Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge en kropp på TV2-nyhetene i sta så hørtes det ut som om han inndirekte sa at det var selvmord.. Men mulig jeg tolka det feil..

Skrevet

Yamaha fra den tidsepoken der er vell det mest skuddsikre du kan kjøpe :) Kjent for å være det beste! Rana er også gode saker, norsk kvalitet, kjør på!

Skrevet

Var avgårde i dag og kjøpte en bil. Selgeren hadde vel noe av det mest imponerende bilsamlingen jeg har sett noen sinne. Blant annet Aston Martin DB7 Vantage, som han hadde kjøpt for å se på den! :lol: Alt sto inne i "lekestua" hans, som var et stort lager innredet med gamle duppeditter. Mannen var pensjonert bilforhandler, og hadde kjøpt igjen flere av bilene han hadde solgt før... Utrolig kult...

Skrevet
Yamaha fra den tidsepoken der er vell det mest skuddsikre du kan kjøpe :) Kjent for å være det beste! Rana er også gode saker, norsk kvalitet, kjør på!
Som eksos sier, skuddsikre de yamahamotorene fra den årsperioden, samtidig er Rana en dyktig kar til sjøs :)

Ikke dumt! :) Får se om jeg rekker å stikke å se på den når jeg kommer hjem om ikke annet.. Må vel sikkert ta båtførerprøven også da?

Skrevet

Båtførerprøven kan være kjekk å ha uansett, e vist et møst idag.

Har det selv heldigvis !

Men den båten såg ikke dum ut!!

Kikka på en akkurat likens men den var for mye jobb på dessverre :/

Skrevet

Tv-benk? Er ikke det ut nå??

Jo, kanskje, men hva skal jeg ha i stedet? Må ha plass til tuner, forsterker og PS3 samt noe småtteri. Find det for meg da!

Skrevet

Hehe, prøvde slik test på båtførerprøven på nett.. Ikke akkurat noe jeg kunne :lol: :lol:

Om du har mulighet, ta hull i veggen, bygg en boks i rommet på andre siden (kle den som en benk), og heng tv`n på veggen, da tar du ikke plass med en tv-benk ;) Evt får man kjøpt justerbare stativ som tar lite plass som man kan sette slike ting på, og samtidig henge det opp på veggen. En kompis har et slikt.. Sneidg greier :)

Skrevet

Har ikke mulighet, jeg bor i leilighet med betongvegger som er bærende konstruksjoner. Så det utgår i grunn å henge den opp også. Prøver å finne et enkelt møbel med glassdører så jeg kan ha tingene mine inni den og bruke fjernkontroll gjennom dørene, men finner jo ikke det...

Skrevet

Liker TV-benker jeg. Synes ihvertfall det er helt idiotisk å ha en TV-benk og en TV som henger på veggen 10cm ovenfor med masse synlige ledninger nedover.

Elendige bilder dessverre, men slik ble min:

269157_10150312790935775_6037572_n.jpg

267566_10150312791045775_2406650_n.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...