Jørgen Lie Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Streamer, fast & furious-vinge, sveise bad look på panser, 20" chromefelger med spinners, 2x 2 biltema utblås, sot alle ruter utenom frontrute, lakker listeverk innvendig i grønn, alu-pedaler, god porsjon baum i speiler, neonlys under bilen, samt neonlys inne i felger, chrome panser (folie, viktig med mye bobler), biltema luftinntak på panser, limes på med dobbelsidig teip
fish Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 @fish: Bare å kose seg med litt musikkdokumenter fra 90 tallet Likte programmet selv!http://www.svt.se/nineties/se-program/d ... start=true Thanx!! Vekket noen minner, ja..
Jordfræsar Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 @fish: Bare å kose seg med litt musikkdokumenter fra 90 tallet Likte programmet selv!http://www.svt.se/nineties/se-program/d ... start=true Thanx!! Vekket noen minner, ja.. Få med deg alle 10 episodene, mye int som kommer frem
Marius2002 Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Streamer, fast & furious-vinge, sveise bad look på panser, 20" chromefelger med spinners, 2x 2 biltema utblås, sot alle ruter utenom frontrute, lakker listeverk innvendig i grønn, alu-pedaler, god porsjon baum i speiler, neonlys under bilen, samt neonlys inne i felger, chrome panser (folie, viktig med mye bobler), biltema luftinntak på panser, limes på med dobbelsidig teip Enig med Jørgen. Dette blir kult Kan tilføye at luftinntak på siden i chrome er kult, disse limes også på med dobbelsidig teip. Ser mange har chrome dørhåndak utvendig, samt en tynnere chromelist rundt lykter foran, bak og siden. Gleder meg til å se resultat, siden ingen slår Jørgens forslag så regner jeg med dette blir gjennomført.
hermanoo90 Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Streamer, fast & furious-vinge, sveise bad look på panser, 20" chromefelger med spinners, 2x 2 biltema utblås, sot alle ruter utenom frontrute, lakker listeverk innvendig i grønn, alu-pedaler, god porsjon baum i speiler, neonlys under bilen, samt neonlys inne i felger, chrome panser (folie, viktig med mye bobler), biltema luftinntak på panser, limes på med dobbelsidig teip Enig med Jørgen. Dette blir kult Kan tilføye at luftinntak på siden i chrome er kult, disse limes også på med dobbelsidig teip. Ser mange har chrome dørhåndak utvendig, samt en tynnere chromelist rundt lykter foran, bak og siden. Gleder meg til å se resultat, siden ingen slår Jørgens forslag så regner jeg med dette blir gjennomført. Må da ikke glemme leksuslykter!!! og ratt-trekk i sauepels Og gjerne mange høyttalere og basskasse og spille 90 talls trans Du må også ha M logo overalt, minimum 5 på bilen
Jordfræsar Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Neeh, tror jeg heller bare kjører ducktape på hele bilen. (Jeg ser bare fler og fler VW biler med "angel eyes" om dagen). Helt ubeskrivelig rått. Like rått som LED striper ala Audi på Volvo etc.
Marius2002 Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Neeh, tror jeg heller bare kjører ducktape på hele bilen.(Jeg ser bare fler og fler VW biler med "angel eyes" om dagen). Helt ubeskrivelig rått. Like rått som LED striper ala Audi på Volvo etc. Ei på jobben har en 1997 Audi A4 sedan, hun så på nye lykter. Da LED striper og noen med angeleyes, jeg bare "really? Kjøp originale, ser mye bedre ut" Fikk i retur "MARIUS!!! Stikk av!" Hah
rublings Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Streamer, fast & furious-vinge, sveise bad look på panser, 20" chromefelger med spinners, 2x 2 biltema utblås, sot alle ruter utenom frontrute, lakker listeverk innvendig i grønn, alu-pedaler, god porsjon baum i speiler, neonlys under bilen, samt neonlys inne i felger, chrome panser (folie, viktig med mye bobler), biltema luftinntak på panser, limes på med dobbelsidig teip Enig med Jørgen. Dette blir kult Kan tilføye at luftinntak på siden i chrome er kult, disse limes også på med dobbelsidig teip. Ser mange har chrome dørhåndak utvendig, samt en tynnere chromelist rundt lykter foran, bak og siden. Gleder meg til å se resultat, siden ingen slår Jørgens forslag så regner jeg med dette blir gjennomført. Må da ikke glemme leksuslykter!!! og ratt-trekk i sauepels Og gjerne mange høyttalere og basskasse og spille 90 talls trans Du må også ha M logo overalt, minimum 5 på bilen Fy så harry. 2x2 biltema utblås er så stygt. Er jo 2x2 DTM potte som er tøft. Ellers er jeg enig.
noekult Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 En bekjent i Norge har akkurat kjøpt en ny Bentley Continental GT Mulliner. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal mene, men på enkelte måter er den vel imponerende. Den er iallefall kostbar nok om noen skulle lure... Herlig, har du råd har du lov. Synes det er kult at noen kjøper fete biler Skulle ønske nordmenn hadde hatt mer avslappet forhold til bil. Folk pleier p dø av misunnelse oppe i nord... Selv er jeg med deg Kjennern, hverdagen blir litt finere når man ser noe sjeldent og kult på veien
LoKi Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Neeh, tror jeg heller bare kjører ducktape på hele bilen.(Jeg ser bare fler og fler VW biler med "angel eyes" om dagen). Helt ubeskrivelig rått. Like rått som LED striper ala Audi på Volvo etc. Angel Eyes? Jeg så en Passat på Stovner med "M POWER" i bakruta. Slå den.
Werther Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Sett med øynene til en Mercedes entusiast så hadde jeg dradd meg litt i håret over A 55 AMG, for det første så har vi ett AMG produkt som er basert på en Hatchback! For det andre så har den en summende firer som uansett hvordan de trimmer lyden med puff og knall i eksosen fortsatt høres kjedelig ut og for det tredje så har den firehjulstrekk (framhulstrekk i vanlig A-Klasse) De to siste gangene jeg har vært nedom Ringen og tittet på kjøringen på dagtid (ikke turist-kjøring), så har en slik A55 AMG kjørt rundt. Og som du sier er det hele veldig dramatisk - mye puff og knall mens automatkassa girer like smidig som en kjøttøks. På samme måte som at M550d/X5/X6 får M-emblem, så blir det litt tåpelig å sette AMG-emblem på en hatchback med firer og fwd. Skal jeg ha en GTI kjøper jeg heller Golf. Jeg foretrekker faktisk de eldre MBene som f.eks. W124 og W201. Det er ærlige biler som ikke prøver å være både og - de står på tryggere grunn og trenger ikke å (over)bevise noe.
fish Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Tips til hva man kan gjøre med bilen mtp detaljer? Tenker å handle slike foliestriper til grillen, har også ventilhetter med M logoen liggende som skal på. Noe som kan passe? Anything? ca... carbon og alcantara.
Jordfræsar Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Det hørtes bare dyrt ut fish Kunne faktisk tenkt meg carbon endestusser (cover) men selges nok ikke enkeltvis. Har ikke funnet det ennå med riktig diameter.
Anbefalte innlegg