M|Fjeld Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater Ler
OveN Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 De fleste har kanskje oppdaget at 4-serien nå ligger på BMW.no under den "bygg din BMW" fanen, men anyways: Gleder meg til noen andre har tatt 2-3 års verditap på denne så jeg kan kjøpe den for en litt mer vettug pris
noekult Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 På 4-series Concept syns jeg bilen så rå ut. På produksjonsversjon ser den så mye dabbere ut, ligner for mye på 3ern og har mistet magien en del... Håper på at de nailer den med 4 Gran Coupe. 6er GC er drømmebil, men litt for stor for bygater.
OveN Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Blir spennende å se den i real life, det er alltid noe annet enn på bilder. Fronten er jeg ikke helt venn med men fra siden og bakfra syns jeg den ser veldig bra ut!
noekult Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Ikke alle er fan av fronten, men jeg syns den er awesome Skikkelig aggressiv, slik en BMW bør være!
Hawkon88 Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 De to siste gangene jeg har vært nedom Ringen og tittet på kjøringen på dagtid (ikke turist-kjøring), så har en slik A55 AMG kjørt rundt. Og som du sier er det hele veldig dramatisk - mye puff og knall mens automatkassa girer like smidig som en kjøttøks. På samme måte som at M550d/X5/X6 får M-emblem, så blir det litt tåpelig å sette AMG-emblem på en hatchback med firer og fwd. Skal jeg ha en GTI kjøper jeg heller Golf. Jeg foretrekker faktisk de eldre MBene som f.eks. W124 og W201. Det er ærlige biler som ikke prøver å være både og - de står på tryggere grunn og trenger ikke å (over)bevise noe. Nettopp, helt enig med deg her Ser heller ikke vitsen i at BMW absolutt må putte M emblem på M550d og X5 M50d, disse er langt i fra noen ekte M modeller. Skulle jeg hatt en GTI bil som man faktisk kunne hatt råd til så ville jeg uten tvil valgt nye Golf GTI, denne har fått så mye god omtale i alle tester og med 230 hestern så gjør den 0-100 på 6,4 sekunder. Jeg har også sansen for Golf 4 GTI, dette er svært mye "morrobil" for lite penger. For under 100 000 så får du en bil med Xenon, Recaro Skinn, cruisecontroll, takluke og en kjapp 150 hesters turbomotor som lett kan chippes til 200 hk. En kamerat hadde en slik og bilen gikk som bare rakkern, er så liten så man føler farta så mye mer enn i en stor sedan Det er mange Mercedeser jeg liker men de er som regel eldre modeller, W126 er skikkelig Mercedes med stor M. Den er akkurat det den er og utgir seg ikke for å være noe annet eller likne på noe annet Dagens Mercer har jeg lite til overs for, joda de er pene i design og noen av de har en del interessante motorer men der stopper det Første bilen jeg kjørte rundt i var mamma sin golf4 1.6. Når jeg prøvde bestetjommien min sin gti, ble jeg kjempeskuffet. Akkurat samme bilen til over dobbel pris med bare 50hk mer. 1000kr pr hk med andre ord, litt bedre seter og stivere dempere. Ikke akkurat et røverkjøp. Da ville jeg heller valgt mini cooper s preface. Etter å ha sett et par i sving på ringen ble jeg imponert. Tilsynelatende orginale eksemplar parkerte hvertfall golf5gti 230hk stage2 vi hadde på ringen. Golf gti er ingenting å samle på etter mk2 slik jeg ser det, dersom formålet er å ha det kjekt på svingete vei.
noekult Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Video fra i går! http://youtu.be/TtFYQBSbhio (Audi R8 V10 @ Dubai Autodrome)
Werther Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Det er mange Mercedeser jeg liker men de er som regel eldre modeller, W126 er skikkelig Mercedes med stor M. Den er akkurat det den er og utgir seg ikke for å være noe annet eller likne på noe annet Det som dessverre jobber hardest mot W126 i 2013 er bensinforbruket. Bilen funker glimrende som en daglig bruksbil, men med 1.2-1.6 pr mil selv på de små sekserne tror jeg det kan bli litt dyrt etter hvert. Sånn sett er kanskje ikke 300SD så dum hvis man tåler dieselkaklingen. Forbruk på rundt 0.8-0.9 er litt mer spiselig med 15kr pr liter. Pratet med en kar som kjørte en W124 300E - den lå fra 1.5 og oppover. Min 200E ligger på 0.8, og det er merkbart mindre. Da ville jeg heller valgt mini cooper s preface. Etter å ha sett et par i sving på ringen ble jeg imponert. Tilsynelatende orginale eksemplar parkerte hvertfall golf5gti 230hk stage2 vi hadde på ringen. Golf gti er ingenting å samle på etter mk2 slik jeg ser det, dersom formålet er å ha det kjekt på svingete vei. Golf GTI mk2 16V og Golf 5 er vel av de bedre versjonene. Cooper har holdt seg veldig godt de 11 årene den har vært på markedet - ganske tidløs bil. Personlig liker jeg ikke interiøret i dem. Skulle jeg hatt en snerten minibil hadde jeg heller gått for Fiat 500 Abarth - samme jalla-interiøret, men litt mer sjarm. Sist i forrige uke satt jeg på finn og surfet på 500 - jeg liker dem Blir vel bygdas største homo hvis jeg har både 500 og Miata...
VegarVS Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Da var man på vei til Stavanger med 5-serien! Gøy å få testa den på ordentlig langtur:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
hermanoo90 Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Har lyst på! http://www.dinside.no/920226/scrooser-har-mer-av-alt#/
noekult Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 ^Haha, gleder meg til unger når jeg ser slikt :D Heftig familieslede... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41854486 Hadde jeg hatt en sånn så hadde nok jeg installert beholder for spyposer for alle passasjerer!
Haukefer Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Ut på tur. [ Bilde ] Stilig sånn må nesten datteren min og få seg om noen år Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
hermanoo90 Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 ^Haha, gleder meg til unger når jeg ser slikt :DHeftig familieslede... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41854486 Hadde jeg hatt en sånn så hadde nok jeg installert beholder for spyposer for alle passasjerer! Rå bil!
Anbefalte innlegg