Stenbakken Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Du skulle blitt politiker Wicky, da hadde du også fått Teslan mye fortere. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg ... d=10112877
Jordfræsar Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Monitor Audio + Cambridge Audio Veldig fornøyd! @316: om du ønsker noe brukt og har tid til en Oslo tur burde du reise innom http://www.hifihuset.no/
LoKi Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Du skulle blitt politiker Wicky, da hadde du også fått Teslan mye fortere.http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg ... d=10112877 Wicky er så tom for moral at han hadde satt Giske i et godt lys. Så ja, han kunne gjort det godt i politikken
wicky124 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Det så slitsomt ut!! Sol og varme får jeg nå aldri nok av Er glad i norsk varme på ca 25grader...så lenge jeg kan kjøre en bil med ac eller sitte i skyggen og drikke iskald cola... Men noe over det så begynner jeg å svette....og svette ødelegger håret....og da er dagen min ødelagt og jeg må hjem...
wicky124 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Du skulle blitt politiker Wicky, da hadde du også fått Teslan mye fortere.http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg ... d=10112877 Njaaah...hadde aldri klart å bli en miljøvernpolitiker...Men jeg burde vært politiker...Eller en debattant inne på stortinget..hm hm hm...
wicky124 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Du skulle blitt politiker Wicky, da hadde du også fått Teslan mye fortere.http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg ... d=10112877 Wicky er så tom for moral at han hadde satt Giske i et godt lys. Så ja, han kunne gjort det godt i politikken Javel? Hva faen skal det bety???
asv Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Var innom HiFi klubben og testet Cerwin Vega XLS 215 samme med en NAD C165BEE forforsterker og Cerwin vega CXA-10.Blir slike bare jeg flytter for meg selv, da jeg ikke ser vits og ha noe slik per nå da jeg aldri kan bruke det ordentlig uansett Min anbefaling: Ikke kjøp. XLS-215 er jo mer eller mindre CLS©-215 som det finnes en drøss av på bruktmarkedet. Jeg kjenner mange som har/har hatt slike, og de fleste ender opp med å selge de. En kompis har forøvrig 2 par per nå, der de ene er brukt i et rent festlokale, og de andre er satt på lager fordi de ble for dominerende i stua. Og det er de. Hver av de veier rundt 50kg, er unødvendig store, spiller høyt men ikke spesielt bra, og er tørste på effekt. Til festlokale der man etter et par timer bare bryr seg om hvor høyt det spiller så er de grei. Dessuten så får man vondt i ørene innen man makser de inne i en normal stue Hadde heller gått for noen mindre og mer rafinerte høyttalere. CV'ene er ikke spesielt pene som "møbler" heller, og de er ekstremt dominerende.. Noen mindre og penere høytalere med bedre lyd er veien å gå spør du meg. Gjerne billigere også, siden CV er dyrt
rublings Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Var innom HiFi klubben og testet Cerwin Vega XLS 215 samme med en NAD C165BEE forforsterker og Cerwin vega CXA-10.Blir slike bare jeg flytter for meg selv, da jeg ikke ser vits og ha noe slik per nå da jeg aldri kan bruke det ordentlig uansett Min anbefaling: Ikke kjøp. XLS-215 er jo mer eller mindre CLS©-215 som det finnes en drøss av på bruktmarkedet. Jeg kjenner mange som har/har hatt slike, og de fleste ender opp med å selge de. En kompis har forøvrig 2 par per nå, der de ene er brukt i et rent festlokale, og de andre er satt på lager fordi de ble for dominerende i stua. Og det er de. Hver av de veier rundt 50kg, er unødvendig store, spiller høyt men ikke spesielt bra, og er tørste på effekt. Til festlokale der man etter et par timer bare bryr seg om hvor høyt det spiller så er de grei. Dessuten så får man vondt i ørene innen man makser de inne i en normal stue Hadde heller gått for noen mindre og mer rafinerte høyttalere. CV'ene er ikke spesielt pene som "møbler" heller, og de er ekstremt dominerende.. Noen mindre og penere høytalere med bedre lyd er veien å gå spør du meg. Gjerne billigere også, siden CV er dyrt Klipsch er litt "CV-light". Bedre lyd, fortsatt bra med punch. Jeg har Onkyo TX-NR709 og Klipsch RF-62 fronthøyttalere. Har forsåvidt hele surroundanlegget, men har ikke koblet opp alt etter jeg flyttet på meg.
Fredrik Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Jeg har hatt to sett med Cervin Vega høyttalere og begge settene ble solgt etter relativt kort tid. Lyden er i mine ører alt for massiv og masete. Jeg hadde modellene V35 og AT-100. Skikkelig rock´n roll, men man går lei etter kort tid... eller iallefall naboene går hurtig lei...
rublings Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Jeg kjøpte noen Vf-15 elns hos hifi-klubben for noen år siden for 4000,-. Beholdt de i 2 år og solge de igjen for 4000,-. Tydeligvis etterspurte høyttalere selv om de låter så som så.
Jordfræsar Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Min erfaring er lite lydbilde og detaljer. Veldig 14tiss da dunk dunk er det som gjelder
Larsinnj Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Jeg har som skrevet på forrige side Klipch RF-83, og de spiller meget høyt! Flere som har CV som har vært hos meg på fest sier at Klipschene spiller like høyt, om ikke høyere enn CV. Det låter jo ikke spesielt pent når man makser dem slik, men er meget impnerende punch i dem. Glassene flytter rundt på seg i skap osv om man spiller sanger med litt bass i en stund Så godt som alle som har vært innom å hørt dem har vært imponert over dem vertfall. Tenkte å kjøpe en sub rett etter jeg kobla dem opp, men når de fikk litt tid på å spille seg inn, så trenger man faktisk ikke det.. Slik ser det ut med de hjemme hos meg. De er store, men synes ikke de tar all oppmerkssomheten slik som CV gjør. Men de veier nært på 50kg per stykk disse og, så er rimelig kompakte.
winchester Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Om man skulle bestemme seg for å bygge om en preface E46 stasjonsvogn til facelift, samt legge til det man kan av ekstrautstyr selv, hvordan vil dette være med tanke på det elektriske anlegget? Ligger de fleste ledninger klar i bilen så det meste blir plug and play, eller er dette kun på facelift - eller ingen i det hele tatt? Er det noe kjent man burde være på utkikk etter når man ser på slike biler med tanke på rust, slitasje etc - annet enn det som står nevnt på blant AutoPower.se's Begagnatguide? Hvor høyt kan man strekke seg i kilometerstand på disse? Takk for svar.
Jordfræsar Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Ser ut til at du har noe som klarer å dra de også
Larsinnj Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Som skrevet på forrige side, så drives de av Onkyo 707 og Emotiva xpa-5 Bildet er forøvrig tatt før jeg fant knappen som justerer hvitbalanse...
Anbefalte innlegg