powerfulglenn Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 De som gamer litt på pc som ikke har fått med seg det så kan man donere 1 Dollar og få noen spill Verdt og sjekke ut ihvertfall: https://www.humblebundle.com/?originbun ... 1481237582 Jeg fikk ihvertfall noen spill som jeg hadde lyst til og kjøpe feks Dead Space 3
powerfulglenn Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 ":1jpyf0nf]Har nå brukt startkabler på bmwen 4 ganger! Nå slutter jeg å kjøre med park og tåkelys... Kun automatiske kjørelys fra nå av! Påtide og bytte batteri?
Julianv Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Sagt ja til en ekstra uke på sjøen nå, 6.5 uker fra kjæresten og datteren kjenner jeg blir litt lenge ja jaja, litt ekstra cash er jo aldri feil Sent from my iPad using Tapatalk HD Dette er grunnen til at jeg aldri kunne hatt slik jobb, selvom pengene hadde vært grei å hatt.. Aldri i livet om jeg hadde klart det, selv 2 uker blir altfor mye synes jeg.
Stenbakken Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Sagt ja til en ekstra uke på sjøen nå, 6.5 uker fra kjæresten og datteren kjenner jeg blir litt lenge ja jaja, litt ekstra cash er jo aldri feil Sent from my iPad using Tapatalk HD Dette er grunnen til at jeg aldri kunne hatt slik jobb, selvom pengene hadde vært grei å hatt.. Aldri i livet om jeg hadde klart det, selv 2 uker blir altfor mye synes jeg. Reiser tre måneder jeg nå men har ikke unge vel og merke, er nok der jeg evt hadde merket savnet mest vil jeg tro.
scoot Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Noen andre enn meg som er i gang med det beste med et studieår? .. ( Fadderukene? )
FredrikE24 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Noen andre enn meg som er i gang med det beste med et studieår? .. ( Fadderukene? ) Jeg er igang, og for mitt vedkommende, er ikke faderukene det beste.. Er egentlig gira på å bare komme igang med undervisning! Mercedesen fortsetter stadigvekk å rulle
Haukefer Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Sagt ja til en ekstra uke på sjøen nå, 6.5 uker fra kjæresten og datteren kjenner jeg blir litt lenge ja jaja, litt ekstra cash er jo aldri feil Sent from my iPad using Tapatalk HD Dette er grunnen til at jeg aldri kunne hatt slik jobb, selvom pengene hadde vært grei å hatt.. Aldri i livet om jeg hadde klart det, selv 2 uker blir altfor mye synes jeg. Nei det er det som er absolutt den største bakdelen med en slik jobb.. Sent from my iPad using Tapatalk HD
tordah Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Noen andre enn meg som er i gang med det beste med et studieår? .. ( Fadderukene? ) Har ikke fadderuke på skolen jeg går.. (teknisk fagskole) men jeg hat en kompis som er fadder på UiS, så slenger meg på der Edit : hvor studerer du? Stavanger her sent from my Nokia 3310i
scoot Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Noen andre enn meg som er i gang med det beste med et studieår? .. ( Fadderukene? ) Har ikke fadderuke på skolen jeg går.. (teknisk fagskole) men jeg hat en kompis som er fadder på UiS, så slenger meg på der Edit : hvor studerer du? Stavanger her sent from my Nokia 3310i Fredrikstad her! Begynner på siste året Ingeniør fordypning elkraft nå Har de ikke masterstudiet i Stavanger? Vurderer sterkt å søke noe slikt.
scoot Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Noen andre enn meg som er i gang med det beste med et studieår? .. ( Fadderukene? ) Jeg er igang, og for mitt vedkommende, er ikke faderukene det beste.. Er egentlig gira på å bare komme igang med undervisning! Mercedesen fortsetter stadigvekk å rulle [ Bilde ] Leste jeg riktig her?
Hawkon88 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Det er vel ikke veldig populært å si det, men om man hadde senket avgiftene i parallellt med heving av bensin/diesel avgiftene så får man ønsket effekt. Staten beholder inntektene, folket får nyere biler- og klimaregnskapet går ned på sikt- samt den samfunnsøkonomiske gevinsten da det blir færre skader og drepte i trafikken.. Jeg er forsåvidt også enig idet du seier der, å heller legge avgiftene over på bruken av bil. Men hva da med bilnæringen? Det er ingen problemer med at bilnæringen går over på avgiftsfri eller en annen type som har mindre avgifter enn "privat diesel".
asv Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Ferjemannskap skal dere få billig... når jeg er 20 meter fra å kjøre ombord bare stenger de bommene og drar... Men jau, skole igjen nå.. har vært en lang og våt sommer.. knapt nok sett sola.. Denne globale oppvarmingen de prater om har jeg ikke sett noe av hvertfall. I følge min bestefar så er det verste sommeren han har opplevd.. sier litt.. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Ullsokk Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Ordet global oppvarming er litt motsigende da det også er ment at det kan bli kaldere.. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2
[space] Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 ":ngo3a8xp]Har nå brukt startkabler på bmwen 4 ganger! Nå slutter jeg å kjøre med park og tåkelys... Kun automatiske kjørelys fra nå av! Påtide og bytte batteri? Neida. Bare å ikke la bilen stå i 7-8 timer med lysa på, så er mye gjort Den ene av gangene kan jeg forøvrig skylde på en av barna, da bilen sto med dørene åpne og de lekte på gårdsplassen. Tipper den bryteren var spennende.
tordah Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Noen andre enn meg som er i gang med det beste med et studieår? .. ( Fadderukene? ) Har ikke fadderuke på skolen jeg går.. (teknisk fagskole) men jeg hat en kompis som er fadder på UiS, så slenger meg på der Edit : hvor studerer du? Stavanger her sent from my Nokia 3310i Fredrikstad her! Begynner på siste året Ingeniør fordypning elkraft nå Har de ikke masterstudiet i Stavanger? Vurderer sterkt å søke noe slikt. Master i elkraft? Er ikke sikker på det. jeg går på Sots. 2 årig studie, så blir det UiS etterpå for å bygge på til maskiningeniør
Anbefalte innlegg