Nytern Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 2 dager til på jobb, så er det GTA i 7 døgn.. Jeg gleder meg veldig mye til alle postene her inne om aaalt som har med GTA V å gjøre Hvordan skal vi takle det? Jeg mener, oppå alle postene om alt som har med Dubai, Malta, ios?! og android å gjøre. OH THE HORROR!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Jeg har allerede gått lei av å spille GTA V, satt i 5,5 timer i strekk, pådro meg stiv nakke i forsøket, samtidig som jeg synes det hele var ganske kjedelig.. Da jeg hadde ødelagt dagen med tankeløs spilling, skrudde jeg BMW til langt på natt. Dagen etter vasket jeg og tørket støv i hele garasjen og handlet meg ny jekk! Mye triveligere det, enn å stjele biler og drepe mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Hva er gta v? Fortell fortell Haha nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Noen som har formening om hvorfor det blåser kald luft i kupeen når jeg svinger( gjelder vinterstid da). Blir ellers greit med varmen, men når jeg foretar en sving kommer det uteluft inni, og jeg er meget sikker på at sånn skal det ikke være. Og hvordan en bytter bremseskjold bak på venstre side? Har søkt en del på forumet, og konkluderte med at den enkleste veien var å kappe den i midten slik at jeg får bøyd den og dratt over. Men igjen lurer jeg på hvordan den skal settes sammen, da sveising er ikke aktuelt?! Noen som vet om et eller annet middel som setter sammen stål ol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 2 dager til på jobb, så er det GTA i 7 døgn.. Jeg gleder meg veldig mye til alle postene her inne om aaalt som har med GTA V å gjøre Hvordan skal vi takle det? Jeg mener, oppå alle postene om alt som har med Dubai, Malta, ios?! og android å gjøre. OH THE HORROR!! Hehe *kaster inn håndkleet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Takk jebus for irc sier jeg, tipper jeg hadde prata høl i huet på dere her inne uten irc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Hvordan skal vi takle det? Jeg mener, oppå alle postene om alt som har med Dubai, Malta, ios?! og android å gjøre. OH THE HORROR!! Hehe Her treffer du spikeren rimelig bra på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Noen som har formening om hvorfor det blåser kald luft i kupeen når jeg svinger( gjelder vinterstid da). Blir ellers greit med varmen, men når jeg foretar en sving kommer det uteluft inni, og jeg er meget sikker på at sånn skal det ikke være. Og hvordan en bytter bremseskjold bak på venstre side? Har søkt en del på forumet, og konkluderte med at den enkleste veien var å kappe den i midten slik at jeg får bøyd den og dratt over. Men igjen lurer jeg på hvordan den skal settes sammen, da sveising er ikke aktuelt?! Noen som vet om et eller annet middel som setter sammen stål ol? Dette med bremseskjold bør tas samtidig som man bytter hjullager da navet allikevel må av. Hvor langt har bilen gått? Nye lagersett koster ca. 1500,- er alltid greit å bytte de også. Det er litt jobb, men deilig at det er gjort Byttet dette på Merca, kosta 1000,- per lagersett. Holdt på i et par dager, ble litt design av eget verktøy underveis osv. Å vite at hjullagre er i god forfatning er bra greier! Bytta begge forran også, men det ble kjøpt på biltema fordi jeg måtte ha det byttet en lørdag Det ene lageret har begynt å ule noe veldig allerede(ca. 40 000km siden).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Apropos bremseskjold. Bytta på en lexus for en stund siden. Skjoldet kosta utrolig 3.600 + moms!! Trodde ikke mine egne øyner når jeg så regninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Nå har mor fått iOS 7 på plass (beklager Nytern ), og lurer nå på om der eksisterer noen form for innebygget kontakt-backup tilsvarende av androids google konto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Man kan enten bruke icloud eller telenor sin app... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Takker. Får sette opp iCloud for henne når man kommer hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Noen som har formening om hvorfor det blåser kald luft i kupeen når jeg svinger( gjelder vinterstid da). Blir ellers greit med varmen, men når jeg foretar en sving kommer det uteluft inni, og jeg er meget sikker på at sånn skal det ikke være. Og hvordan en bytter bremseskjold bak på venstre side? Har søkt en del på forumet, og konkluderte med at den enkleste veien var å kappe den i midten slik at jeg får bøyd den og dratt over. Men igjen lurer jeg på hvordan den skal settes sammen, da sveising er ikke aktuelt?! Noen som vet om et eller annet middel som setter sammen stål ol? Dette med bremseskjold bør tas samtidig som man bytter hjullager da navet allikevel må av. Hvor langt har bilen gått? Nye lagersett koster ca. 1500,- er alltid greit å bytte de også. Det er litt jobb, men deilig at det er gjort Byttet dette på Merca, kosta 1000,- per lagersett. Holdt på i et par dager, ble litt design av eget verktøy underveis osv. Å vite at hjullagre er i god forfatning er bra greier! Bytta begge forran også, men det ble kjøpt på biltema fordi jeg måtte ha det byttet en lørdag Det ene lageret har begynt å ule noe veldig allerede(ca. 40 000km siden).. Bilen har gått 172000km, men er det vanskelig å få byttet hjullageret da? Leste mye at navet er skikkelig vanskelig å få av, hva vil et verksted ha for dette? Skjolden ble ødelagt da jeg byttet bremseskiver, heldigvis kun på den ene siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Apropos bremseskjold. Bytta på en lexus for en stund siden. Skjoldet kosta utrolig 3.600 + moms!! Trodde ikke mine egne øyner når jeg så regninga. Har lagt merke til at deler til Japanske merker er grisedyrt! En kamerat har Subaru, han hadde BMW før, og jeg tror ikke at han helt skjønte hva han var i ferd med å gjøre. Subaruen var billigere i innkjøp MYE billigere, dvs. han sparer lån og mye i forsikring. På en annen side ser Subaruen råtten ut, det er bare pensjonister som ellers kjører samme Subarumodell som han, bilen sluker bensin og motorlampe kommer og går, bankesensoren har jeg byttet da den var årsaken sist dette fenomenet foregikk, men har nå kommet tilbake. Denne kostet han 1000 lappen BRUKT. Han fikk problemer med bremsene(bremsepedalen forsvant til bunns), regningen endte vel på det tredobbelte av hva han estimerte, ny kalippere måtte også til, men hjelper ikke det når Birger N.Haug bare har calippere på lager uten klavene, og klavene har 3 ukers leveringstid Nei.. sorgen.... Japanske biler er i mine øyne bare sorg og skru og holde vedlike dersom man ikke setter bort slikt arbeid til andre sterkere mennesker rent følelsesmessig. Bare det at man bruker 12mm og 14mm istede for 10 og 13 som BMW bruker sier vel sitt Liker ikke skru på japansk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg