Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt litt dårlig av kapteinen noen ganger, så tror jeg dropper han ;)

Sofienberg grill har god kebab, ellers har kaféen på baksiden av Tåsensenteret veldig bra kebab, ordentlig kjøtt, lager pitabrød selv har jeg hørt osv, men der er det litt ventetid da ;) Bislett er fort og greit, men som regel litt kaldt kjøtt.

Skrevet
  Kennethe34 skrev:
  spruddel skrev:
  fish skrev:

Tar den i blant i festlige lag selv, ingen som skjønner den :^o

Noen gode tips til enkel drikke til vors for å bli i god form i morgen? Vodka red bull har liksom blitt prøvd litt mye :) Hadde vært gøy å prøve noe litt nytt, annerledes enn GT, tyrker, tequilla osv ;)

Jäger battery er god knall :)

Vurdert Jäger med Frank energidrikk, en kompis som har drukket det mye med sine venner og alle de mener det smaker stjernemix (sånn haribo godteri ja), har aldri prøvd, så det frister å teste :) Men med battery funker sikkert bra det og :)

Skrevet
  -Erik- skrev:
  Eystein Ose skrev:
njaa.. Er i Oslo for helgen, så hvor er det de selger byens beste kebab?

Klar for mange forskjellige svar nå? Kommer nok snart :)

Venter spent! Når jeg har vært her tidligere har jeg som regel spist på bislett. Så er keen på å prøve noe nytt!

Skrevet

Har sagt det før her, men jeg sier det igjen. Har akkurat sett en episode av Overhauling, og det er vel det eneste programmet som kan gjøre meg rørt og at jeg feller en tåre...

Skrevet
  Eystein Ose skrev:
  -Erik- skrev:
  Eystein Ose skrev:

Klar for mange forskjellige svar nå? Kommer nok snart :)

Venter spent! Når jeg har vært her tidligere har jeg som regel spist på bislett. Så er keen på å prøve noe nytt!

Folkets Kebab i Grenseveien på Helsfyr? Det er min favoritt, men Wicky er vel kebab orakelet her på forumet :)

Skrevet
  fish skrev:
Har sagt det før her, men jeg sier det igjen. Har akkurat sett en episode av Overhauling, og det er vel det eneste programmet som kan gjøre meg rørt og at jeg feller en tåre...

YouTube:

Petrolicious

XCar

Motortrend Epic Drives

eGarage

Jay Leno's Garage

Comedians In Cars Getting Coffee

Sånn, da har du kvalitetsunderholdning i noen uker. Drive kjenner alle til. De to øverste er latterlig bra.

Skrevet
  Stenbakken skrev:
Har et problem her!

Ene bilen i husstanden her havnet på verksted, den har nå stått der i 21 dager.

Det er blitt byttet vannpumpe og regreim. Men de har enda ikke klart og løse noe problemer.

Og det er nå kommet regning på 15.000 og vi er enda ikke kommet noen vei.

De frykter at toppakningen er blåst, (sier de) men det de da har tatt betalt for nå er altså

vannpumpe, regreim.

Og enda ikke startet på noe med toppen, og det koster allerede 15.000kr

Det er snakk om en 05mod Saab 9.3 1,8i

Jeg jobber ikke med dette. men dette må da være noe og klage på?

De kan da ikke bare ha bilen nå og skrive time på time da de jobber på den, og har ikke klart og sett på toppen enda engang, på 3 uker. (de hadde ikke sommerstengt) vanlig full bemanning.

En kompis skulle bytte list på caben så han ble kvitt susing. Endte med at dem omtrent bytta alle da dem hadde bytta feil lister enn han hadde presisert av en eller annen grunn. Endte med å betale bare for den ene.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
  Eystein Ose skrev:

Grytelokket i Storgaten er ikke nevnt ennå. Jeg har ikke vært der på et par år, men jeg ser at folk stadig nevner stedet som en av favorittene her inne. Kebab er normalt ikke min greie, men Grytelokket serverer kebab som jeg også liker... :)

Skrevet

Milanos ved Sentrum Scene har byens beste babb. Lam shawarma - og "sterk" er "norsk sterk".

Til vors er det ingenting som slår vodka + burn + isbiter, spesielt når det er varmt. Den er frisk!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...