SofaKingFresh Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Skulle likt å sett det monsteret der snike seg opp skogen jeg kjørte med Hiluxen, når jeg hadde den! Den hadde stått parkert på veien gitt.. Nå er det bare det at bruksmønsteret en pickup er litt mer enn å kjøre inn i den tetteste norske urskogen. Med Silverado eller RAM så trekker du 5 tonn langs veien, sitter komfortabelt og slipper å kjøre med hørselsværn bare du har litt grove dekk på, EL skinnstoler, Bose lydpakke, crusiecontroll, klima og for å ikke glemme overflod av krefter når bakkene kommer. Du liker altså ikke lyden av en 6 liters besnin V8er? selv Druamax diesel på 6,6 liter har ett rått svev. Mener du da at en 2,4 liters Hilux firerdiesel høres bedre ut Har vært med på litt offroading med Tahoe, og selv med vanlige veidekk så er disse bilene høyst kapable i terrenget så lenge man ikke skal igjennom en myr. Samme i snø, er ingen ting som stopper disse bilene. Joda, bilens størrelse er jo litt upraktisk men mitt inntrykk er at de træra som står i veien kjører man bare ned Fordi disse bilene tåler det Men for all del, når har jo jeg blitt litt miljøskadet oppigjennom. Har vokst opp midt i bibelbeltet på Sørlandet hvor amerikansk kultur har sterke innslag grunnet den store utvandringen på 1800 tallet. Og når hele familien og kameratgjengen enten kjører BMW eller Amerikansk (eller begge deler i mange tilfeller) så får man jo impulser. Hilux er sikkert kjempe greie biler det, men jeg ser ikke vitsen med en Pickup som ikke kan gjøre de oppgavene en skikkelig pickup skal Ettersom jeg skjønte, så snakker han ikke noen ting om at han ikke liker lyden i de? Eller tar jeg grrrrrrusomt feil? Nei? Himler med øynene...
M|Fjeld Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Ettersom jeg skjønte, så snakker han ikke noen ting om at han ikke liker lyden i de? Eller tar jeg grrrrrrusomt feil? Nei? Himler med øynene... Sperra youtube her, så får ikke sett den før jeg kommer hjem Kan nevne at jeg var borti med begge speila på en plass, så Silveradoen hadde nokk stått igjen.. I tillegg så er Silveradoen lite pen, pluss at den har V8. Hater den lyden! Det er vertfall min mening
wicky124 Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Alle burde kjøre mercedes 4matic og range rover sport!!!
Larsinnj Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Skulle likt å sett det monsteret der snike seg opp skogen jeg kjørte med Hiluxen, når jeg hadde den! Den hadde stått parkert på veien gitt.. Nå er det bare det at bruksmønsteret en pickup er litt mer enn å kjøre inn i den tetteste norske urskogen. Med Silverado eller RAM så trekker du 5 tonn langs veien, sitter komfortabelt og slipper å kjøre med hørselsværn bare du har litt grove dekk på, EL skinnstoler, Bose lydpakke, crusiecontroll, klima og for å ikke glemme overflod av krefter når bakkene kommer. Du liker altså ikke lyden av en 6 liters besnin V8er? selv Druamax diesel på 6,6 liter har ett rått svev. Mener du da at en 2,4 liters Hilux firerdiesel høres bedre ut Har vært med på litt offroading med Tahoe, og selv med vanlige veidekk så er disse bilene høyst kapable i terrenget så lenge man ikke skal igjennom en myr. Samme i snø, er ingen ting som stopper disse bilene. Joda, bilens størrelse er jo litt upraktisk men mitt inntrykk er at de træra som står i veien kjører man bare ned Fordi disse bilene tåler det Men for all del, når har jo jeg blitt litt miljøskadet oppigjennom. Har vokst opp midt i bibelbeltet på Sørlandet hvor amerikansk kultur har sterke innslag grunnet den store utvandringen på 1800 tallet. Og når hele familien og kameratgjengen enten kjører BMW eller Amerikansk (eller begge deler i mange tilfeller) så får man jo impulser. Hilux er sikkert kjempe greie biler det, men jeg ser ikke vitsen med en Pickup som ikke kan gjøre de oppgavene en skikkelig pickup skal Hvor ofte trenger du å dra 5 tonn etter veien da? Det er heller sjeldent.. Hehehe, nei jeg sa ikke at 2,4 firerdiesel høres bra ut, for det gjør den ikke, men heller den symaskinlyden enn V8-lyd.. V8 høres ut som et lass med singel som blir sluppet på et blekktak. Fordi om det er stor motor i dem, så tåler ikke karosseriet noe mer.. Kjørte ned noen trær med hiluxen for å komme meg fram ( trær og trær.. Or på 10cm i diameter). Bulka frontplata ganske bra, og tror ikke den fronten på en RAM eller Silverado hadde tålt så mye mer den heller Kommer jo som sagt an på hva man er vandt med. Jeg har aldri hatt amerikanere i spesiell nærhet, og synes heller ikke noe spesielt om dem. Men det går jo på preferanser, og der er jo alle forskjellige Bigger isn't allways better! Hadde aldri noe spesielt savn etter større platt og lasteevne med Hiluxen, så den gjør hva en pickup skal gjøre helt utmerket den. Eneste jeg savnet var en turbo!
bayerks-mach-werk Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Alle som snakker om andre bilmerker enn bmw burde finne seg noe bedre å gjøre fort. Spessielt de som snakker om merce .
Larsinnj Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Hvorfor? Jeg har Audi bruksbil. Storfornøyd med den! Dog den står på verksted nå, fordi det var en som rygga på den tidligere her. Så akkurat nå farter jeg rundt i en Opel Signum. Den føles.. ..billig!
Fredrik Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Det mener du kun fordi du ikke lenger har en BMW...
wicky124 Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Innstegsmodellen med minst utstyr tilgjengelig tells ikke akkurat som en bmw heller..har du el ruter i din?
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Hvor ofte trenger du å dra 5 tonn etter veien da? Det er heller sjeldent.. Hehehe, nei jeg sa ikke at 2,4 firerdiesel høres bra ut, for det gjør den ikke, men heller den symaskinlyden enn V8-lyd.. V8 høres ut som et lass med singel som blir sluppet på et blekktak. Fordi om det er stor motor i dem, så tåler ikke karosseriet noe mer.. Kjørte ned noen trær med hiluxen for å komme meg fram ( trær og trær.. Or på 10cm i diameter). Bulka frontplata ganske bra, og tror ikke den fronten på en RAM eller Silverado hadde tålt så mye mer den heller Kommer jo som sagt an på hva man er vandt med. Jeg har aldri hatt amerikanere i spesiell nærhet, og synes heller ikke noe spesielt om dem. Men det går jo på preferanser, og der er jo alle forskjellige Bigger isn't allways better! Hadde aldri noe spesielt savn etter større platt og lasteevne med Hiluxen, så den gjør hva en pickup skal gjøre helt utmerket den. Eneste jeg savnet var en turbo! Det er jo dem som trenger å dra tungt også, båter, minigravere, bilhengere og lifter. Da er det greit med en bil hvor man ikke merker at man har noe på kroken nå stigningene kommer Joda de bruker jo en hel del mer med sine store motorer, men hvor mye vil ikke en Hilux bruke med 2,5 tonn på kroken i bratte stigninger. Så har man jo muligheten til å kjøre på LPG gass, så kjører man jaggu billigere på mila også Hehe, du må være den første jeg har hørt om som ikke liker lyden i en V8er. Finnes ikke noe mer himmelsk lydbilde enn en E39 M5 med fullt pådrag eller en klassisk Chevy Camaro SS med rakrør Men for all del så er det godt vi alle er forskjellige Gå bort nestegang du ser en Silverado eller Tahoe og bank på fangern, her er det tjukt stål og ikke noe plast skit for å spare vekt. Hos Amerikanerene så er ikke vekt noe problem, blir bilen for tung så er det bare å putte i mer motor Disse bilene er uhyre grovbyggde, dette har naturligvis sine fordeler og bakdeler. Merker at du ikke har vært så mye borti amerikanere ja Men som du sier, vi har alle forskjellige preferanser og behov når det kommer til bil Hadde vært fryktelig kjedelig om vi alle likte de samme tingene og kjørte de samme bilene...
Fredrik Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Innstegsmodellen med minst utstyr tilgjengelig tells ikke akkurat som en bmw heller..har du el ruter i din? Jada, men bestemmer du hva som er en skikkelig BMW når du ikke har en BMW?...
