Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
nå snakka jeg jo ikke til deg... jeg snakka til en annen..som jeg synes er hyggelig. Og som blir lurt av viasat...er det deg? nei det er det ikke... :P

Over til noe mer spennende... Jeg vil ha rc-bil! Jeg vil ikke betale mer enn 1000kr og den skal være rask og kul!

hvem kan skaffe meg det?

Kjøp elektrisk vertfall, bare vas me det der nitro greiene...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

å? Hva er galt med bensin`? Hadde tenkt på el-bil ja....

Kjære en tank -skru, kjøre en tank-skru :P vertfall sånn jeg har opplevd de nitro bilwne jeg har hatt. Har ikke hatt noen som går på 95 blyfri enda. Vist du vil ha en gøy elektrisk en så må du se på Traxxas E-revo. Mange oppgraderings muligheter , men den koster dog mer enn 1000,- :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Dette er jo ikke "ekte" reklamer, mer sånn nettmorro!

Første gang jeg så den reklamen var på veggen hos Bavaria. Så da bruker de nettmoro til markedsføring.

Hva de har inne på Bavaria og hva som blir sendt ut er vel to forskjellige ting...?

Som sagt, er ganske sikker på at noe sånt ikke er vanlig markedsføring...

Skrevet
Ekstra lang ja, må vel ha eget serfitikat på den for å få kjøre den i Norge da? ....

Nope...Man trenger egen sjåfør når man kjøper ekstra lang s-klasse 8)

Skrevet
Dette er jo ikke "ekte" reklamer, mer sånn nettmorro!

Første gang jeg så den reklamen var på veggen hos Bavaria. Så da bruker de nettmoro til markedsføring.

Hva de har inne på Bavaria og hva som blir sendt ut er vel to forskjellige ting...?

Som sagt, er ganske sikker på at noe sånt ikke er vanlig markedsføring...

Det er en reklamekampanje fra 2008 som ble laget i Hellas. Så nok en gang - den er ekte.

Bavaria bruker nok ikke markedsføring som ikke er lisensiert av BMW internasjonalt, og når noe dekker en vegg der inne, så er det ikke noe en fyr har plukket opp på internett.

At du ikke fikk med deg denne kampanjen er ganske utrolig faktisk, siden den gikk skikkelig "viral" etter at feministene startet med ropene sine.

Skrevet
Det er en reklamekampanje fra 2008 som ble laget i Hellas. Så nok en gang - den er ekte.

Bavaria bruker nok ikke markedsføring som ikke er lisensiert av BMW internasjonalt, og når noe dekker en vegg der inne, så er det ikke noe en fyr har plukket opp på internett.

At du ikke fikk med deg denne kampanjen er ganske utrolig faktisk, siden den gikk skikkelig "viral" etter at feministene startet med ropene sine.

Da lærte man noe nytt i dag også :)

Morsomt å være "the used girl..."

:lol:

Skrevet
Kan dere ikke ha et E82 prosjekt, dere som vil mekke? Er altfor få ute på veien og ikke minst bane :/

Come on Julian! :D

Om du kjøper en til meg, eller evt. kjøper e81-en min til blodpris slik at jeg kan kjøpe en selv, så kan jeg alltids montere iDrive i en jeg. :)

Skrevet

wicky124:

Du som skal ha RC bil til drifting vil jeg anbefale deg HPI Sprint 2 dette er en fin nybegynnerbil som funker fett for og ha det artig.

Tamia TT-01 er også et alternativ, men denne er MYE mer jalla en det en sprint 2 er.

Begge bilene er i det billige siktet og funker fint nok for kun og ha det moro innimellom.

Vil dog anbefale Sprint 2, da kommer du til og få mye mer glede av bilen kontra en TT-01.

Husk også og bruke T-drift dekk, siden det er derfor du får bilen til og drifte.

Li-Po batterier er også og anbefale samt og ha en børsteløs motor på pga bedret effekt.

Er kjedelig da bilen ikke orker og ta litt lange svinger på sladd for at det ikke er nok power

www.absolutthobby.no er et fint sted og starte

Skrevet

Da lærte man noe nytt i dag også :)

Morsomt å være "the used girl..."

:lol:

Ja, den er smådrøy den der. Men herregud så effektiv, den ble verdenskjent på et knips. BBDO var byrået som sto for den, og den ga visst inspirasjon til en episode av Mad Men også :P

Vedrørende RC-bil, så er det absolutt å anbefale elektrisk. Kjører du nitro, så begrenser du veldig hvilke baner du kan bruke, da de fleste (i hvert fall etter hva folka rundt meg som kjører RC sier) ikke tillater bråkebøttene.

Har selv vonde minner fra barndommen med elektrisk RC-bil, hvor 60 minutter lading ga 4-5 minutter med kjøring - men det er visst en ny verden nå :P

Skrevet
wicky124:

Du som skal ha RC bil til drifting vil jeg anbefale deg HPI Sprint 2 dette er en fin nybegynnerbil som funker fett for og ha det artig.

Tamia TT-01 er også et alternativ, men denne er MYE mer jalla en det en sprint 2 er.

Begge bilene er i det billige siktet og funker fint nok for kun og ha det moro innimellom.

Vil dog anbefale Sprint 2, da kommer du til og få mye mer glede av bilen kontra en TT-01.

Husk også og bruke T-drift dekk, siden det er derfor du får bilen til og drifte.

Li-Po batterier er også og anbefale samt og ha en børsteløs motor på pga bedret effekt.

Er kjedelig da bilen ikke orker og ta litt lange svinger på sladd for at det ikke er nok power

http://www.absolutthobby.no er et fint sted og starte

Ble anbefalt Tamiya tt01 driftspec av en kompis...kjørte den i går og med 4wd så var den ganske så artig... Har Hpi sprint rwd bare`?

Skrevet
Kan dere ikke ha et E82 prosjekt, dere som vil mekke? Er altfor få ute på veien og ikke minst bane :/

Come on Julian! :D

Om du kjøper en til meg, eller evt. kjøper e81-en min til blodpris slik at jeg kan kjøpe en selv, så kan jeg alltids montere iDrive i en jeg. :)

Jaja, selvfølgelig. Legger du til din E61 gratis har vi en avtale ;)

De nærmer seg 200 merket så håper det kommer flere i området her :)

Så ingen andre E82 på rundt 140mil når jeg reiste nordover. Men jo lenger ut i bygdene jeg kom så var bilene mer og mer hora opp og farger som rosa! Najs.

Skrevet

Kryr ikke av de nei. Ser en og annen rundtom her, men det er ikke hver dag.

De lå forøvrig en til 169K for ikke så lenge siden. Hadde jeg ikke hatt den jeg har hadde nok den vært meget aktuell.

Skrevet

Jeg så disse på BMW Welt i Munchen, bare med tysk skrift. Fant de igjen på nettet, BMW er ganske selvsikkre..med god grunn selvsagt 8)

l155dpzl9sr93vxl71ve.jpg

rhhn5ub2p4ekk5ab5a62.jpg

v6hr835nrwu37j0ng94v.jpg

Skrevet
Det var da rimelig. Lite utstyr og diesel 118D? M-sport?

2010 118d. Greit utstyrt med bl.a. M-sport, men den hadde gått som skolebil, så den hadde gått et stykke.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...