Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Håper på regjeringsskifte vertfall! :) Forventer ikke noe helomvending uansett hva som skjer da.. Er vel stort sett svada alt de kommer med hele gjengen!

Folk forventet jo helomvending med Obama. Ser du mye forskjell? :P Tenker akkurat det samme om Norge... Ap & Co er i harnisk med sin skremselspropaganda om at Norge kommer til å fælt med borgerlig regjering... Men det tror jeg ikke, det aller meste vil fortsette akkurat som før, bortsett fra en og annen ordning som vil treffe på noen her og der...

Jeg er økonomisk tilrettelagt i hodet (takker BI for den hjernevasken), og i min bok blir Høyre "the lesser of all evils" (Venstre har altfor mange rare forslag og ønsker).

Husker en artikkel om Tesla S for noen dager siden og en Ap-minister som ønsket mer fokus på drivstoffgjerrige biler enn elektriske biler... Han sa at de gav avgiftslette på den. Bare en sosialist kan finne på å kalle noe som ikke er avgiftsbelagt som avgiftslette - og vips så ble jeg sikker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp valget og svar meg, e36 cab med defelt el-tak og m fangere til 25k, eller saab 900 cab med masse utstyr og el-tak til 14k?

Har sittet på en saab av nyere modell idag, og da kom vurderingen slik ----------> Søppel!

Har du lyst på en ordentlig bil, ta e36'n. Basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha dumt spørsmål inne på en bmw forum.. Z3 jeg skulle ha ble visst solgt idag selv om jeg egentlig hadde en avtale med selger..men sånn er nå det... E36`en har senk og jallafelger, wannabe racingstoler og el-tak som kun funker manuelt... Saaben har alt utstyr bra stereo etc....

vanskelig... E36 er dessverre stemplet... Saab er lissom mer... "hei jeg er integrert"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert i natt! Hehe. Har sommerfugler i magen. Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg til resultatet. Hehehe

Enig der! Men jeg krysser fingre og tær for regjerings skifte, blir sikkert ikke så mye bedre men det blir iallfall ikke verre. Det kan det fort bli med rødgrønt :?

Nå kan andre få lov å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fetter hadde en trimmet 9000cd et par år. Synes den var artig og behagelig å sitte på med.

Naboen min er Saab-frelst. Sønnen også (akkurat blitt 19 og fått lappen og Saab) Faren sa til meg at BMW faktisk ikke var så gale, og at det hadde vært andrevalget hans etter Saab, mtp komfort og kjøreegenskaper. Haha. Godt vi er forskjellig :)

Synes du skal følge magefølelsen, wicky! :)

Jeg har fortsatt lyst på en alfa. Ikke pga inntrykk av pålitelighet eller fwd, men de har bare et eller annet som tiltaler meg.

Fredrik: Ja, gjett om jeg skal lese avisen når jeg våkner i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha dumt spørsmål inne på en bmw forum.. Z3 jeg skulle ha ble visst solgt idag selv om jeg egentlig hadde en avtale med selger..men sånn er nå det... E36`en har senk og jallafelger, wannabe racingstoler og el-tak som kun funker manuelt... Saaben har alt utstyr bra stereo etc....

vanskelig... E36 er dessverre stemplet... Saab er lissom mer... "hei jeg er integrert"...

Hadde lett gått for saaben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...