Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

kobberskivene fungerer som en pakning på dette systemet, det kan lett lekke vann ut hvis du bruker vanlige skiver -> forårsaker for mye varme -> forårsaker skeiv topp.

Sånn jeg blåste toppen min i allefall. Boltene som går opp fra toppen har ingen annen form for pakning rundt seg enn disse kobber-skivene på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MC er utrolig morro ! Bil begynner faktisk å bli kjedelig etter man begynner å kjøre MC. Må opp i 300-350hk i en bil for å matche effekten som en sykkel har.

Ble nok en av de siste turene i år i dag :( Begynner å bli ruskevær !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig løste problemet seg, problemet er at eieren av sykkelen hadde brukt gamle pakningen mellom motor og sylinder, satt på den som fulgte med kitet, og der var det løst!

I tillegg bytta jeg ut olja på sykkelen da den var grå grunnet lekkasjen, og tok samtidig overhaling på impelleren da det var litt møkk mellom den og simringen :)

Uansett takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal! Er i et lite middagsbesøk hos søsteren til samboeren, og hun skal absolutt ha på TLC fra morgen til kveld. Nå har vi vært gjennom makeover, bridesmaids, honey Boo Boo, og maten er ikke kommet i ovnen en gang.

Tror jeg hopper utfor terrassen og håper på det verste! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal! Er i et lite middagsbesøk hos søsteren til samboeren, og hun skal absolutt ha på TLC fra morgen til kveld. Nå har vi vært gjennom makeover, bridesmaids, honey Boo Boo, og maten er ikke kommet i ovnen en gang.

Huff, du får komme med en kjapp unnskyldning og ta deg en kjøretur :P

Jeg hadde vært ærlig og bedt hu skifte kanal fra det drittet der:D

Evt være på bimmers som du er nå ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det vel kjekt du! :)

Gleder meg til pressen kommer på. Mangler det lille ekstra i en tung coupe.

Erik: Jeg sendte melding til frøkenen, så byttet hun kanal for meg :)

Jeg har en pose med smash i bilen, så det fristet å løpe ned der en halvtimes tid.

Men den E30en over her var fin underholdning i mellomtiden. Kjerringen smilte godt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte en liten stund å selge Tahoen (01mod) og kjøpe meg E39 igjen. Men etter å ha kjørt gamlingen sin E39 525d så fant jeg ut at jeg beholder Tahoen :)

Liker store biler, og E39 blir litt for gocart i forhold til den jeg har nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal folkeskikk er å slå av tv når man har besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte en liten stund å selge Tahoen (01mod) og kjøpe meg E39 igjen. Men etter å ha kjørt gamlingen sin E39 525d så fant jeg ut at jeg beholder Tahoen :)

Man kan kalle E39 for mye, men gocart er ikke en passende beskrivelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik: Jeg sendte melding til frøkenen, så byttet hun kanal for meg :)

Jeg har en pose med smash i bilen, så det fristet å løpe ned der en halvtimes tid.

Men den E30en over her var fin underholdning i mellomtiden. Kjerringen smilte godt selv.

Hahaha! Ser for meg at du setter deg i bilen en halvtime for å spise smash :lol:

Kjekt med litt underholdning mens man venter ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kalle E39 for mye, men gocart er ikke en passende beskrivelse...

Jo så absolutt.

Sitter å subber i bakken med rævva, speil små som frimerker, elendig plass og fremkommelighet som en gocart på vinterføre ikke minst. Sett i forhold til hva jeg har nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...