Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Utforkjøringa jeg hadde med e90'n i midten av juli. fikk plutselig brev i går om at jeg mister lappen i 6 mnd.

Stilig det når det i avhør ble fortalt at jeg skulle få et forelegg og saken var utav verden. aldri blitt nevnt tap av førerkort. Derfor jeg handla bil 3 dager etter avhør..

Har i følge brevet ikke hatt lappen siden den 19 sep. Stilig om jeg hadde vært på ferie nå i en mnd. Hadde fortsatt kjørt rundt i god tro om at jeg hadde lappen, ikke fått en telefon eller noenting.

Så du har kjørt å sladdet og kræsjet og synes det er rart at du har mistet lappen? :P

Det er nå en ting, problemet er det at i avhør fikk jeg beskjed om jeg godtok forelegget så var saken ferdig for deres del, noe jeg gjorde da... og så kommer det i etterkant at jeg mister lappen i et halvt år.

forøvrig var jeg ikke ute å sladda heller... så kan spare meg for de kvalme kommentarene.

Tror nok du har mistolket det jeg sa. For det første var det aldri en kommentar, men et spørsmål. Jeg spurt også om du sladdet å krasjet, noe du ikke gjorde.

Og hvis du har godtatt et forenklet forelegg og de ikke har sagt noe om det at du mister førerkortet, er det bare å klage. For slik som det skal det ikke være!

Men hvordan kommer de fram til at du får et forenklet forelegg? Hva er det de sier at du har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva Tror dere om oppdateringen vi våkner til i morgen?

Kjenner jeg er noe skeptisk :P

Tja, tror det blir bra jeg :) Vi blir vel vant til det selv om liker knappene kommer til å være en liten kamel å svelge. Er dog litt skeptisk til bildegalleriet, vi har da tråder om bilene våre hvor vi poster bilder. Samt samle tråder for de forskjellige modellene som "Den store E34 tråden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]

Så du har kjørt å sladdet og kræsjet og synes det er rart at du har mistet lappen? :P

Det er nå en ting, problemet er det at i avhør fikk jeg beskjed om jeg godtok forelegget så var saken ferdig for deres del, noe jeg gjorde da... og så kommer det i etterkant at jeg mister lappen i et halvt år.

forøvrig var jeg ikke ute å sladda heller... så kan spare meg for de kvalme kommentarene.

Tror nok du har mistolket det jeg sa. For det første var det aldri en kommentar, men et spørsmål. Jeg spurt også om du sladdet å krasjet, noe du ikke gjorde.

Og hvis du har godtatt et forenklet forelegg og de ikke har sagt noe om det at du mister førerkortet, er det bare å klage. For slik som det skal det ikke være!

Men hvordan kommer de fram til at du får et forenklet forelegg? Hva er det de sier at du har gjort?

Godtok forelegg over avhør på telefon ja, for da skulle saken være ferdig for deres del men jeg å huske ganske så ordrett. Tap av førerkort er aldri før blitt nevnt verken da politiet var på plassen, eller i avhør.

Det står i forelegget at jeg hadde for høy hastighet etter forholdene/og eller var uoppmerksom. Derfor kjørte utenfor veien. Står og mindre materielle skader på bilen.

Har advokatforsikring, så har vertfall det gratis, i værstefall så må jeg betale 1200kr mer i bot om jeg ikke kommer noen plass med å gå til retten med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote="Mattae"]

lappløs i 6 mnd yeay.......

Hvordan klarte du det?

Utforkjøringa jeg hadde med e90'n i midten av juli. fikk plutselig brev i går om at jeg mister lappen i 6 mnd.

Stilig det når det i avhør ble fortalt at jeg skulle få et forelegg og saken var utav verden. aldri blitt nevnt tap av førerkort. Derfor jeg handla bil 3 dager etter avhør..

Har i følge brevet ikke hatt lappen siden den 19 sep. Stilig om jeg hadde vært på ferie nå i en mnd. Hadde fortsatt kjørt rundt i god tro om at jeg hadde lappen, ikke fått en telefon eller noenting.

Bare kjør Advokat, fikk samme brev som deg. Siden de ikke tok lappen med en gang. så var ikke saken viktig nok for politiet, og det vet advokaten å bruke mot de.

Min advokat tok en telefon så var det ordnet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...