Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har korpset allerede passert, og vi er oppe og gjør oss klare til å dra til Fredrikstad for å feire dagen der der. Været er ikke akkurat topp her heller...

Skrevet

Bry meg svært lite om 17. mai, men gratulerer til de som skal feire. Jeg og en kamerat skal ut å fiske med båt i dag. Vi blir nok alene! :applause:

Skrevet

Ser på 17. mai fra Brooklyn, New York... De feirer 17. mai... I paraden var det en feit amerikaner og en sølvgrå E46 cabriolet! :)

Skrevet
Ser på 17. mai fra Brooklyn, New York... De feirer 17. mai... I paraden var det en feit amerikaner og en sølvgrå E46 cabriolet! :)

Ehm, sikkert en "fet" kombo! :P

Anywho, gratulerer med dagen! Kjerringa insisterer på at jeg må pynte meg så da har jeg vel stort sett ikke noe valg. Da blir det vest og kanskje en grovis eller to!

Skrevet

Hehe, nei d blir nok ikke det Fræsarn! Blir å komme seg hjem å starte med E30`n!

Har da enda halve juni igjen, ingard.. Null stress :lol:

Skrevet
Gratulerer Norge <3

hvordan går det med Ferrarien? Har du noe tråd på den noe sted?

Mangel på tid og penger, men skal dit ila. 3-4 uker. Prøve å få den registrert i UAE først, før noe annet.

Skrevet
Hehe, nei d blir nok ikke det Fræsarn! Blir å komme seg hjem å starte med E30`n!

Har da enda halve juni igjen, ingard.. Null stress :lol:

Ja du har vel noen felger som venter på deg? ;)

Skrevet

Mja, eller, jeg venter på de akkurat nå! De ble levert posten i går, så blir de vel sendt til oslo i morgen, så til molde på torsdag, og Smøla forhåpentligvis på fredag/lørdag..!!!! 8)

Har en lite case med dekk da, siden d vistnok var vanskelig å skaffe 215.40.16... Menne, har en plan om å presse på 205.40 på 9,5" bak til å begynne med.. Siden jeg har liggende dette 8) Tror det kanskje muligens blir litt strekk :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...