeråpent sitt skip Sjøkurs passere "nabolaget" mitt
Jordfræsar Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Nå må dere våkenkropper følge med på NRK1, og sommeråpent sitt skip Sjøkurs passere "nabolaget" mitt Får vi se E30'n og deg vinke med norsk flagg?
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Skulle fått det om jeg var hjemme, men er i KR, så kanskje du får se på meg tv under sendingen i kveld, eller når den ankommer KR i 13.30 tiden
Jordfræsar Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Aaah, bummer! Kunne stått på Edøy en plass Ikke mindre enn 5000 mindre øyer, holmer og skjær på Smøla fikk jeg opplyst nå! Edit: du kjenner vel alle på skjermen du nå. 5 båter på sia Ikke værst det.
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Nordvika, der komme jeg fra Ser kanskje huset mitt litt lengre foran! Nede ved fabrikken der er mange E30-bilder tatt
Dal-z Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Nå må dere våkenkropper følge med på NRK1, og sommeråpent sitt skip Sjøkurs passere "nabolaget" mitt Må følge med litt ekstra i 6-tiden når Far Scorpion ankommer byen med Norges mest lykkelige gjeng ombord. Hjemreise i morra! ..Også var det lønn i dag
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Har full overskikt over byens skipstrafikk fra leiligheten til dama OM jeg er ute en runde så skal jeg stikke ned på kaia og ta bilde når dere kommer!
Anbefalte innlegg