Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Mens jeg først er i bilde-opplastingen så fant jeg bilder av ett knippe av mine tidligere biler :)

DSC00321.jpg

DSC00429.jpg

feebc3146904d799c44ec6349dcd3b6a.jpg

DSC00732.jpg

DSC00733.jpg

DSC00747.jpg

DSC00847.jpg

DSC00350.jpg

HDR1-1.jpg

P5071532.jpg

CSLfelg2.jpg

gull2.jpg

OMG.jpg

Morsommt å se tilbake og mimre :)

Ingen som har sett noen av bilene mine rundtom i det ganske land? (utenom E46`n, den er M3 nå)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det kan se slik ut!

Tråden er vel strengt tatt ganske rotete fra før av, og tørr påstå at mitt inlegg er temmelig ONTOPIC. Videre ser jeg ikke for meg at jeg lager meg noen tråd for dette nei, det var kun en kuriositet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke negativt ment i det hele tatt men du skjønner kanskje hva jeg mente :) Joda, tråden er vel det men trenger vel ikke rote den til mer.. Tenkte kanskje du hadde en tråd om en av bila dine fra før som du kunne poste dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt teknisk...

Skal bytte batteri på sjuern, men ser at jeg må registrere batteriet før den blir godkjent i bilen..Noen som vet hvordan man gjør dette?

Jeg har forstått det sånn at du må inn til merkeforhandler å få "kodet" det nye batteriet. #-o

Jeg endte faktisk med å levere bilen på verksted igår. Parkerte på en bensinstasjon, sto parkert i 5 min, startet opp og fikk opp melding !Stop engine: Check oilpressure! Jeg fulgte ordre og stoppet motoren. Når jeg prøvde å starte den etterpå, bare kinnet den uten å starte. Det viste seg at fødepumpa under bilen ikke går lenger.

Endte opp med å ringe til naf og få dem til å kjøre bilen til Bavaria. Tungvindt å bo i Stavanger uten mulighet for å skru selv. Stas å betale 1000kr timen for at verdens dårligste elektrikere skal lete etter feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...