Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Virker som det ikke blir noen turbomotor i BRZ'n eller GT86'n alikevel da?

Men må si BRZ tS'n ser lekker ut alikevel :D

http://www.7tune.com/news-the-facts-abo ... s-version/

Var litt "meh..." at de ikke oppgraderte kreftene! Men som du kanskje visste så kommer det endel turbopakker til de bilene i fremtiden. På Drive Tuned testet de en med over 400 rwhp og tuneren sa at innmaten var mye sterkere enn det på en WRX STI og at det derfor var godt med potensial der.

Lekker bil, kryr av dem i Dubai :)

Skrevet
Haha, ja... Føles som du punkterer annen hver uke, blir stoppet av politiet tre ganger i uken osv. Jeg har punktert èn gang på 7 år (og det var stillestående) samt blitt stoppet av politiet kanskje 10 ganger totalt på 500 000km... :P

Jeg punkterer ofte...alt for ofte...

Og politiet har lite å gjøre på stovner området så de stopper alle utlendinger just for fun...

Skrevet
Hverdags helt jeg as...haha :P

Siden ingen har tatt til orde før om dette - det kan ikke være karma som kommer og biter deg i rævva? :P

Og 316: Jeg håper virkelig du banka i bordet nå. :P

haha nei as! jeg tror ikke på karma så karma kan bite seg sjæl :lol:

Skrevet
Noen som har erfaring med Volk Racing hjul?? Er det replica-hjul, som blir fort slitt/ødelagt/flasser osv??

En kompis som lurer på å handle.:)

Dette er en gammel post, men jeg klarer ikke å la være å svare.

Volk lager felger som ANDRE kopierer.

TE37-replica finner du på så mange japsebiler at du vil ikke tro det. Til og med GS har sin egen kopi av den (D22/44).

De er kjent for god kvalitet og lav vekt - en felg til en Mazda MX-5 i TE37 veier under 6 kilo - og sist jeg sjekka pris kosta dem rundt 20 lapper i 15".

Volk/Rays er rå greier - enkelt og greit :)

Akei! Takk for svar :) Drygt å kjøpe forholdsvis dyre felger, om det viser seg og være kopi, som ikke holder på lakken mer enn et par uker..:)

Skrevet

Holder på og skal demontere en stol for å selge deler av den.

En som vil ha sidestøtten men jeg ser ikke vhordan jeg får den av :?

Har løsnet alt fremme men mangler bakre parten, noen som vet?

atysy7ur.jpg

Skrevet
Virker som det ikke blir noen turbomotor i BRZ'n eller GT86'n alikevel da?

Men må si BRZ tS'n ser lekker ut alikevel :D

http://www.7tune.com/news-the-facts-abo ... s-version/

Var litt "meh..." at de ikke oppgraderte kreftene! Men som du kanskje visste så kommer det endel turbopakker til de bilene i fremtiden. På Drive Tuned testet de en med over 400 rwhp og tuneren sa at innmaten var mye sterkere enn det på en WRX STI og at det derfor var godt med potensial der.

Lekker bil, kryr av dem i Dubai :)

Ja sant, men tror det er lite gunstig å montere turbo på leasing :P holder med noen senkefjærer og felger evt ;) men hadde ikke vært feil med litt ekstra gamp :D

Skrevet

Irriterer meg sykt at jeg ikke får på eksosen om dagen på E36'n, for det første bråker det så jævlig at jeg blir flau, og for det andre så har jeg alt av verktøy og dritt i Sverige og har ikke muligheten til og hente... Fikk av org. eksosen, men det har sitti sia bilen var ny, og i tillegg så var det ikke hode lenger på boltene mellom som holder eksosen i skjøten ved katen så kappa de, så dukka det opp et nytt problem, får ikke ut de jævla boltene, de er trolig gjenga innvendig... også er selvfølgelig eksosopphenget bak rusta i filler, samt boltene som holder alt bak går rundt, så får ikke av de gamle festene... HELVETTES IRRITERENDE!!

Skrevet
Hjemmekino til 5000, hva burde jeg kjøpe?

Spare litt mer og kjøpe noe brukt på avforum.. Eventuelt lagt pengene under puten til ps4 kommer i høst.

Du får ikke rare greiene "hjemmekino" for 5000. Da ville jeg heller tatt en titt på finn.no.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...