Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

merkelig...de monterte opp alt og viste meg... siver luft ut av felgkanten mot dekket...forstå det den som kan... de sa bare "nankang dekk sliter vi med å få montert på momo felger..."...jeg bare okey...

Skrevet

Kanskje de har ødelagt dekket på innsiden. Revet bort litt dekk. Gjorde det på et sett felger jeg hadde. Ikke sjangs å få lufta til å holde :P

Skrevet

Dekkene funka på de andre felgene jeg hadde med...så nå er jeg bare forvirra og lei..har måttet GÅ flere ganger til dekksjappa idag...flere ganger...og jeg er deprimert!!! og litt svett :(

Skrevet

de prøvde det også...men neida...siger sakte og sikkert luft ut av alle dekkene... de snudde dekka, flytta rundt på dekk/felg...men nope...ville faen ikke holde tett...så nå må jeg faktisk kjøre rundt med stygge oransje felger :(

Skrevet

Merkelig, sjekket hvor det siger ut da? du er sikker på at det er mellom dekk og felg? kan være ventil? evt å slipe ned lakken på felgene der dekket skal ligge?

Skrevet
Merkelig, sjekket hvor det siger ut da? du er sikker på at det er mellom dekk og felg? kan være ventil? evt å slipe ned lakken på felgene der dekket skal ligge?

Lekker mellom dekk og felg, hele veien rundt, på alle 4 hjulene :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...