ZhilleN Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Noen som har peil på husky 125 her? Har problemer med at det er kjølevæske på pluggen og i svana, mistenker simringen i impelleren, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Noen som har peil på husky 125 her? Har problemer med at det er kjølevæske på pluggen og i svana, mistenker simringen i impelleren, noen som vet? Wr, Cr eller WRE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Sms med 144 ccm, etter det har blitt montert er pluggen bløt av kjølevæske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Kan vell være noe så enkelt som topp eller bunnpakning også vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Topp / bunn er det hvertfall ikke, det er nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Sms med 144 ccm, etter det har blitt montert er pluggen bløt av kjølevæske Hvis dette 144cm kitet har samme patent som husky valgte på toppen originalt så setter jeg fingern på toppen. Elendig patent med 2 o-ringer og en hel topp, i motsetning til flere andre som hadde et indre toppdeksel og en utv deksel som holdt vannet. Gamle WRE´n min dreide jeg toppen på 2 ganger, blåste 4 pakninger før jeg endte opp med å måtte kjøpe ny. Den MINSTE lille skeivhet på den patenten sørger for at vannet flyr rett inn i sylinderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Topp / bunn er det hvertfall ikke, det er nytt. Dersom problemet oppstod når dette ble montert, er det vell ganske logisk? Kan være feilvare, eventuelt feilmontert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Ja det jeg mistenker, det er en ytre o ring og indre. Sementpakning er vel ikke til hjelp det heller akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Det er helvettes slakk i ytre oring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Ytre og indre o-ring er jo normalt, men husky har valgt å bruke en helstøpt topp for å klemme ned begge istedet for en delt variant som f.eps Aprilia bruker ( som er MYE bedre ). Vær også OBS på at de 6 boltene på toppen MÅ ha kobberring under mutteren og være strammet med 30nm ish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Det er helvettes slakk i ytre oring... Har du satt på toppen med oljefilm på o-ringene? Krysstrammet boltene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Det er helvettes slakk i ytre oring... Har du satt på toppen med oljefilm på o-ringene? Krysstrammet boltene også? Oljefilm på disse o-ringene vil ikke gi stor nytte, de skal ligge i et utfrest spor og klemmes helt flat ved stramming. Skal ikke være nødvendig med "suge-effekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Det har ikke noe hensikt i dette tilfellet, men ja jeg har skrudd i kryss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Har du kobberskiver og hodemutter, og strammet 25-30nm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Nei ikke kobberskiver... hva tror du det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg