PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Mens jeg først er i bilde-opplastingen så fant jeg bilder av ett knippe av mine tidligere biler Morsommt å se tilbake og mimre Ingen som har sett noen av bilene mine rundtom i det ganske land? (utenom E46`n, den er M3 nå).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Nei, er vist ikke det Og tror dette hadde blitt en rotete tråd om alle skulle poste bilde av alle bilene de har hatt Du får lage deg en tråd! Men for all del, fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 nei, det kan se slik ut! Tråden er vel strengt tatt ganske rotete fra før av, og tørr påstå at mitt inlegg er temmelig ONTOPIC. Videre ser jeg ikke for meg at jeg lager meg noen tråd for dette nei, det var kun en kuriositet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Var ikke negativt ment i det hele tatt men du skjønner kanskje hva jeg mente Joda, tråden er vel det men trenger vel ikke rote den til mer.. Tenkte kanskje du hadde en tråd om en av bila dine fra før som du kunne poste dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 E46`n var skamfet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Se fra 0:50! Grei satsing på landsdekkende nyheter ;p Hadde vært litt pinlig om han snurra tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Se fra 0:50! Grei satsing på landsdekkende nyheter ;p Hadde vært litt pinlig om han snurra tenker jeg.. haha, han reporteren blei ikkje forbanna eller noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hehe, må være så fett å sladde forbi kamera da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Forresten, hvordan er bmwccn? Med tanke på alt det en skal få, får man det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 litt teknisk... Skal bytte batteri på sjuern, men ser at jeg må registrere batteriet før den blir godkjent i bilen..Noen som vet hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Erik89, jeg meldte meg inn for noen uker siden. Har nettopp mottatt giroen, så er spent å se vidre hva som skjer med velkomstpakken, og hvor man får rabbater . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 litt teknisk...Skal bytte batteri på sjuern, men ser at jeg må registrere batteriet før den blir godkjent i bilen..Noen som vet hvordan man gjør dette? Jeg har forstått det sånn at du må inn til merkeforhandler å få "kodet" det nye batteriet. Jeg endte faktisk med å levere bilen på verksted igår. Parkerte på en bensinstasjon, sto parkert i 5 min, startet opp og fikk opp melding !Stop engine: Check oilpressure! Jeg fulgte ordre og stoppet motoren. Når jeg prøvde å starte den etterpå, bare kinnet den uten å starte. Det viste seg at fødepumpa under bilen ikke går lenger. Endte opp med å ringe til naf og få dem til å kjøre bilen til Bavaria. Tungvindt å bo i Stavanger uten mulighet for å skru selv. Stas å betale 1000kr timen for at verdens dårligste elektrikere skal lete etter feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 irriterende...byttet batteri, og det dukker opp "recharge battery" titt og ofte...og siden bilen tror batteriet er dårlig kutter den ut stereo til tider, samt varmeapparat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Ingen du kjenner som har den portable diagnoseverktøyet. Veldig enkel med 3 knapper og kan resette airbag, service og nullstille batteriet om du har skiftet! Mener den kosta 800,- i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 har nettop fjerna feilmld og resettet airbag lampa (som lyser nettop fordi batteri ikke er "godkjent"...)...men fant ingen valg for å registrere batteriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg