wicky124 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Nei takk gud for det når brz'n vinner somalerpris er det vel på tide å kvitte seg med den Z4 da? er keen på z4 en gang får kjøpe meg z4M cab når jeg får rå til en bil nr. 2 igjen Med budsjett på 50 så er det lite man finner som er moro uten å være homo...hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 hvorfor var den Z1 så billig?? Hva ligger dem på til vanlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Det lå vel en til salgs lenge til 250 for 1år siden mener jeg å huske.. Men sånn realistisk, 100-150 000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Ble selv sjokkert over prisen på Z1-en! Trodde det var 150.000+ kroners biler... Roadsters er favorittbiltypen min! Får heldigvis en god fiks av CRXen med soltak og de store sidevinduene nede Apropos Hondaen... Blir nødt til å fikse småfiksen på den når jeg kommer hjem om 3-4 uker, jeg eier ikke BMWen lenger og trenger en midlertidig høst/vinterbil. Blir CRXen solgt i vinter så blir det garantert Forester S-turbo rett etterpå, har cash nå! Gleder meg til å måke snø for mine medborgere i Oslo i vinter (med den senka japsen min altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Fruen fylte diesel på 325en i stad å klarte å prestere å fylle så mye at det rant over. Skjønner ikke hvordan ho får det til Sykt søppel det var så skrive med iOS oppdatert telefon, angrer på at jeg oppdaterte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Jeg synes iOS7 er en meget bra oppdatering. Etter at fræsarn tipset om settingene for fetere bokstaver/skrift så ble det helt toppers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Den Z1'n som omtales er vel Geir sin(Z1 her på forumet). Kan ikke si det er stort å utsette på hvordan den bilen ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Den var merkverdig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Fruen fylte diesel på 325en i stad å klarte å prestere å fylle så mye at det rant over. Skjønner ikke hvordan ho får det til Sykt søppel det var så skrive med iOS oppdatert telefon, angrer på at jeg oppdaterte Hva gjorde du med bilen? Håper det var rett på verksted! Far har fylt bensin på dieselbil før... Hvis jeg husker riktig går det ann at motoren tåler det litt, men om man fyller diesel i bensibil er det fort over og ut... Rett meg gjerne om jeg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Fruen fylte diesel på 325en i stad å klarte å prestere å fylle så mye at det rant over. Skjønner ikke hvordan ho får det til Sykt søppel det var så skrive med iOS oppdatert telefon, angrer på at jeg oppdaterte Hva gjorde du med bilen? Håper det var rett på verksted! Far har fylt bensin på dieselbil før... Hvis jeg husker riktig går det ann at motoren tåler det litt, men om man fyller diesel i bensibil er det fort over og ut... Rett meg gjerne om jeg tar feil! Nå er det vell en 325d han har, så tenker det skal gå fint Lurer på om det kanskje er diesel på bensinbil som kan gå greit? Bensin på dieselbil er vell fyfy, siden bensin er eksplosivt, i forhold til diesel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Han har diesel bil da Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Den var merkverdig billig. En kan vel bare anta at en ønsket et raskt salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Jo jo, men den hadde blitt solgt for 125 000 også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Fruen fylte diesel på 325en i stad å klarte å prestere å fylle så mye at det rant over. Skjønner ikke hvordan ho får det til Sykt søppel det var så skrive med iOS oppdatert telefon, angrer på at jeg oppdaterte Hva gjorde du med bilen? Håper det var rett på verksted! Far har fylt bensin på dieselbil før... Hvis jeg husker riktig går det ann at motoren tåler det litt, men om man fyller diesel i bensibil er det fort over og ut... Rett meg gjerne om jeg tar feil! Nå er det vell en 325d han har, så tenker det skal gå fint Lurer på om det kanskje er diesel på bensinbil som kan gå greit? Bensin på dieselbil er vell fyfy, siden bensin er eksplosivt, i forhold til diesel... "Rekkesekser, mmm, rekkesekser, mmmmhhh" kommer fra den kanten hele tiden, så i hodet mitt hadde han plutselig en bensin-325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Knut Olestad: Dette er noe for deg (kjør det evt. igjennom Google oversetter funksjonen)... http://www.volkswagen-classic.de/magazi ... assik-2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg