Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags felger er fete på en E46 sedan? Tenker 18" , 19" blir kanskje litt stort?

Har tenkt litt på CSL reps, M-paralell, E46 M3 felger og LM. Noen som har noen andre forslag? Skal ikke ha strekk denne gangen, så innpresset må være nogenlunde riktig.

Skrevet
Kjøpte meg grombil igår, herregud for en gøy bil :mrgreen:

[ Bilde ]

Elsker den fargekomboen, gratulerer :D

Jeg også! Fargekomboen er faktisk mye tøffere in real life. :)

Skrevet

Ser ut som jeg klarte å kjøpe meg et sett BBS RS II, 8,5+10x18" til e46'en i dag.. :P

Må nå også kjøpe meg et coiloversett, er det JOM-settet de har på parts24.no noe å ha? er også klar over det de har på P&R, men parts24 ligger i Ålesund, så jeg slipper å vente på posten :)

Trenger man noe annet enn selve coiloversene forresten? ser at det følger med kortere stabstag hos P&R, trengs det på JOM-kittet?

Skrevet

Går inn i 12. Timen som sjofør nå, kjenner jeg er litt sliten av å kjøre Van full i 8 dritings apekatter. Satser på at betalinga er grei i det minste..

Skrevet

Etter to år i mitt eie oppdaget jeg i kveld at det er "zoom" inn/ut av kartet på GPS'n via "iDrive-knotten". Jaja, man lærer noe nytt med bilen stadig vekk.

Skrevet
Etter to år i mitt eie oppdaget jeg i kveld at det er "zoom" inn/ut av kartet på GPS'n via "iDrive-knotten". Jaja, man lærer noe nytt med bilen stadig vekk.

Den er hendig ja :)

Du kan også (som du kanskje allerede vet) gå tilbake til for eksempel radio, navi etc slik det var før du trykka på menyknappen. Altså, om du har radioen der hvor du viser alle kanalene og kan scrolle igjennom (siste skjermbilde). Om du nå trykker på meny og ønsker å gå tilbake til radioen igjen kan du dobbelklikke nedover på hjulet. Så du slepper å gå gjennom hele menyen igjen for se kanalene.

Merker at jeg er trøtt for jeg klarer ikke å forklare... skikkelig... ser jeg :P

Skrevet

Når det først er snakk om idrive her, så har jeg et kjapt spm. Her om dagen satt jeg og surra rundt i idriven og oppdager plutselig at jeg ikke får vekk split skjermen, når jeg trykker på exit inne på split skjermen blir det bare svart der men, får ikke fullskjerm. Det blir kun fullskjerm når jeg er ute i selve "start" bildet. Har alltid hatt mulighet til å lukke split skjermen før. Jeg tok det opp med bilsalongen når jeg hadde bilen der, og fikk som svar at sånn skulle det være, var ikke mulig og lukke split skjermen på bilen min.

Ok, tenkte jeg... Rart at jeg ikke har hatt problemer med det tidligere. Så da er spørsmålet, er ikke dette mulig? Eller snakker bilsalongen(BMW i skien) piss? Er da snakk om en 07 e91 med navi pro.

Skrevet
Hva slags felger er fete på en E46 sedan? Tenker 18" , 19" blir kanskje litt stort?

Har tenkt litt på CSL reps, M-paralell, E46 M3 felger og LM. Noen som har noen andre forslag? Skal ikke ha strekk denne gangen, så innpresset må være nogenlunde riktig.

Min med 18" CSL Replika, synes det ser veldig rett ut? Hadde frista å teste i 19", mulig det hadde kledd den enda bedre :)

20130824_233349_zpsb766a62b.jpg

20130413_211020_zps46c18611.jpg

Hadde M3 Replika i 18" før, mener iallefall selv at CSL kledde bilen bedre?

561130_10152130471970077_410776247_n.jpg

Skrevet
Ok, tenkte jeg... Rart at jeg ikke har hatt problemer med det tidligere. Så da er spørsmålet, er ikke dette mulig? Eller snakker bilsalongen(BMW i skien) piss? Er da snakk om en 07 e91 med navi pro.

Jeg har ikke svar på hva som er galt, men det hørtes merkelig ut. Jeg kan fint få fullskjerm hos meg, men jeg har nyere iDrive, så det blir ikke helt det samme.

Uansett, så er svaret man får hos forhandlere ofte feil i slike sammenhenger. Det er ingenting som er enklere for de enn å bare si "det skal være slik".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...