gallay Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 What more to expect of a crapple-fan? Og dessuten ser ut som apple-fans degraderer mer enn androind etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Det jeg er mest imponert over er at anti-Apple-gjengen stort sett har utrolig gode argumenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Kun Itunes kan være et godt argument, just to say that Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hvorfor er det slik at endel Android-tilhengere stort sett må rakke ned på Apple? Det er ytterst sjeldent jeg ser Apple-brukere gjør det samme andre veien. Har du noen gang tenkt på at folk har forskjellige ønsker og behov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Har Android og Apple. Liker klart Android best, men det er klart smak og behag Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Øl så gjelder når du går på fri hehe Sent from iPaddo Det var før kjerring og barn, ansvarsfull og greier nå Men det blir i løpet av kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Har Apple og Android selv. Jeg foretrekker Apple. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Besøk gjerne itavisen, eller hardwaver .no og les kommentarene, da vil du nok endre meningen. Ang. behov og ønsker, tja enhver apple user jeg kjenner til prøver å overbevise meg i at andoid er dr*** og etc. Selv liker jeg å gjøre ting så kjapp og enkelt som det lar seg. Dermed sitter jeg alltid med en tanke ang. Itunes: Gidder folk virkelig å lage playlists og konvertere video'r slik at de blir fungerende på dingsene deres? Er ikke det enklere å dra alt uansett format og spille det direkte av gadget'n? Kan for eks. Ipaden spille en mkv. fil? PS: Btw jeg er ingen android fan, og handler aldri ting kun pga merket. Handler kun det jeg synes passer meg best og synes alle andre burde gjøre det samme og ikke gå i trendfella. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hvorfor er det slik at endel Android-tilhengere stort sett må rakke ned på Apple? Det er ytterst sjeldent jeg ser Apple-brukere gjør det samme andre veien. Har du noen gang tenkt på at folk har forskjellige ønsker og behov? Ta f.eks meg, som er glad i epler. Eg rakker aldri (ok av og til da, men skjeldnere enn daglig) ned på android, det eg derimot gledelig rakker ned på, er disse ufyselige androidbrukerne! Har elendig smak, generelt lavere iq enn andre, og lukter fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Besøk gjerne itavisen, eller hardwaver .no og les kommentarene, da vil du nok endre meningen. Ang. behov og ønsker, tja enhver apple user jeg kjenner til prøver å overbevise meg i at andoid er dr*** og etc. Selv liker jeg å gjøre ting så kjapp og enkelt som det lar seg. Dermed sitter jeg alltid med en tanke ang. Itunes: Gidder folk virkelig å lage playlists og konvertere video'r slik at de blir fungerende på dingsene deres? Er ikke det enklere å dra alt uansett format og spille det direkte av gadget'n? Kan for eks. Ipaden spille en mkv. fil? PS: Btw jeg er ingen android fan, og handler aldri ting kun pga merket. Handler kun det jeg synes passer meg best og synes alle andre burde gjøre det samme og ikke gå i trendfella. Jeg leser litt på kommentarfeltene der, og det er der jeg har fått det inntrykket fra. For min del har jeg ingen problem med iTunes, og ja, man kan spille en mkv-fil på en iPad. Jeg er den siste i hele verden som bryr meg om trender, men jeg liker Apple sine produkter og måten de fungerer på. Spesielt ting som bildestrøm, iMessages og AirPlay. Ta f.eks meg, som er glad i epler. Eg rakker aldri (ok av og til da, men skjeldnere enn daglig) ned på android, det eg derimot gledelig rakker ned på, er disse ufyselige androidbrukerne! Har elendig smak, generelt lavere iq enn andre, og lukter fælt! Det er ikke nedrakking om det er fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Jeg er stor fan av Android på mobilfronten pga. man har stor frihet til å utforme telefonen akkurat slik man selv ønsker. Men til folk som ønsker sikker jobbtelefon eller ikke kan så mye om tekniske ting, anbefaler jeg lett iPhone pga. sikkerhetskontrollen på app-markedet samt enkelt brukersnitt. Når det gjelder nettbrett... Så syns jeg at Apples iPad er helt overlegent (pga. app-utvalget) og jeg hadde ikke klart å betale 1/2 for et sammenlignbart Android nettbrett engang. Different horses for different courses Kjipt for deg om du unngår alt med Apple merke på kun fordi det er Apple - all produsenter lager noe bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Airplay er så digg at eg får semi berre av å tenke på det.. Og ja, har prøvd samsung sitt allshare, da gamlingen har galaxy note nettbrett og samsung smart-tv. Men alvorlig talt awt, eg synst du e litt hykler som like apple uten å bry seg om trender.. Apple spiller jo veldig på trender i markedet, og når du ikkje bryr deg om det føle eg det blir litt hyklersk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ja, jeg prøver igrunn å skjule iPhonen, iPad(ene), Apple TV-en og Mac-ene så godt jeg kan i det daglige. Forøvrig litt småskuffet over kveldens presentasjon. Min over fem år gamle MacBook skulle så absolutt fått en erstatter, men får vel vente til senere i høst. Alt dette blir forøvrig skrevet fra en PC med Windows. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Forbinder de som skriver i kommentarfeltet og rakker ned på alt, på itavisen etc er 14iss-trollere. Kanskje bare meg, men de kommentarere tar jeg med en klype salt og det er mye rart av "fakta" som skrives @awt: hva venter du deg i mac-verdenen? Kan varmt anbefale Air med tanke på hastighet og arbeidsoppgaver. En ting jeg liker med mac'ene er at de ikke går ut på dato like fort som windows-maskiner. If you catch my drift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Sitter selv med Macbook med MacOSX, storfornøyd, skriver oppgaver på skolen, tegner i Autocad på en måte Windows brukere bare kan drømme om. Maskinen fyrer opp på null tid i oppstart og er klar til bruk så fort "skrivebordet" kommer til synet. Alt fungerer uavhengig og sømløst. Føler meg litt amputert når jeg sitter på en Windows maskin. Til Windows applikasjoner bruker jeg VirtualBox og WinXP og får kjørt ting derfra! Ikke noe problem Så er jeg igrunn ikke en hardbarka Applefan heller, jeg foretrekker å bruke Mac til mitt bruk(nettlesing, filmtitting, tekstbehandling og tegning). Kan fint bruke Windows maskin også, men når man har sine vaner i MacOSX så er det litt bakvendt. I arbeidsliv og skole brukes det Windows(Laboratorieoppgaver etc.) uten at jeg griner på nesa av den grunn.... Har Android telefon og synes det er helt topp! Er bare Iphone eiere som mener Android er så fantastisk dårlig(henger seg blablabla). Min HTC Desire HD har gått uten feilslag nå i flere år! Er forøvrig en sen 2011 modell av en MacBook Air jeg har! Fantastisk å skrive på og bruke til studiene, den er så flat og fin der man hviler håndleddene når man skriver i motsetning til MBPro(min mening). Sprek nok i det daglige. Gaming ble jeg ferdig med på barneskolen, så det er ikke et argument som kan brukes mot meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg