Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Av og til blir jeg nesten sjokkert over hvilke tanker enkelte har om bilene sine. Han her har bommet med nesten 70 000kr på prisen. Greit bilen har samme farge som gull, men den er ikke i rent gull fordi :S

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42934112

Oi. Noen som vil ha igjen det de betalte for 4 år siden, og som ikke har fulgt med på markedet i det siste?

I februar var det et virkelig smykke av en 2002 325ci til salgs.

Den var titansølv, grått sportsskinn-interiør, masse utstyr. Personlig ville jeg kun ha sort interiør, men den bilen var så flott at det ikke gjorde noe. Hver krike og krok, innvendig og utvendig så helt nytt og ubrukt ut. Helt blank uten rust, bulker og striper.

Den hadde kjørt ca 75k km. Det er jo ingenting. :) Lå ute for ca. 170k, men mener den gikk for 150-160k (jeg skulle få den for 155k)

Skrevet

Bare smiske litt med rutereparatøren til å legge i godt med lim det :D

Vurderer å disse bmw for tiden :o scirocco 09 ish med 270hk å vekt under 1300kg må da være morsomt?

BMW har jo ikke noe gøy 08 mod eller nyere til under 250k? dieselfirer er ikke aktuelt.

Skrevet
Har et lite hakk, men vet ikke om de lapper eller bytter hele? Burde vel få tatt det før vinteren kommer.

Steinsprut blir vel reparert, ikke sprekk.

Skrevet
Har et lite hakk, men vet ikke om de lapper eller bytter hele? Burde vel få tatt det før vinteren kommer.

Steinsprut blir vel reparert, ikke sprekk.

Reparere sprekker også, kan bli bra og hvis den som gjør det er flink og skaden er "riktig".

Men det er helst noe man kan prøve seg på med veldig dyre ruter.. Din blir nok bare byttet, får heller prøve å smiske deg unna litt av egenandelen ;)

Skrevet

Det var det førte jeg fikk når jeg kjøpte E90, en jævel av en stein som lagde sprekk i ruta :( Ruta var nettopp bytta av forrige eier og så måtte jeg til å bytte igjen, tok det på forsikringen så slapp å betale siden jeg hadde super forsikring :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...