Eksos Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Blir utelukkende leverpostei på skiva framover! Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Fredrik Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Hehehe... den var kul, men jeg vet ikke om sloganet "naturlig rik på jern" er så veldig positivt ladet i 2013. Det burde vel heller stå "naturlig rik på karbonfiber" eller noe i den duren...
Eksos Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Haha, ja, fikk ikke skiftet akkurat den desverre ;p Årstallet jeg skreiv inn burde vell også være det året bilen ble produsert, menmen Forøvrig gratis å bestille slike lokk nå. Japan Photo og Stabburet har en kampanje, fant en link på VG, men Google fungerer nok også dersom noen vil bestille Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
VegarVS Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Etter en deilig tur på sykkelen igår, er jeg ved godt mot til å få kjempa litt med starteren idag, å få E30n på veien igjen
hermanoo90 Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Etter en deilig tur på sykkelen igår, er jeg ved godt mot til å få kjempa litt med starteren idag, å få E30n på veien igjen ''Go hard or go home'' - ikke gi deg, dette får du til
VegarVS Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Etter en deilig tur på sykkelen igår, er jeg ved godt mot til å få kjempa litt med starteren idag, å få E30n på veien igjen ''Go hard or go home'' - ikke gi deg, dette får du til HEHE! fikk starteren inn på plass i stad i lunsjen.. bare å få den på bukk for å stramme alt av bolter å slenge opp eksosen
scoot Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Noen som har prøvd Plastidip konkurrenten på qwt.no ? "Spraywrap" ? Bestilte meg to testbokser nå, håper det er "OK" greier
Dal-z Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Finevær og frimandag, nå blir det ut å vaske M5'en før jeg skal ha meg en tur over trollstigen!
Dal-z Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Hehehe, tror det blir fint i dag. Satser på lite trafikk og at det holder seg opplett!
noekult Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Lokal helt i bra driv [ Bilde ] Dritkult!! Hvor var dette? Ser helt latterlig gøy ut...
Anbefalte innlegg