M|Fjeld Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Hadde samme type sykkel for 2-3 år siden, artig leketøy
VegarVS Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Syyyykt rått drag i M550d! Skal skrive en liten story her i morgen, men nå er det natta!! Sent from my Ifaun using Tapatalk
Fredrik 90 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Har tar du fullstendig feil Jeg kommer opprinnelig ifra Russland (ikke russer da ) og må si politiet har opparbeidet slik respekt de har per dags dato.Du har sikkert hørt om korrupsjon, men tror ikke du kommer til å fatte hvor utbredt det er i Russland. Med hånda på hjertet kan jeg si at nærmere 80 %( om ikke mer) av statlige ansatte er korrupte! Dermed slik behandling resulterer i at samfunnet gir rett og slett f*** i alt og alle. De som har nok penger i lomma kan gjøre hva de vil, da pengen bestemmer alt( igjen ikke alltid). Jeg prøver ikke å være offensiv hverken mot russere, eller deg, men sånn er det bare. Btw de som kjører SUV'er er rike folk, som sjelden for noen konsekvenser etter grisekjøring. Men det du sier jo akkurat det jeg mener, hva er det jeg tar feil om? Landet er jo "lovløst" når det er så korrupt at folk gir faen i lover og regler, og da blir det tilstander man ikke ser maken til ellers... Syyyykt rått drag i M550d! Skal skrive en liten story her i morgen, men nå er det natta!!Sent from my Ifaun using Tapatalk Det kan jeg tenke meg, verdens raskeste dieselbil faktisk Like rask som nye Audi S6 som egentelig skal konkurrere med 550I
haybimmsen Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Handlet meg en kina cross idag, overrasket over "kvaliteten" tror faktisk dette vil holde en stund [ Bilde ] Kjøpte du på den svenske siden ?
gallay Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Har tar du fullstendig feil Jeg kommer opprinnelig ifra Russland (ikke russer da ) og må si politiet har opparbeidet slik respekt de har per dags dato.Du har sikkert hørt om korrupsjon, men tror ikke du kommer til å fatte hvor utbredt det er i Russland. Med hånda på hjertet kan jeg si at nærmere 80 %( om ikke mer) av statlige ansatte er korrupte! Dermed slik behandling resulterer i at samfunnet gir rett og slett f*** i alt og alle. De som har nok penger i lomma kan gjøre hva de vil, da pengen bestemmer alt( igjen ikke alltid). Jeg prøver ikke å være offensiv hverken mot russere, eller deg, men sånn er det bare. Btw de som kjører SUV'er er rike folk, som sjelden for noen konsekvenser etter grisekjøring. Men det du sier jo akkurat det jeg mener, hva er det jeg tar feil om? Landet er jo "lovløst" når det er så korrupt at folk gir faen i lover og regler, og da blir det tilstander man ikke ser maken til ellers... Da har jeg misforstått deg litt her Er veldig glad i at det er langt mindre korrupsjon her i landet
Fredrik 90 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Da har jeg misforstått deg litt her Er veldig glad i at det er langt mindre korrupsjon her i landet Fort gjort Ja jeg tror nok vi alle kan være glade for at det ikke er så mye og så åpenlyst med korrupsjon i Norge. Selv om det hadde vært sabla greit å kunne betale seg unna ett eventuelt førerkortbeslag eller betale litt under bordet for å få prosjektbilen godkjent
knut_olestad Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Den følelsen når du finner ut at din tidligere nabo er ålesundsdrapsmannen..
hermanoo90 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Den følelsen når du finner ut at din tidligere nabo er ålesundsdrapsmannen.. oii... det må være ekkelt, rart... hvordan var han ovenfor deg? Kjente du han godt?
knut_olestad Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Den følelsen når du finner ut at din tidligere nabo er ålesundsdrapsmannen.. oii... det må være ekkelt, rart... hvordan var han ovenfor deg? Kjente du han godt? Besteforeldra er naboene mine, kjenner han ikke personlig, men har kjent til han så lenge han har levd. Han bodde hos dem frem til i vår en gang. Han har slitt med dop og all dritten som følger med det. Føler så jævli med besteforeldra, de har hatt så mye vondt opp gjennom åra
hermanoo90 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Den følelsen når du finner ut at din tidligere nabo er ålesundsdrapsmannen.. oii... det må være ekkelt, rart... hvordan var han ovenfor deg? Kjente du han godt? Besteforeldra er naboene mine, kjenner han ikke personlig, men har kjent til han så lenge han har levd. Han bodde hos dem frem til i vår en gang. Han har slitt med dop og all dritten som følger med det. Føler så jævli med besteforeldra, de har hatt så mye vondt opp gjennom åra
hermanoo90 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Jeg er per dags dato 22 år men blir 23 år om 2 uker. hvis jeg tar mellomtunglappen neste vår (23år gammel da) vil lappen bli oppgradert til tung, når jeg fyller 24?
hsd Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Jeg er per dags dato 22 år men blir 23 år om 2 uker. hvis jeg tar mellomtunglappen neste vår (23år gammel da) vil lappen bli oppgradert til tung, når jeg fyller 24? ja.
hermanoo90 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 må jeg ikke ha hatt mellomtung i 2 år først?
Thewiz Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 må jeg ikke ha hatt mellomtung i 2 år først? Nei
Anbefalte innlegg