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Alle som snakker om andre bilmerker enn bmw burde finne seg noe bedre å gjøre fort.Spessielt de som snakker om merce . Ikke helt enig der, er alltid moro å prate litt om andre merker også. Slikt kan jo tillates her i tulletråden eller i Fredrik sin alternative tråd, men ikke kom å sutre når vi trekker frem BMW som best
wicky124 Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Hvor ofte trenger du å dra 5 tonn etter veien da? Det er heller sjeldent.. Hehehe, nei jeg sa ikke at 2,4 firerdiesel høres bra ut, for det gjør den ikke, men heller den symaskinlyden enn V8-lyd.. V8 høres ut som et lass med singel som blir sluppet på et blekktak. Fordi om det er stor motor i dem, så tåler ikke karosseriet noe mer.. Kjørte ned noen trær med hiluxen for å komme meg fram ( trær og trær.. Or på 10cm i diameter). Bulka frontplata ganske bra, og tror ikke den fronten på en RAM eller Silverado hadde tålt så mye mer den heller Kommer jo som sagt an på hva man er vandt med. Jeg har aldri hatt amerikanere i spesiell nærhet, og synes heller ikke noe spesielt om dem. Men det går jo på preferanser, og der er jo alle forskjellige Bigger isn't allways better! Hadde aldri noe spesielt savn etter større platt og lasteevne med Hiluxen, så den gjør hva en pickup skal gjøre helt utmerket den. Eneste jeg savnet var en turbo! Det er jo dem som trenger å dra tungt også, båter, minigravere, bilhengere og lifter. Da er det greit med en bil hvor man ikke merker at man har noe på kroken nå stigningene kommer Joda de bruker jo en hel del mer med sine store motorer, men hvor mye vil ikke en Hilux bruke med 2,5 tonn på kroken i bratte stigninger. Så har man jo muligheten til å kjøre på LPG gass, så kjører man jaggu billigere på mila også Hehe, du må være den første jeg har hørt om som ikke liker lyden i en V8er. Finnes ikke noe mer himmelsk lydbilde enn en E39 M5 med fullt pådrag eller en klassisk Chevy Camaro SS med rakrør Men for all del så er det godt vi alle er forskjellige Gå bort nestegang du ser en Silverado eller Tahoe og bank på fangern, her er det tjukt stål og ikke noe plast skit for å spare vekt. Hos Amerikanerene så er ikke vekt noe problem, blir bilen for tung så er det bare å putte i mer motor Disse bilene er uhyre grovbyggde, dette har naturligvis sine fordeler og bakdeler. Merker at du ikke har vært så mye borti amerikanere ja Men som du sier, vi har alle forskjellige preferanser og behov når det kommer til bil Hadde vært fryktelig kjedelig om vi alle likte de samme tingene og kjørte de samme bilene... Egentlig ganske enig der..Heller en US truck enn en japsetruck...som ikke er en truck...men en hevet corolla... Dog er levetiden på en us-truck mye kortere enn en japsetruck...
wicky124 Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Innstegsmodellen med minst utstyr tilgjengelig tells ikke akkurat som en bmw heller..har du el ruter i din? Jada, men bestemmer du hva som er en skikkelig BMW når du ikke har en BMW?... Jeg bestemmer mer enn du tror mister! Men dreper samtalen med deg her, før du driter deg og rapporterer meg for mobbing
wicky124 Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Alle som snakker om andre bilmerker enn bmw burde finne seg noe bedre å gjøre fort.Spessielt de som snakker om merce . Ikke helt enig der, er alltid moro å prate litt om andre merker også. Slikt kan jo tillates her i tulletråden eller i Fredrik sin alternative tråd, men ikke kom å sutre når vi trekker frem BMW som best Mercedes er noe skit, det har jo Wicky fint demonstrert for oss den siste tiden De slutta å lage gode biler for 25 år siden. ouff...er du seriøst misbrukt? Kanskje alle burde kjøre e34....? Alle bilmerker har mandagsbiler...S-klassen er rett og slett søppel akkurat slik den står nå...Men du verden for en herlig bil det var når den faktisk fungerte! Og den hadde knulla treern og femmern din opp og ned på alt uansett hva du sammenlignet! Problemet med e-klassen ble reparert i henhold til garantivilkårene og bilen er gullende god igjen! Dekk/felg problematikken har intet med mercedes å gjøre.
Anbefalte innlegg