Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg fikk prisoverslag av terra forsikring på å forsikre 97 mod M3.. 28.000 i året med 12.000 km kjørelengde og 20.000 i egenandel. :shock:

Noen som vet om noen bedre alternativer? :)

Det er vel bare å ringe alle og enhver av forsikringsselskaper? Medlem i CCN? De har rabatter gjennom Unison forsikring..!

Hva koster medlemskap der da?

Skrevet

Usikker på hva den nye summen er/blir, men har kostet 400kr i alle fall. Kostet vel 450,- første gangen, da du får litt rekvisita osv. Da har du en rekke rabatter, samt at du får Fahrfreude 4 ganger i året.:)

Skrevet
Usikker på hva den nye summen er/blir, men har kostet 400kr i alle fall. Kostet vel 450,- første gangen, da du får litt rekvisita osv. Da har du en rekke rabatter, samt at du får Fahrfreude 4 ganger i året.:)

Hvor melder jeg meg på? Hva er Fahrfreude 4 btw? :)

Skrevet

Yes!... Etter en heller omfattende klagedokumentasjon og 8 måneders sendrektig behandlingstid fikk jeg idag vite at jeg får tilbake ca. 46000 kroner i skatt. Helt greit nå som sommerferien står for døren... :)

Skrevet

Venter på svar på dokumentasjonen jeg sendte inn jeg, når kan jeg vente meg å høre noe? Jeg fikk egentlig 18 i baksmell.

Skrevet
Grattis. Så det er det er egentlig fjorårets oppgjør du får i år? Hva med årets?

Det var for skatteoppgjøret 2009 i Norge. Skatteoppgjøret for 2010 dreier seg kun om Danmark for min del og gikk i 0... :-|

Skrevet

Fødselsdato kan ikke være tom får jeg opp bare selv om jeg skriver den inn flere ganger.. Ser ikke ut til at jeg får bli medlem.. :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...