Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den der kan du få billig av meg...

De fleste "synske" folk er kvinnfolk i 40-50 åra som går på NAV og har litt for mye fritid.

Verden er ganske ukomplisert, og mennesker er dyr. Et hus er en haug med trevirke som ikke "holder" på ting som har skjedd i fortiden. Hvis dere sliter med søvn ville jeg heller sett på inneklimaet eller drikkevannskilder.

Enten er vi dønn uenige eller så er vi 100 % enige, i dette tilfellet så kunne jeg ikke sagt det bedre selv :applause: Program som åndenes makt og slikt er like underholdene hver gang, gørr naive folk som sitter å skremmer hverandre opp og ei "klarsynt" som vandrer fra rom til rom og offer og klager over alle de sterke energiene...

TIDENES!!! Hahahahhaahhah! :D:lol:

Hvis det er tidenes da har ikke du opplevd mye artig.... #-o Hadde kanskje ikke vært like "tidenes" hvis det ikke hadde noe med meg å gjøre....

Joda, jeg har oppøevd mye artig. Men du tar kaka noen ganger. Tenk å si noe som at du ikke så på linken, men kommenterer om saken. Blir ikke det litt som å si hvor digg det er å ha sex, men er egentlig en jomfru? :S

Og igjen, jo, jeg hadde kommentert det, uansett hvem som hadde skrevet. Ikke vær så jævla hårsår. :)

Skrevet
Det er fredag og jeg er altfor tidlig på jobb idag, så tenkte jeg ville mimre litt!

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Det var godbilen sin det :) Hvor går denne nå?

Joda, jeg har oppøevd mye artig. Men du tar kaka noen ganger. Tenk å si noe som at du ikke så på linken, men kommenterer om saken. Blir ikke det litt som å si hvor digg det er å ha sex, men er egentlig en jomfru? :S

Og igjen, jo, jeg hadde kommentert det, uansett hvem som hadde skrevet. Ikke vær så jævla hårsår. :)

Lavmål!

Skrevet
Det er fredag og jeg er altfor tidlig på jobb idag, så tenkte jeg ville mimre litt!

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Det var godbilen sin det :) Hvor går denne nå?

Lavmål!

denne går på vestlandet en vei. orker ikke å sjekke hvor.. savn <`3

Skrevet

denne går på vestlandet en vei. orker ikke å sjekke hvor.. savn <`3

Åja, like greit det så slipper du å se den i trafikken hele tiden :) Ingen av mine tidligere biler går lokalt og det er like greit. Men selv om E39en min ble solgt til Oslo så har jeg jaggu møtt den to ganger på E18 her i området de siste åra, de hadde visst hytte her nede :wink:

Skrevet
Savner egentlig ingen av bilene jeg har hatt! :lol:

Det gjør jeg!

Savner E39en og min gamle Audi 100 2,6. BMWen fordi den var min første BMW som jeg hadde i 2 år, var liksom min første ordentlige bil da jeg hadde Passat som første bil. Savner Audien fordi den var veldig støken, hadde masse utstyr og herlig lyd :)

Skrevet
Fy faen! Nå er jo Serverene på Forumet ganske kjappe! Responsen er bare drit digg! Takk til de og evt gunnar som "trimma" Forumet litt!:D

Må si meg enig der, kreds til de som bruker fritiden sin til å gjøre forumet til en bedre opplevelse for oss brukere! :applause:

Men har litt problemer med bildeopplastning etter oppdateringen, ser ut til at grensen på 8mb har blitt borte under oppgradering. Får ikke lastet opp et bilde på 3mb engang :(

Men har sendt pm til gunnar, så ordner seg vel etterhvert :)

Skrevet
Fy faen! Nå er jo Serverene på Forumet ganske kjappe! Responsen er bare drit digg! Takk til de og evt gunnar som "trimma" Forumet litt!:D

Må si meg enig der, kreds til de som bruker fritiden sin til å gjøre forumet til en bedre opplevelse for oss brukere! :applause:

Men har litt problemer med bildeopplastning etter oppdateringen, ser ut til at grensen på 8mb har blitt borte under oppgradering. Får ikke lastet opp et bilde på 3mb engang :(

Men har sendt pm til gunnar, så ordner seg vel etterhvert :)

Hei!

Sjekker dette umiddelbart :-)

//Roar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...