Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei takk gud for det :P når brz'n vinner somalerpris er det vel på tide å kvitte seg med den :P

Z4 da? er keen på z4 en gang :) får kjøpe meg z4M cab når jeg får rå til en bil nr. 2 igjen :P

Med budsjett på 50 så er det lite man finner som er moro uten å være homo...hahaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble selv sjokkert over prisen på Z1-en! Trodde det var 150.000+ kroners biler...

Roadsters er favorittbiltypen min! Får heldigvis en god fiks av CRXen med soltak og de store sidevinduene nede :)

Apropos Hondaen...

Blir nødt til å fikse småfiksen på den når jeg kommer hjem om 3-4 uker, jeg eier ikke BMWen lenger og trenger en midlertidig høst/vinterbil. Blir CRXen solgt i vinter så blir det garantert Forester S-turbo rett etterpå, har cash nå! :)

Gleder meg til å måke snø for mine medborgere i Oslo i vinter (med den senka japsen min altså) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen fylte diesel på 325en i stad å klarte å prestere å fylle så mye at det rant over. Skjønner ikke hvordan ho får det til #-o

Sykt søppel det var så skrive med iOS oppdatert telefon, angrer på at jeg oppdaterte :evil:

Hva gjorde du med bilen? Håper det var rett på verksted!

Far har fylt bensin på dieselbil før... Hvis jeg husker riktig går det ann at motoren tåler det litt, men om man fyller diesel i bensibil er det fort over og ut... Rett meg gjerne om jeg tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen fylte diesel på 325en i stad å klarte å prestere å fylle så mye at det rant over. Skjønner ikke hvordan ho får det til #-o

Sykt søppel det var så skrive med iOS oppdatert telefon, angrer på at jeg oppdaterte :evil:

Far har fylt bensin på dieselbil før... Hvis jeg husker riktig går det ann at motoren tåler det litt, men om man fyller diesel i bensibil er det fort over og ut... Rett meg gjerne om jeg tar feil!

Nå er det vell en 325d han har, så tenker det skal gå fint :D

Lurer på om det kanskje er diesel på bensinbil som kan gå greit? Bensin på dieselbil er vell fyfy, siden bensin er eksplosivt, i forhold til diesel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vell en 325d han har, så tenker det skal gå fint :D

Lurer på om det kanskje er diesel på bensinbil som kan gå greit? Bensin på dieselbil er vell fyfy, siden bensin er eksplosivt, i forhold til diesel...

"Rekkesekser, mmm, rekkesekser, mmmmhhh" kommer fra den kanten hele tiden, så i hodet mitt hadde han plutselig en bensin-325 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...