Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du går glipp av en del morro da, men jeg ser jo såklart hva du mener. Jeg elsker sånne arrangement mest fordi alle som er der er ute etter å bli kjent med folk. Det gjør helt klart studiehverdagen endel morsommere når man vandrer rundt i gangene etter en trøttsom forelesning med matte :mrgreen:

Begynner du nå, eller er det 2/3. året?

Jeg gikk Forkurs på HiOA ifjor, fikk derfor med meg hva dette faddergreiene går ut på, den gang var det ordentlig morro! Ble godt kjent med de fleste. I år derimot har ting gått litt trått! Det har selvfølgelig vært noen unntak(bla. en bimmersbruker), men det har vært dårlig med flyt til tross for mye dugg i kikkerten for de fleste. En kan prøve å holde en samtale gående, men har måttet gi opp veldig mange ganger. Var på fadderopplegget nå i 2 dager, og gir meg :P Endte opp med datastudentene istedefor elektronikkgruppa som jeg er på. :P Folk er litt care når det gjelder å ha en samtale og bli kjent. Det er visst ikke så awkward som jeg synes hehe :) Vi er 1500 studenter på St. Haugen i Oslo på gressplen og pilser, rart det skal være vanskelig å bli kjent da..

Går HiOA i år og.

Når det gjelder å treffe folk i gangene, så er det nesten slitsomt noen ganger, nettverket av mennesker jeg kjenner etter mange års studier, jobb og vennekretser i Oslo(bodd, gått på skole og arbeidet i Oslo hele livet) fører til at det er noen kjente omtrent hvor enn jeg hviler øynene :P

Begynte på HiOA denne uken! :D

Skrevet

Haha. Så det med en gang jeg, men jeg lå ved solsengen i 33 grader og helte ned pils så jeg lot noen andre få sjansen først, men ingen så det... Nå har vi pakket og jeg har tatt et par kjappe drinker mens madammen klager over stor mage. Under 3 måneder til jeg blir far :)!

Skrevet

Erfaringer med streetdesign.no noen? Skal ha meg hjulkapsler av alle ting, og originale koster dessverre 12-1300,- for et sett, det er ikke aktuelt. Finner ikke NYE originale på ebay heller som sendes til Norge.

Skrevet

Er det ikke de som er temmelig sjeldne å finne?

Veit ikke?! ligna veldig på dem Robert har

Absolutt ikke sammenlignbare med de robkill har nei. De er skjeldne. Funnet bare ett sett til salgs av de jeg, oc kanskje et par løse felger.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg synes de ligner veldig på de Robkill har.. Fargen er forskjellig bare. Evt. hva er forskjellen!?!

Der tar du feil. Designen er i samme stil, men eikene og oppbygging av kant er forskjellige. Dessuten, robkill sine har innpreginger på siden, der det står at de er smidde. Husker ikke helt hva de heter, men det har jeg skrevet i tråden hans for en god stund tilbake.

De ble kun levert som polerte også, så enhver som har lakkert de istedet måtte vært helt løk i huet.

Skrevet

Absolutt ikke sammenlignbare med de robkill har nei. De er skjeldne. Funnet bare ett sett til salgs av de jeg, oc kanskje et par løse felger.

Jeg synes de ligner veldig på de Robkill har.. Fargen er forskjellig bare. Evt. hva er forskjellen!?!

Ikke helt like nei :) De skal få litt kos i vinter, en og en skal de inn i stua for å stelles! Kosearbeid :wink:

DSC_0709_zpsbc7d5a6c.jpg

Skrevet
Herlig og være i Rhodos :D

Bra stemning og fullt med folk! Er på Lardos beach, noen i nærheten? :)

Ikke drikk opp alt nå da! Jeg kommer ned om 8 dager :)

Skrevet

Siste høyttalerspørsmål :

Visonik Evo 7 med 8’’ bass

Cobalt 816S

Kadillak 5 MK2 fra Davis Acoustic

Drar for å handle et av de parene i morgen.

What to go for?

Skrevet
Dere som lader motorene deres! Kjører dere på samme olje (viskositet) som før trimmingen?

Jeg kjørte samme som før iallefall, merket ingen problemer med det og den motoren fikk tyyyyn!

Kjørte forøvrig Castrol Magnatech 5w40.. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...