Marius2002 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 hva ga du for den? ga du langt under tilsvarende biler på finn for eksempel? veldig fint interiør da, burde løfte prisen litt.. =) hva var forsikringen på? siden du skriver at den ble så dyr? Meg du sikter til? Vi kom fram til en fin pris med selger. Fikk den for en del under tilsvarende biler på finn.no. Interiørmessig var den fin, trenger bare en vask, men det er søndagsaktivitet Forsikringen på denne kommer på 12-1300,- mindre enn Merca i året. Merca var dyrest på forbruket, eller så veldig dyr var den ikke, men den kostet mer enn den smakte da motoren ikke var den kvikkeste. Men igjen, Mercedesen var kjempegod og det er en bil jeg mest sannsynlig vil savne. Edit: Når det er sagt, så burde BMW komme med en re-launch av Isetta. En skikkelig retro bybil, type Fiat 500 og VW UP!.
fish Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Takker! Kikka litt på storeklokker.no , men er ikke helt overbevist. Virker litt jalla den sida, men likevel ser jeg en grå E91 med stor reklame for de på siden av bilen, i oransje, her i byen. Hmm..Får sjekke litt på amazon og Storeklokker.no holder til her i Telemark. De har kontor/lager på Stathelle. Derfor bruker dem lokale "kjendiser" sine bilder.
Connie Cumstains Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 hva ga du for den? ga du langt under tilsvarende biler på finn for eksempel? veldig fint interiør da, burde løfte prisen litt.. =) hva var forsikringen på? siden du skriver at den ble så dyr? Meg du sikter til? Vi kom fram til en fin pris med selger. Fikk den for en del under tilsvarende biler på finn.no. Interiørmessig var den fin, trenger bare en vask, men det er søndagsaktivitet Forsikringen på denne kommer på 12-1300,- mindre enn Merca i året. Merca var dyrest på forbruket, eller så veldig dyr var den ikke, men den kostet mer enn den smakte da motoren ikke var den kvikkeste. Men igjen, Mercedesen var kjempegod og det er en bil jeg mest sannsynlig vil savne. går ut fra at det var til haybimmsen sin annonse. jeg lånte en aygo i et par dager, den hadde verken sentrallås eller turteller, man måtte visst kjøpe en plusspakke for å få det. er det turteller og sentrallås på din c1? foresten så er aygo en av de morsomste bilene jeg har kjørt, da den var så "basic".
hermanoo90 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 hva ga du for den? ga du langt under tilsvarende biler på finn for eksempel? veldig fint interiør da, burde løfte prisen litt.. =) hva var forsikringen på? siden du skriver at den ble så dyr? Meg du sikter til? Vi kom fram til en fin pris med selger. Fikk den for en del under tilsvarende biler på finn.no. Interiørmessig var den fin, trenger bare en vask, men det er søndagsaktivitet Forsikringen på denne kommer på 12-1300,- mindre enn Merca i året. Merca var dyrest på forbruket, eller så veldig dyr var den ikke, men den kostet mer enn den smakte da motoren ikke var den kvikkeste. Men igjen, Mercedesen var kjempegod og det er en bil jeg mest sannsynlig vil savne. Edit: Når det er sagt, så burde BMW komme med en re-launch av Isetta. En skikkelig retro bybil, type Fiat 500 og VW UP!. haha sorry, var til haybimmsen , men takk for infoen
Marius2002 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 går ut fra at det var til haybimmsen sin annonse. åååja jeg lånte en aygo i et par dager, den hadde verken sentrallås eller turteller, man måtte visst kjøpe en plusspakke for å få det. er det turteller og sentrallås på din c1? foresten så er aygo en av de morsomste bilene jeg har kjørt, da den var så "basic". Selvfølgelig har jeg turteller og sentrallås, har til og med AUX-inngang på originalspilleren
haybimmsen Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Hei hå Gidde 40 for den med en del pruting. Mener det var en meget god pris på den. Forsikringen ble godt over 16000 per år. Dette ble uventet da de hadde gjort en feil på forsikringsselskapet å da var bilen kjøpt å betalt så da var set litt seint
Marius2002 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 haha sorry, var til haybimmsen , men takk for infoen Der ser du, en øl eller to for å feire og man tror alt er til en selv. Neida, joda aiai, Alfa-museet i Italia åpner igjen http://www.leftlanenews.com/alfa-romeo- ... -2015.html
Haukefer Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Skøy å knuse telefonen når man har to uker igjen på sjøen.......... Sent from my iPad using Tapatalk HD
fish Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 M/S Fjordfitta er til salgs.. http://www.finn.no/finn/boat/used/objec ... e=40609201
Thewiz Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Mercedesen ble solgt og hentet igår kveld. Litt trist, men jeg har allerede kjøpt meg ny bil idag.Fikk nøklene idag og skal hente den i morgen etter selger har fått på skilt. 2007 Citroen C1 1,1L 3Syl 68hk Samme motor som står i Toyota Aygo og Peugeot 107. Bilene er vel i "basic" lik. Blir spennende... Hvorfor har du ikke BMW? Siden dette er BMW forum, de fleste har BMW
ZhilleN Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Jaja, da fjærter jeg avgårde til Rhodos på Søndag :D
hermanoo90 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Jaja, da fjærter jeg avgårde til Rhodos på Søndag :D [ Bilde ] Savner Rhodos... herlig øy! Spesielt på den ene siden der det er vindstille og fin sand, kontra den vindfulle siden og gros sand/steiner, med mindre man ønsker å drive med vannsport eller nyter frisk bris
ZhilleN Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Er på vannsport sia jeg skal, 27 grader i vannet og 35 grader ca om dagen, så litt frisk vind skal man vel alltids tåle Jeg og brodern skal leie oss vannscootere og ha det litt artig Samtidig drekka hele dagen *Host Host*
hermanoo90 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 TA MEG MED!!!!!!!! hahaha vannscooter er tingen!
Anbefalte innlegg