Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe :P Ebay er somregel alltid billigere ;) handler stort sett ting der selv, men denne gangen gadd jeg ikke å styre frem og tilbake med ebay og paypal (ja vet det ikke er styr egentlig :P ) så ble enkelt og greit fra norsk nettbutikk, så har jeg garanti og kjøpsloven litt lettere tilgjengelig om det skulle være noe :P

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt warsteinerklistremerke i størrelse 2*2cm-ish? Tenkte å dekorere mobilen, under m-stripene :P

avu3y6u7.jpg

Skrevet
eBay? ;) HAHA

UuuuUUUuuuuuUUUUUU BURN

:lol:

Sorry, høyt sukkerinntak... Mentos kostet 2 kr. pakka og 200 g. Haribo (osv.) poser kostet en 10-er... Endte opp med å kjøpe 2-3 kg. med godteri haha og nå gomler jeg godt på vei til sukkersyken :P

Skrevet

Noen som vet om dette er verdt pakningen det kommer i? :P Skulle gjerne hatt en ok lykt.

Kjøpte noen slike til julegaver i fjor, har ikke hørt noen klage enda.

Virker som om det er av ok kvalitet. Prima vare er det jo ikke, men med pen behandling varer den nok lenge.

Hehe :P Ebay er somregel alltid billigere ;) handler stort sett ting der selv, men denne gangen gadd jeg ikke å styre frem og tilbake med ebay og paypal (ja vet det ikke er styr egentlig :P ) så ble enkelt og greit fra norsk nettbutikk, så har jeg garanti og kjøpsloven litt lettere tilgjengelig om det skulle være noe :P

Greit nok om du handler i en butikk.

Men hadde heller kjøpt 6 stk på ebay enn 2 i en norsk nettbutikk :wink:

Skrevet
eBay? ;) HAHA

UuuuUUUuuuuuUUUUUU BURN

:lol:

Sorry, høyt sukkerinntak... Mentos kostet 2 kr. pakka og 200 g. Haribo (osv.) poser kostet en 10-er... Endte opp med å kjøpe 2-3 kg. med godteri haha og nå gomler jeg godt på vei til sukkersyken :P

Er ikke Mentos og Haribo Haram?

Skrevet

8000 lumen er nok noe optimistisk, blir litt som 3000 BOSS watt :wink:

Den gyldne regel er at man kjøper noe fra en anerkjent produsent, de slipper ikke unna med optimistiske spesifikasjoner så enkelt.

Uansett, det blir spennende å få høre hvordan de lyser. Vær forsiktig med batteriene, sjekk spenning med multimeter før du hiver dem i lykta, batteriene bør ha lik spenning :)

Skrevet

8000 lumen er nok noe optimistisk, blir litt som 3000 BOSS watt :wink:

Den gyldne regel er at man kjøper noe fra en anerkjent produsent, de slipper ikke unna med optimistiske spesifikasjoner så enkelt.

Uansett, det blir spennende å få høre hvordan de lyser. Vær forsiktig med batteriene, sjekk spenning med multimeter før du hiver dem i lykta, batteriene bør ha lik spenning :)

Ja, er vel ikke riktige lumen heller ettersom det er 7 x led på ca 1100 lumen hver.

Ikke at jeg vet hvordan man måler lumen men.

Jeg kan bekrefte at de lyser opp meget godt :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...