Insulaventus Skrevet August 25, 2013 Skrevet August 25, 2013 Kom ned fra Modalen nå, der man ikke har dekning eller Internett. Så kom vi til Bergen og der var det milelang kø. Det har stått stille fra 18-tiden og jeg kom meg akkurat ut av den. Helt gale. Grunnen: De har endret litt på en rundkjøring ved Åsane, så alle som skal til Bergen må gjennom rundkjøringen. For noen uker siden kjørte man inn på en påkjøring mot Bergen, like ved rundkjøringen, men uten å entre den.Så er det en lang omvei til Bergen, der noen valgte å snu tilbake, for så å kjøre omveien. (Salhus). Og nå leser jeg i avisen at politiet, i stedet for å dirigere og hjelpe med korken, valgte de å sende patrulje til omveien for å ta fartskontroll på de som kjørte rundt. Helt latterlig! Og det beste/verste er at det ikke var noen fartsovertredelser, så ingen fikk bøter. Et fint eksempel på at politiet velger å bøtelegge noen få, fremfor å hjelpe en horde med folk. Hehe What a bunch of dicks! Har forresten skrevet update, om du er keen på å lese
hermanoo90 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Starter dagen i dag kl 08.00, er nok ikke hjemme før 23.30 og da er det rett til sengs for å våkne 06,30 dagen etter, wohooooo, det er mandag...!
LoKi Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Må vel kjøpe meg e36 etter kveldens anskaffelser Nesten litt skummelt hvor mye et felgkjøp kan koste en.. Dagens felgkjøp for min del kosta meg et par dekk og et sett coilovers i tillegg til selve hjula generelt spørsmal: 215/35/18 på 8,5" og 235/40/18 på 10" felger burde vel gi en grei strekk? Baller ofte på seg ja... http://tyrestretch.com/the-list/ Bare pass på at det er forskjell på faktisk dekkbredde mellom merkene, selv om dimensjon er lik Men en flott guide!
haybimmsen Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Begynner sparingen idag, så kanskje e har råa til neste sommer Da blir det en slik med 115 http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?f ... &q=Invader
SofaKingFresh Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Starter dagen idag med å være alene på jobb. Vanligvis er vi 3. Kult... Og siden ingen av oss klargjørere var på kobb på Lørdag, ser det jo selvfølgelig helt bomba ut i vaskehallen. Når skal folk lære?! Det her blir en jævli lang og slitsom Mandag kjenner jeg.
VegarVS Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43573957 spesiell ferrari! har aldri sett en slik før!
316 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Faren min har en sånn modlelbil i sort, husker jeg synes den var rar da jeg var litt mindre !
Larsinnj Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Jeg syntes og den var litt snål når jeg var mindre! Husker også jeg enkelte kjensler fra mamma sin 1984 Mitsubishi Sigma.. Var nok mest blinklysene som kunne til den vil jeg anta!
FredrikE24 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43573957spesiell ferrari! har aldri sett en slik før! Med ikke mindre enn 2 bensinfordelere på det mekaniske innsprøytningssystemet. Kan ikke tenke meg det er særlig hyggelig å feilsøke på det.. (Lignende Bosch K-Jet(om det ikke faktisk er K-Jet da)).
noekult Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43573957spesiell ferrari! har aldri sett en slik før! Med ikke mindre enn 2 bensinfordelere på det mekaniske innsprøytningssystemet. Kan ikke tenke meg det er særlig hyggelig å feilsøke på det.. (Lignende Bosch K-Jet(om det ikke faktisk er K-Jet da)). Det er en av favoritt-Ferrariene mine det... I svart... Spesielt fordi den ser så lite Ferrari ut Så den i en eller annen film eller serie som jeg ikke husker nå, og har digget karrosseriet siden den tid Men ville av praktiske grunner aldri eid en (hadde vært redd for å kjøre den hardt i tilfelle noe røyk og da faller jo hele poenget med en Ferrari bort...)
FredrikE24 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43573957spesiell ferrari! har aldri sett en slik før! Med ikke mindre enn 2 bensinfordelere på det mekaniske innsprøytningssystemet. Kan ikke tenke meg det er særlig hyggelig å feilsøke på det.. (Lignende Bosch K-Jet(om det ikke faktisk er K-Jet da)). Det er en av favoritt-Ferrariene mine det... I svart... Spesielt fordi den ser så lite Ferrari ut Så den i en eller annen film eller serie som jeg ikke husker nå, og har digget karrosseriet siden den tid Men ville av praktiske grunner aldri eid en (hadde vært redd for å kjøre den hardt i tilfelle noe røyk og da faller jo hele poenget med en Ferrari bort...) Ser at den har 3 propper på bakskjermene etter 3 hull på hver side.. Dette kan være noe som kommer til å ruste når man får begynt å brukt den på norske skilt. Så står det i annonsen at innsprøytningssystemet er elektronisk, men synes da det ser skummelt likt ut som på Mercedes 300E(K-jet) og det er mekanisk..
Jordfræsar Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Om jeg skal reise fra Sandvika til Gardermoen på dagtid. Når er siste mulighet for å slippe den værste rushen? 14.00?
Insulaventus Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Foreldra skal ha seg ny bil, var og tittet på forskjellige merker i dag. var innom en BMW-forhandler, der sto det en M6... Tror jeg stod helt stille foran den i 2 min, bare for og beundre arbeidet. Det var det råeste jeg har sett!
FredrikE24 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Om jeg skal reise fra Sandvika til Gardermoen på dagtid. Når er siste mulighet for å slippe den værste rushen? 14.00? Dersom det ikke er Fredag, så skal det gå fint. Jobbet lenge på Lysaker og pendlet da mellom Kolbotn og Lysaker(ikke så langt unna Sandvika) og køen begynner virkelig å bli ille ca. 14:30. Når jeg tenker etter var ikke operatunnelen klar den gang jeg pendlet der. Så flyter nok noe greiere nordover nå E6 Nordover på Fredager er et ren skjær helvette selv fra 12 og utover.
Fredrik 90 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Spotta en mb sls i går som kjørte i kollektivfeltet, kom mot meg så er ikke 100% sikker, men det så ut som at den hadde el-skilter.Noen som vet om det kan stemme? Så vidt jeg vet så er denne fortsatt en prototype, så en på norske skilt høres for godt til å være sant Du er sikker på at det ikke var en vanlig SLS som tok en "spansk en" i kollektiv feltet?
Anbefalte innlegg