Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er faen meg deilig å få ting godkjent, sikkert den eneste i landet som har dette godkjent :D

Grei, jeg biter på. Hva har du fått godkjent? :-k

____

Jeg er ikke en stor fan av baseball, men må si dette var tøft

http://www.wimp.com/instantreplay/

Jeg monterte og godkjente hartge fjærer i mai, men forhandleren min likte ikke dette med tanke på garanti. Montert performance fjærer for det er det forhandler vil ha, kom ditt i dag tidlig og kontroløren spør har du gjort noen endringer siden sist du var her. Jeg har montert nye fjærer som er høyere og er sikkert den eneste som har gjort det sier jeg og han bare små ler :lol:

Alt i alt, bilen ble godkjent senket med Performance fjærer :D

Hehe, grattis med godkjenning da. Mange vil vel mene det er feil vei å gå, men ganske kjekt med garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe wicky. Når jeg først har uflaks så kommer det ofte mer enn en ting om gangen på kort tid og aldri over lengre perioder.

Mens jeg ser for meg at du har konstante mengder av det :P

Enig i den... men sånn er livet...får heller verdsette at Inaya er glad når jeg kommer hjem så får jeg heller ha uflaks på andre steder i livet!

Men nå ser det ut til at jeg endrer bilparken også.... S-klassen er jo solgt.. E klassen skal selges... C klassen er overlatt til brodern så han betaler den...Teslaen er foreløpig satt på vent grunnet en eventuell endring i arbeidssituasjonen min...

Mye som skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke bare å stikke på Expert å kjøpe GTA 5 gitt.. :P Får satse på at det kommer i morra, så får jeg også rane litt butikker osv! :)

Ang navn på biler, så kaller jeg mine for e30n, m3'n, cabben og audien ganske enkelt for å skille dem ad! ;) Selv om det er litt fristende å kalle Audien for Aud noen ganger. "Skal rævkjøre Aud i kveld!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt lovlig med 1-ern, cabben osv spør du meg ;)

Tenk de som har Honda Jazz! "Jeg stikker ut og råkjører Fitta litt jeg" eller Larsinnj sin: "Skal rævkjøre Fitta i kveld" :P

(for de som ikke vet det skulle Honda kalle Jazz for Fitta, men av en eller annen merkelig grunn endret de navnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal ha en rimelig syk fantasi, ja... De som bestilte den spesielle utgaven får med eget kart hvor en del hemmelige plasser på kartet kommer frem dersom en lyser med UV-lys på kartet.... :mrgreen: Ved første oppdrag, så kan man svinge til høyre ut på isen på elven akkurat ved krysset, og hvis man går noen meter etter man har kjørt rett ned kan man se en alien som er frosset fast under isen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...