Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man ferdes i trafikken på eget ansvar. Klart, det er mye som kunne vært bedre ved norsk veistandard, men dette vet man om før man selv velger å oppholde seg i trafikkbildet. Følg reglene og vær oppmerksom, det er viktig.

Skrevet

De som ikke har meldt seg inn i E30Meet burde absolutt gjøre det, beste 250kr jeg har brukt.

Spesielt om man har forsikring hos gjensidige.

Medlemskapet mitt betalte seg inn etter 2 dager da jeg sparte 1000kr på forsikringen.

Sparer også hundrevis av kroner hver gang jeg handler hos gs, koed eller schmiedmann :D

Skrevet
De som ikke har meldt seg inn i E30Meet burde absolutt gjøre det, beste 250kr jeg har brukt.

Spesielt om man har forsikring hos gjensidige.

Medlemskapet mitt betalte seg inn etter 2 dager da jeg sparte 1000kr på forsikringen.

Sparer også hundrevis av kroner hver gang jeg handler hos gs, koed eller schmiedmann :D

Høres bra ut!

Hvordan får du rabatten hos koed? Er det sånn kode når man sjekker ut?

Skrevet

"Earth FX Jordingslaken

Jordingslaken for seng - Jorder deg når du sover! Komplett med jordingsspyd og kabler. Studier viser tydelige helsefremmende effekter ihht søvnkvalitet, inflammasjon mm."

"Jordingssystemet gir mange helsefordeler:

- Man sover bedre (ofte merkbart).

- Regenereringsprosessene som pågår mens man sover blir mer effektive.

- Betennelsestilstander i kroppen kan dempes eller fjernes.

- Mange får bedring av konkrete helsetilstander.

- Mange får redusert søvnbehov. "

Svada av ypperste klasse!

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=38022664

Skrevet

Haha.. Jordingslaken? Da har jeg hørt det også..

Invisterte i en ny boks i stereoanlegget idag :) En rørforforsterker :) Lyden ble MYE bedre med denne i signalkjeden :)

IMAG0734_zpsa2567316.jpg

Skrevet

Invisterte i en ny boks i stereoanlegget idag :) En rørforforsterker :) Lyden ble MYE bedre med denne i signalkjeden :)

[ Bilde ]

Og får samme følger som kl-a blokker og crt projektor, man bør helst være naken når anlegget er i bruk :P

Hva er det for en kar du har skaffet deg?

Skrevet

Noen som har erfaringer med 320D motoren i E46 facelift? Har hørt litt forskjellig rundt disse motorene. Bruker det å bli tull med dyser, turbo, EGR osv?

Jeg er faktisk litt skeptisk til dieselbiler med turbo.

Skrevet

[ Bilde ]

Og får samme følger som kl-a blokker og crt projektor, man bør helst være naken når anlegget er i bruk :P

Hva er det for en kar du har skaffet deg?

Jeg skulle i utgangspunktet klinke til med en McIntosh C220(tenkte å være litt gæren..)! Dessverre synes jeg det var for galt etter mye om og men, men McIntosh blir det en dag.. Hadde jeg ikke vært student :roll:

La egentlig dette rørgreiene på hylla, før jeg la meg igår kikka jeg rundt på Hifisentralen sitt torg og fant en rørpreamp. til 3 lapper, tenkte at søren heller, ser ok ut fra tester på nettet etc. Dengte avgårde en mail og fikk til svar idag at den var holdt av, men om jeg la til 2 lapper til skulle jeg få en PrimaLuna ProLogue 3 som han hadde istede. Listeprisen i Norge er 16 lapper, han hadde kun prøvd den i et par timer.

Nå har ikke jeg hørt mye på rør før, men foreløpig er dette "nirvana" :P Blir vel noe tweaking med rørbytte etterhvert :P

I utgangspunktet er det en kinesisk produsert sak, produsert på lisens fra en nederlender som har konstruert den. Byggemessig er den veldig bra, og er blytung for en preamp å være..

Alt i alt fornøyd! Varmemessig så merker jeg ikke stort til det, blir litt varm i ansiktet om jeg stikker nesa bort dit :P Tempen til høyre viser tempen rundt rørene, det til venstre måler rett utenfor kabinettet.

Skrevet
Noen som har erfaringer med 320D motoren i E46 facelift? Har hørt litt forskjellig rundt disse motorene. Bruker det å bli tull med dyser, turbo, EGR osv?

Prøvekjørte samme motor i en E39 forleden, håper at det var noe galt med motoren, for den orket ikke dra på 2. gir opp en normal bakke. Hadde vel en 40-50 i bunnen av den og med klampen i bånn dabba farta sakte men sikkert av og 1. gir måtte inn tilslutt :P

Skrevet

Prøvekjørte samme motor i en E39 forleden, håper at det var noe galt med motoren, for den orket ikke dra på 2. gir opp en normal bakke. Hadde vel en 40-50 i bunnen av den og med klampen i bånn dabba farta sakte men sikkert av og 1. gir måtte inn tilslutt :P

Da er det noe galt med den. Selv om min var chippet da jeg hadde den, og i en E46, så var 2. giret faktisk veldig raskt. Opp fra "slagtern" på gamle Rudskogen, var det ikke mange biler som dro fra opp bakken der, M3'r dro vel såvidt ifra, synd dieselen er så kortpusta og må inn med 3. gir så fort. Kjørt den uten chip og, går helt kurrant :) Men man blir som sagt fort lei de korte girene ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...